بازدید 3681
۱

شوخی وزیر ورزش با تاج در حاشیه دیدار از تیم ملی امید

کد خبر: ۸۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 18 March 2019

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز (دوشنبه) با حضور در اردوی تیم امید کشورمان در آستانه بازی‌های مقدماتی المپیک 2020 توکیو با اعضای این تیم دیدار کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید استیلی در حاشیه حضور وزیر ورزش در اردوی تیم امید دقایقی در مورد آخرین وضعیت تیم و شرایط ملی‌پوشان توضیحاتی را برای سلطانی ارائه کرد. استیلی در مورد پاداش ملی‌پوشان‌، بازی‌های تیم امید در ورزشگاه آزادی درخواست‌هایی از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشت که وزیر قول داد تمام مشکلات تا اولین بازی ایران حل شود.

در حاشیه صحبت‌های استیلی راجع به مشکلات مالی تیم امید، وزیر ورزش با حالت خنده و شوخی گفت؛ آقای تاج همه را پرداخت خواهد کرد. مهدی تاج نیز در ادامه در مورد شرایط تیم امید و مشکلات مالی فدراسیون مواردی را برای وزیر ورزش مطرح کرد.

صالحی امیری با اشاره‌ای که به رضا شاهرودی، دستیار زلاتکو کرانچار داشت از او به عنوان بازیکن پیشین تیم ملی تمجید کرد. در پایان جلسه، بازیکنان و کادر فنی تیم امید پیراهن این تیم را که توسط همه نفرات تیم امضا شده بود را به وزیر ورزش اهدا کردند. مسعود سلطانی‌فر‌، مهدی تاج و سیدرضا صالحی امیری در پایان جلسه‌ای در آکادمی فوتبال برگزار کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا رحمت کند کریم شیره ای را
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر