بازدید 4232

آغاز بارندگی و کاهش دما در مناطق سیل‌زده گلستان

کد خبر: ۸۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 25 March 2019

معاون پیش‌بینی هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق سیل‌زده گفت: با فعالیت سامانه‌ ناپایدار در استان دمای هوا در مناطق مختلف تا ده درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

به گزارش «تابناک»، محمدرضا رحمان‌نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با تسنیم در گرگان با اشاره به آغاز بارش‌ها در مناطق مختلف استان اظهارداشت: سامانه ناپایداری از امروز وارد استان شده که منجر به افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق، بارش برف و پدیده مه در مناطق مرتفع و کوهستانی، وزش شدید باد موقتی و مواج شدن دریا می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه سبب کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دمای هوا در استان شده است، گفت: شدت بارش‌ها از اواخر وقت امروز و فردا در استان خواهد بود و تا روز چهارشنبه نیز به تناوب ادامه خواهد داشت.

رحمان‌نیا ادامه داد: با توجه به تداوم بارش‌ها آب‌گرفتگی برخی معابر شهری و همچنین در مناطق کوهستانی به دلیل برودت هوا، ریزش برف و کولاک و مه غلیظ اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق سیل‌زده نیز اظهارداشت: این سامانه همه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما عمده هسته بارش‌ها در نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای است. در مناطق میان‌دشت، گرگانرود و شمال استان بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر