بازدید 17562
آخرین تحولات خاورمیانه؛

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران/آماده شدن قانون اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق/دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»/ تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران، دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»، تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق و هلاکت یکی از سرکردگان داعش در شمال بغداد، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴، ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به آماده شدن قانون اخراج نیرو‌های آمریکایی از خاک عراق نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 16 March 2019

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران، دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»، تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق و هلاکت یکی از سرکردگان داعش در شمال بغداد، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴، ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به آماده شدن قانون اخراج نیرو‌های آمریکایی از خاک عراق نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ائتلاف «الفتح» عراق اعلام کرد، سیزده پیش‌نویس قانون از جمله قانون اخراج نیروهای خارجی برای تصویب در پارلمان این کشور تدوین شده است.

«حنین القدو» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق اعلام کرد که «پیش‌نویس قانون اخراج نیروهای خارجی [از عراق] از جمله مهمترین قوانینی است که در دور کنونی مجلس بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد».

«شبکه اخبار العراق» به نقل از این نماینده الفتح گزارش داد، اولویت پارلمان عراق بررسی قانون اخراج نیروهای خارجی از این کشور است.

وی با بیان این مطلب افزود: «کمیسیون امنیتی با فرماندهان امنیتی و فرمانده کل دیدار خواهد کرد تا میزان نیاز آن به نیروهای خارجی با تعیین تابعیت، تعداد و محل حضورشان معین شود».

«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق به تازگی اعلام کرد، به طرف آمریکایی اولویت های کشور خود را در خصوص حضور نیروهای نظامی خارجی ابلاغ کرده است.

عبدالمهدی به طرف آمریکایی گفته بود، عراق محلی برای درگیری و کشمکش منطقه‌ای نخواهد بود و این کشور نمی‌تواند تخریبی را که داعش به این کشور وارد کرد، تحمل کند.

در همین راستا، «حاکم الزاملی» از رهبران جریان «صدر» عراق در خصوص اخباری مربوط به احتمال حمله نظامی آمریکا به مواضع این جریان و سایر گروه های مسلح عراق گفت که نمی‌توان به آمریکا و طرح های این کشور در منطقه اطمینان کرد.

الزاملی با بیان اینکه بعید است آمریکا جریان صدر یا سایر گروه های عراق را هدف قرار دهد، تأکید کرد، این جریان از سال 2003 تا کنون در برابر گرایش های توسعه‌طلبانه آمریکا و اشغالگری این کشور ایستاده است.

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران/آماده شدن قانون اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق/دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»/ تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا 26 دسامبر سرزده برای بازدید از پایگاه هوایی «عین الاسد» -محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار- رفت و تأکید کرد که مطلقا قصد ندارد از عراق عقب‌نشینی کند.

همین اظهارنظر ترامپ و اقدام خارج از عرف وی در خصوص بازدید از پایگاه عین الاسد باعث شد که طیف های سیاسی بسیاری در عراق خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شوند.

فراکسیون پارلمانی «سائرون» عراق وابسته به جریان صدر این کشور، از دیگر گروه‌های سیاسی عراق بود که به سفر و اظهارات جنجالی رئیس‌جمهور آمریکا در استان «الانبار» واکنش نشان داد و خواستار تصویب فوری قانونی برای اخراج نظامیان آمریکایی از کشور شد.

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران

رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند، مسئولان ارشد شاباک (سازمان امنیت رژیم صهیونیستی)، به تازگی در دیدار با ژنرال «بنی گانتز» رئیس پیشین ستاد ارتش و یکی از دو نامزد اصلی پست نخست وزیری در انتخابات چهار هفته دیگر، به او خبر داده‌اند که جمهوری اسلامی ایران تلفن همراه او را هک کرده و اطلاعات او را در اختیار دارد».

ژنرال ذخیره گانتز که چهار سال ریاست ستاد ارتش بود، ماه گذشته با تشکیل حزبی با نام «استحکام اسرائیل» وارد عرصه سیاسی شد. حزب گانتز در یک اتحاد سریع با حزب «یش آتید» («آینده‌ای هست») به رهبری سیاستمدار شناخته شده، یائیر لاپید، به ائتلاف «آبی- سفید» تغییر نام داد.

ائتلاف یاد شده اکنون قوی‌ترین حزب رقیب در برابر لیکود، حزب تحت رهبری بنیامین نتانیاهو است و همه نظرسنجی‌های یک ماه اخیر نشان می‌دهد، این حزب ممکن است شمار بیشتری از کرسی‌های انتخابات بیستم فروردین را به دست آورد.

اما به گزارش شبکه «خاداشوت اسرائیل»، که در بسیاری از رسانه‌های دیگر این رژیم مانند جروزالم پست و وای.نت نیز بازتاب یافت، پنج هفته پیش اندک زمانی پس از اعلام حزب تازه تحت رهبری گانتز، دو تن از سران ارشد شاباک در دیدار با ژنرال گانتز به او آگاهی دادند که هکرهای وابسته به نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران تلفن همراه او را هک کرده و اطلاعات او در اختیار «دشمن» است.

بر اساس این گزارش‌، مسئولان شاباک به گانتز «هشدار» دادند اگر او نخست وزیر بشود یا به مقام ارشدی در دولت بعدی رژیم صهیونیستی برسد، ممکن است «دشمن» از اطلاعات حساس احتمالی هک شده در تلفن او، علیه وی و اسرائیل بهره‌برداری کند.

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران/آماده شدن قانون اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق/دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»/ تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق

خاداشوت، بدون ورود به جزئیات افزود: سران شاباک راهکار لازم را به گانتز نشان دادند؛ اما به گزارش تایمز اسرائیل، ارزیابی شاباک این بوده که تلفن همراه گانتز حاوی اطلاعات طبقه بندی شده‌ای که به شیوه سایبری به سرقت رفته باشد، نبوده است.

سازمان امنیت داخلی اسرائیل در مراجعه رسانه‌های این رژیم برای کسب واکنش، گفته است «سکوت می‌کند».

ائتلاف «آبی- سفید» به رهبری گانتز نیز پنجشنبه شب در بیانیه‌ای کوتاه گفت، «به مسائلی که در کانون امنیت اسرائیل است، واکنش نشان نمی‌دهد».

این ائتلاف در همین حال افزود: این رخداد چهار سال پس از پایان دوران ریاست بنی گانتز بر ستاد ارتش رخ داده است.

به نظر می‌رسد، منظور این ائتلاف این است که گانتز دیگر به تازه‌ترین مسائل حساس ارتش اسرائیل دسترسی ندارد.

ائتلاف «آبی ـ سفید» در پایان بیانیه خود نوشت: «انتشار این خبر در حال حاضر، جای سؤال دارد».

به نوشته وای.نت، ژنرال ایهود باراک، نخست وزیر و وزیر جنگ پیشین و حامی ائتلاف «آبی ـ سفید» برای شکست حزب لیکود، ابراز «اطمینان» کرد که شاباک عامل افشای این خبر نبوده است.

دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»

روز پنج‌شنبه (۲۳ اسفند) «ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت سعودی در امور کشورهای عربی خلیج فارس در سفری که به عراق داشت، با برخی مقام‌های ارشد این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌سایت وزارت خارجه عراق گزارش داد، السبهان در مقر وزارت خارجه این کشور با «محمدعلی الحکیم»، وزیر خارجه عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در مورد تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور، همکاری مشترک در همه زمینه‌ها و تأکید بر اهمیت جغرافیایی عراق در منطقه رایزنی کردند.

وزیر خارجه عراق طی این دیدار، با بیان اینکه «عراق نقطه تلاقی در منطقه و جهان شده است»، بر اهمیت پرونده امنیتی و مبارزه با تروریسم در عراق تأکید کرد.

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سفر السبهان به عراق و دیدار او با الحکیم در چارچوب آمادگی برای نشست شورای هماهنگی عراق و عربستان سعودی صورت می‌گیرد که قرار است این نشست به ‌زودی برگزار شود.

بر اساس اعلام وزارت خارجه عراق، وزیر مشاور دولت سعودی با بیان اینکه ثبات عراق به ثبات منطقه کمک می‌کند، از تمایل ریاض برای مشارکت در بازسازی عراق و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی خبر داد.

دیدار السبهان که زمانی سفیر سعودی در بغداد بود، به دیدار با وزیر امور خارجه عراق محدود نبود و بنا بر اعلام رسانه‌های عراقی وزیر مشاور دولت سعودی به همراه هیأتی با «فالح الفیاض»، مشاور امنیت ملی و رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در بغداد نیز دیدار کرده است.

وب‌سایت «شفق‌نیوز» و کانال تلویزیونی «دجله» عراق گزارش دادند که السبهان و الفیاض در مورد تقویت روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها و تلاش‌های بین‌المللی در راستای مبارزه با تروریسم گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند.

تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق

رشاد گلالی مسئول کمیته مخمور اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد: تحرکات تروریست های داعش در شهرستان مخمور افزایش یافته و مقابله با چنین تهدیداتی نیازمند هماهنگی سه جانبه اقلیم کردستان، دولت مرکزی عراق و ائتلاف بین المللی است.

وی از بازدید نمایندگان وزارت دفاع عراق و پیشمرگ اقلیم کردستان از شهرستان مخمور خبر داد و اعلام کرده است که پاکسازی ارتفاعات قره چوخ با هدف از بین بردن عناصر باقی مانده داعش از مهمترین فعالیت هایی است که لازم است در دستور کار نیروهای نظامی عراق قرار گیرد.

افشاگری رسانه‌ ترکیه‌ای: «ابوبکر البغدادی» در زره‌پوش آمریکایی؛ سرکرده داعش تحت نظارت آمریکاست+عکس

گلالی با اشاره به پیشنهاد تشکیل نیروی نظامی مشترک در شهرستان مخمور با هدف مقابله با تحرکات تروریست ها گفت: چنین پیشنهادی از همان آغاز شکست خورد و زمینه تشکیل این نیروی مشترک میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق فراهم نیست.

مسئول کمیته مخمور اتحادیه میهنی کردستان به تحرکات تروریست های داعش در این منطقه اشاره و اعلام کرده است که فعالیت های داعشی ها جنبه آشکار به خود گرفته است و به روستاهای بخش قراجی در نزدیکی قره چوخ تردد دارند.

رشاد گلالی هشدار داده است، در صورتی که نیروهای عراقی و پیشمرگ اقلیم کردستان توطئه جدید داعشی ها را خنثی نکنند، ممکن است منطقه با تهدیدات جدی روبه رو شود.

هلاکت یکی از سرکردگان داعش در شمال بغداد

ستاد فرماندهی عملیات بغداد روز جمعه اعلام کرد، یکی از سرکردگان داعش به نام «صباح نوری عباس» معروف به «صباح الشرمیط» در عملیات نیروهای امنیتی در محله «ابن سینا» در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد پایتخت عراق کشته شد.

منابع موثق محلی در ماه های اخیر از افزایش فعالیت عناصر باقی مانده از گروه تروریستی داعش همزمان با تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی مستقر در عراق در چند نقطه این کشور خبر داده اند.

هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران/آماده شدن قانون اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق/دیدار وزیر سعودی با رئیس سازمان «الحشد الشعبی»/ تحرکات مشکوک داعش در اقلیم کردستان عراق

این افزایش اقدامات تروریست ها و تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی با اقدامات پارلمان عراق برای تصویب قانونی در خصوص بیرون کردن نیروهای خارجی از کشور همزمان شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۶
امریکا فکر کرد تحریم ما عواقب نداره حالا از کشورهای که با ما منافع دارن باید خارج بشه تارمپ گاو باز باید بدونه که ایران ایران سابق نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خداییش یه بار برید اسمش رو یاد بگیرید.زشته والا در موردش نظر میدید ولی هنوز اسمش بلد نیستین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خدا را شکر این تحریم ها باعث شد توانایی و تدبیر مدیران و وزرا بیش از پیش بروز کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
یعنی می شود نفت ما به کل تحریم بشود و ما نفت را از اقتصاد مان بذاریم کنار.
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نقطه جالب این تحریم ها هشدار به روسیه چین هند و... بفکر سیستم خارج از پوند و دلار باشید، سلام بر ارز دیجیتالی سلام به تجارت با همسایه ها سلام به اقتصاد پایا یا سلام به پول ملی. کاش دولت امریکا تحریم هایش را بیشتر کند بعضی از کشورها خیلی خوابشان سنگین است، اگر سنگین نبود همچین روزی را پیش بینی می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
والا اینا زندگی 80 میلیون ایرانی را نه تنها هک بلکه فلج کرده اند حالا گوشی رقیب نتانیاهو چیزی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
البته که عواقب داره... برای ما
اعلام هک شدن تلفن رقیب نتانیاهو توسط ایران موجب تقویب نتانیاهو در انتخابات می شود. نباید اعلام می شد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
از كجا معلوم رقيبش از خودش بدتر نباشه
مهدی
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
از کجا معلوم میشود که ایران اینچنین کاری کرده است و یا پروپاگاندای نتانیا هو برای خراب کردن رقیب نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
شایدم بخاطر همین هک شده!!!!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
این تاتانیاهو طبق نظرسنجی ها دیده از رقباش عقبه الکی دو تا راکت زده به اسرائیل زود گفته کار حماسه کسی کشته نشده ولی به جاش صدجا رو تو غزه بمباران کرده که کلی خسارت خورده ! حماس گفته راکتها کار اون نیست ! خوب معلومه کسی که به خاطر تقویت جبهه جنگ طلبش حاضره از این کارها بکنه نمی یاد بگه تلفن رقیبش هک شده ! اونوقت دولت جمهوری اسلامی هم میگه اره کار منه ! در حالی که بعدها مشخص میشه کار کسان دیگه ای بوده ! نباید در مورد هر موضوعی که به ایران ربط می دهند بی خود و بیجهت بدون اینکه بدونیم چه عواقبی داره الکی باد کنیم بگیم خوب بگذار اینطور فکر کنند . مطمئن باشید اگر هم هک شده کار روسیه است این اسرائیلی ها اینقدر ناکس هستند که بهجای اینکه بگن روسیه اینکار را کرده می چسبونندش به ایران که حس نفرت و دشمنی با ایران را با یهودیان اسرائیل القا کنند در حالی که من مطمئن هستم جاسوس قبلی هم که گرفته بودند و می گفتند ده ساله جاسوسی برای ایران می کنه شما اصلا باور نکنید این برخی از ایرانیان هستند که به خاطر یک ویزا یا کمتر از اون جاسوسی مملکتشونو می کنند
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اینکه رقیبش چه طور ادمیه یک بحث دیگه است. الان این اهمیت دارد که نتانیاهو در حکومت اسرائیل قرار دارد
شما که میگفتید داعش تمام شده !!!!!!!!!

چرا قبل از اطمینان ......؟
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اخبار رو دقیق تر مطالعه کن،گفتند که سیطره سیاسی داعش به عنوان حکومت خودخوانده،تمام شده و هیچ شهر یا استان یا منطقه ای تحت حکومت داعش نیست،نه اینکه همه عناصر داعش دود شده باشن،شما هم قبل از پرتاب نظر بهتره متن اخبار مهم رو با دقت بخونی،دلیل جواب تند م هم اینه که بغل بخاری نشستی،توقع داری دیگران وحوش دشمن بشریت رو حذف کنن،اونوقت تو بیای متلک بندازی که ای وای هنوزم !یادت رفته که داعش اکثر بخشهای سوریه و عراق رو گرفته بود دولت داشت ،شناسنامه و گواهینامه صادرمیکرد میکرد.ن!
این کار هدیه ایه به نتانیاهو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
چرا هرکاری نیروهای انقلابی میکنن شما مخالفش میگید اصلا کار اصلاح طلبا بوده بازم مخالفت میکنی
یعنی چرا شناخت اسلام واقعی خیلی سخت است؟.... چطور وهابیت خودش را بجای اسلامی که از خود شعب جزیره عربستان طلوع کرده غالب کرده عجیب است. ... یعنی اگر این اسلام از ایران به عربستان سعودی می رفت و این همه تغییر می کرد و تبدیل به برادرکشی می شد جای تعجب نبود ولی اینکه اسلام از خود شعب جزیره عربستان متولد می شود و آنقدر تغییر می کند، که زنان حق اجازه داشتن شناسنامه ندارند، نشستن روی مبل حرام است و... نتیجه این می شود که مشکل اصلی عربستان سعودی ایران می شود.... هر کشور و گروه که با ایران نزدیک است، حتی مهم نیست چند نفر زنان و کودکان یمنی به خاک و خون می افتند، فقط باید ایران را .... و هر چیزی که تداعی کننده ایران است چرا؟ این مشکل جهالت و عصبیت در امارات هم حاکم است؟ آسمان خراش های زبیا جای تولیدات را گرفته اند؟ این کشور عربی پولدار عربستان، امارات بحرین امان از یک کالا شون در ایران. نخبه قبیله آل سعود بن سلمان خان.
هرکی مخالف ماندن ارتش امریکا در عراق باشد نمی دانم چرا یهو تصادف می کند، نظرش عوض می شود یا یک گروه کارهایی می کنند که با اصرار خواهان ماندن ارتش امریکا در عراق می شود، خوش به حال شون، هروقت بخواهند با ثروت یا سهم شان در ژاپن یه کارایی کنند ناگهان رکود و بی ثباتی بازارشان را فرا می گیرد مثل چند سال پیش در حوزه آسه آن همه امریکا را دوست دارند، این فقط ما هستیم می خواهیم با دولت امریکا مبارزه کنیم، حتی کشوری مثل عبرستان سعودی هم دولت امریکا را دوست دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
عبرستان دیگه کدوم کشوریه؟
اقلیم کردستان عراق همان گونه که بخاطر ترس از نفوذ ایران در عراق، چند سال پیش در آن شب شوم به عنوان قابله به تولد داعش کمک کرد، الان هم از ترس اینکه با خروج امریکا از عراق شاید قدرت چانه زنیش کاهش پیدا کند، بعید نیست که با هماهنگی خود امریکا تحرکات اخیر داعش را بهانه ای برای ادامه حضور امریکا برنامه ریزی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
بیشترین مبارزه با داعش رو همین نیروهای کرد عراقی کردند .
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
به من وتوچه ربطی داره ،کشورخودشونه هرکاری به نفعشون است انجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
۲۱:۲۸ اگر احساس میکنی به تو ربطی نداره، پس لطفا هیچ نظری نده و بیطرفی خودت رو حفظ کن
در ضمن این کثافت کاری ها تو منطقه به همه ربط داره
قضیه حمله به مجلس یادت رفته
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مجلس به کردهاچه ربطی داشت ،نکنه میخواهیدبندازیدگردن کردها،بعدش اون مجلس نبودش بهترازبودنش توکشوراست،
آمریکا.باید.از.عراق.که.هیچ.از.صفحه.روزگار محو.شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نقش دلقک در بعضی فیلم ها را دیدی بدبختی اینجاست fبدترین جملات را می گویند تا بیننده بخندد.
مهدی
| Germany |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نعمت جان برای همین است که روی کره ماه دارند کار می کنند و بعد مارس
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
فعلاکه مسولیین دارن مارامحومیکنن ،به زودی اکثریت شبیه قعطی زدهای افریقایی میشیم
درکدام کشور دنیا دو دولت هست وحال اینکه در عراق وجود دارد واین یعنی زمینه عالی برای تخم گذاری امریکا واسراییل درقران کریم ایه ایست که می فرماید اگر دو خدا در عالم وجود داشته باشد عالم را فساد میگرفت باید قانونی تصویب شود که کردستان عراق هم مانند سایر مناطق عراق استانی ادره شود تجربه ثابت کرده کردستان عراق همیشه علیه دولت مرکزی بوده است لذا از یک سوراخ نباید ده ها بار گزیده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دو دولت که خوبه تو ایران ده تا دولت در سایه داریم و منتخب مردم هیچکارهه. فقط کشور های دیگر را نبین اول خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
یکی از اهداف آمریکا در حمله به عراق تجزیه مرحله ای عراق بود و تشکیل منطقه ای برای ایجاد انواع تاامنی در خاورمیانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
ناشناس عزیز ؛

برو ببین الان به غیر از امنیت در اقلیم کردستان عراق ، کجای عراق امنیت و آزادی و رفاه وجود داره ؟!!؟

عراق شما! همین یه خرده امنیت رو مدیون کردستانشه جونم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اقا یاخانم ناشناس .اولا الان عراق تنها دمکراسی خاورمیانه با سیستم فدرالی که همه گروهای قومی ومذهبی در آن بطور مساوی شریکن.دوما این کردستانه عراقه که در این شرایط سخت وزنه کشور عراق متشکل از سنی وشیعه وکرد را به نفع کشورمان تغیر داده وهم نژاد ماایرانیهاهستند وهیچوقت مثل کشورهای عربی هروقت منافعشون اقتضا کنه خیانت نمیکنند.ودر این شرایط تحریم همیشه همکاری داته اند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دولت‌ها رو با خدا مقایسه میکنی؟ پس این همه آدم رو زمین نباید باشه تا تعدد آدم فساد نیاره. یا تو کل زمین هم یه دولت بیشتر نباید باشه.
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
در خیلی کشورهای دنیا چند دولت هست. نمونش آمریکا که 51 دولت است و آنچه که ما می شناسیم تنها دولت فدرال است که در امور داخلی ایالت ها دخالت نمی کند. یا بریتانیا که شامل انگلیس اسکاتلند ایرند شمالی استرالیا نیوزیلند و .. است و همه مستقلند اما تحت نظر ملکه انگلیس. یا روسیه که که چندین دولت خودمختار دارد و ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان