بازدید 2455
۱

کنترل جاده‌های شرق استان تهران با بالگرد

کد خبر: ۸۸۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 19 March 2019

فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: تردد عمده مسافران در ایام نوروز در محور هراز، فیروزکوه و محور امام رضا(ع) می‌باشد که باید با پلیس همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش «تابناک»، ‌سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برنامه های پلیس شرق استان تهران در ایام نوروز اظهارکرد: فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از همه ظرفیت ها و امکانات موجود در ایام نوروز استفاده می کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: طرح ویژه نوروزی پلیس با مشارکت مأموران حوزه های مختلف در ۷ شهرستان تحت پوشش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اجرایی می شود.

وی ادامه داد: ایستگاه های نوروزی پلیس در مناطق مختلف شرق استان تهران راه اندازی شده و به مسافران، گردشگران و مردم شرق استان خدمت رسانی لازم را انجام خواهد داد.

سردار ناظری با اشاره به افزایش حجم تردد وسائل نقلیه در محورهای مختلف شرق استان تهران در ایام نوروز اظهار کرد: پلیس شرق استان تهران برنامه های ویژه ای را در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اجرایی می کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران است، به همین خاطر به صورت پررنگ در جاده ها حضور داشته و با رانندگانی که سلامت خود و دیگر افراد را به خطر می اندازند، با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی با تأکید بر این نکته که رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضامن انجام سفری پرخاطره و ایمن خواهد بود، گفت: گشت های پلیس در قالب پلیس محسوس و نامحسوس، گشت های خودرویی، موتوری و غیره در ایام نوروز به ارائه خدمت به مسافران می پردازند.

سردار ناظری یادآور شد: پلیس راهور شرق استان تهران به صورت ویژه در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در شهرستان های ورامین، پیشوا، پاکدشت، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس حضور داشته و در راستای تحقق سفری ایمن برای رانندگان و مسافران نوروزی تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نیروهای پلیس راهور شرق استان تهران به نرم‌افزار هوشمند موبایل مجهز هستند و در این طرح از کاغذ دیگر استفاده نخواهد شد و به‌صورت آنلاین این اقدامات جهت جریمه و ثبت تخلفات انجام می‌شود.

ناظری تصریح کرد: به مناسب سال نو، یک بالگرد برای کنترل جاده‌های شرق استان تهران توسط هوافضای ناجا در اختیار فرماندهی شرق استان قرارگرفته است تا معابر و جاده‌ها از طریق بالگرد کنترل شود.

وی ادامه داد: بیشترین عامل تصادفات عوامل انسانی است و ۸۵ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها صورت می‌گیرد که باید مدیریت شود.

سردار ناظری در پایان افزود: تردد عمده مسافران در ایام نوروز در محور هراز، فیروزکوه و محور امام رضا(ع) می‌باشد که شهروندان باید با پلیس همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
آقایان مسئول لطفا فکری به حال کمربندی پاکدشت بکنید، علاوه بر مسافرین محترم که اذیت میشوند اهالی پاکدشت هم بدلیل نداشتن کمربندی اذیت میشوند،ترافیک سنگین داخل شهرو کلافگی مسافرین محترم
بیش از ده سال کلنگ کمربندی پاکدشت زده شده ولی شاید 20 درصد پیشرفت داشته
لطفا" منعکس کنید
فاصله پاکدشت تا تهران 30 کیلومتر بیشتر نیست ،ولی نه اتوبان و نه کمربندی دارد!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان