بازدید 24060

آشنایی با فرمول ویژه «داتیس خودرو» برای ریشخند مال باختگان و مسئولان!

تبلیغاتی گوبلزی که هنوز ادامه دارند تا جایی که طی روز‌های اخیر و با انتشار خبر بازداشت مدیرعامل داتیس خودرو، شاهد برگزاری نشستی در این شرکت هستیم که «صمیمانه» توصیف شده و در آن، پدر مدیرعامل شرکت ـ که عضو هیأت مدیره است ـ از سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو گلایه کرده و گفته: «مشکلات پیش روی، مختص شرکت داتیس خودرو نیست و بخش عظیمی از این چالش‌ها، مربوط به تصمیم گیری‌های نادرست در حوزه صنعت خودرو کشور بوده است»!
کد خبر: ۸۸۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 15 March 2019
تابناک اجتماعی -
احتمالا درباره دروغ‌های مشهور گوبلز که ارتش نازی بر آن استوار بود زیاده شنیده‌اید، اما آیا دوران اتکا به دروغگویی برای وارونه نشان دادن حقایق گذشته و دیگر نمی‌توان از این شیوه کهنه بهره برد؟

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله چند روز از انتشار خبر دستگیری مدیران عامل‌ فعلی و قبلی شرکت داتیس خودرو ایرانیان و در شرایطی که اظهارنظر مسئولان مختلف از جمله دادستان تهران و سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وقوع این اتفاق، محتمل و حتی ناگزیر به نظر می‌رسید، دیگر مدیران این شرکت تلاش وسیعی برای عادی جلوه دادن شرایط دارند.

تلاشی از جنس انتشار آگهی‌های تبلیغاتی، انتشار اخبار رپرتاژی و از آن فراتر، برگزاری نشست‌های صمیمانه با حضور مدعوین ویژه و مقابل دوربین‌هایی که قرار است این اوضاع آرام از دریچه آن‌ها به دید عموم برسد. جلساتی که برای رسیدن به آن‌ها باید از صف نیرو‌های حراست ویژه گذشت!

این خلاصه وضعیتی است که در این شرکت در جریان است؛ شرکتی که به گواه سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مجوز واردات خودرو به کشور نداشته و به گفته دبیر انجمن واردکنندگان، فراتر از مجوز نداشتن، بی آنکه خودرویی در انبارهایش باشد، خودرو به فروش رسانده است؛ فروشی که نتیجه آن، شکل گیری پرونده سنگینی است که ظاهرا قرار است بر شمار مال باختگان و شاکیان آن افزوده شود.

همه این‌ها در حالی است که از مدت‌ها پیش پرونده این شرکت در کنار انبوه شرکت‌های فعال در این عرصه که اقدام به پیش فروش خودرو کرده و سبب ساز شکل گیری ۱۵ هزار پرونده قضایی شده‌اند، در دستگاه قضایی مفتوح است و آن گونه که جعفری دولت آبادی، داستان تهران خبر داده، ۵ متهم دارد؛ متهمانی که حالا می‌دانیم دو تن از ایشان بازداشت هستند.

رویدادی که البته توسط مدیران این شرکت تکذیب می‌شود؛ تکذیبی که البته شفاهی است و در هیچ اطلاعیه و اعلان رسمی ، حتی در سایت این شرکت نیامده، ولی به همه آن‌هایی که به این شرکت مراجعه می‌کنند، گفته می‌شود تا این گونه وانمود کنند که اوضاع در داتیس خودرو بسیار آفتابی است؛ آنقدر آفتابی که این شرکت ستاد امدادرسانی نوروزی برای خودرو‌هایی که فروخته، تدارک دیده تا هیچ هموطنی در جاده نماند!

 

جالب نیست؟ تلاش برای در راه نماندن خریداران خودرو از شرکتی که صدها تن از آن شکایت کرده‌اند و تأکید دارند که نگهبانان استخدام شده توسط شرکت حتی مانع حضور ایشان در ساختمان‌های این مجموعه برای پیگیری مطالباتشان می‌شوند. مجموعه‌ای که کارکنان شیک و اتوکشیده، چهره‌ای است که تا چندی پیش مقابل روی مشتریانش قرار می‌داد و بادیگارد‌های خشن در ورودی ساختمان مرکزی، چهره امروزی آن برای مشتریان است.

بیشتر بخوانید

تغییری که نتیجه شکایت جمعی از مال باختگان از این شرکت به مراجع قضایی و برگزاری چندین تجمع اعتراضی مقابل این شرکت است؛ شکایاتی که هرچند به بسته شدن یکی از نمایندگی‌های داتیس خودرو هم منجر شده، نتوانسته به تلاش مداوم مدیران این شرکت برای جذب مشتریان جدید پایان دهد تا جایی که صدای دادستان تهران را هم درآورده است!

چندی پیش، جعفری دولت آبادی در نشستی که به منظور تشریح اقدامات قضایی در خصوص ۱۵ هزار پرونده پیش فروش خودرو برگزار شده بود، به پرونده این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: «جالب این که شرکت اخیرالذکر به تازگی در یکی از روزنامه تبلیغات کرده است.» موضوعی که شاهد مثال ادعای دادستان تهران برای نظارت ناکافی امثال وزارت صنعت، معدن و تجارت در این عرصه است.

تبلیغاتی گوبلزی که هنوز ادامه دارند تا جایی که طی روز‌های اخیر و با انتشار خبر بازداشت مدیرعامل داتیس خودرو، شاهد برگزاری نشستی در این شرکت هستیم که «صمیمانه» توصیف شده و در آن، پدر مدیرعامل شرکت ـ که عضو هیأت مدیره است ـ از سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو گلایه کرده و گفته: «مشکلات پیش روی، مختص شرکت داتیس خودرو نیست و بخش عظیمی از این چالش‌ها، مربوط به تصمیم گیری‌های نادرست در حوزه صنعت خودرو کشور بوده است»!

اظهارنظری که در ادامه آن تأکید شده داتیس خودرو به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است، وگرنه برای ایشان ساده بود «مانند بسیاری از شرکت‌ها هم اکنون جواب مشتریان خود را نمی‌دادیم و چه بسا شرکت را نیز تعطیل کرده بودیم»؛ جملاتی که با کوشش تیم رسانه‌ای این شرکت، در معدود رسانه‌هایی در قالب رپرتاژ بازتاب یافته تا این گونه القا شود که داتیس خودرو مشکل خاص و حادی ندارد.

رفتاری که اگر آن را ریشخند مال باختگان این شرکت و مسئولان ناظر تلقی کنیم، اشتباه نکرده‌ایم؛ ریشخند افرادی که مدت‌های طولانی است از دریافت خودرو از این شرکت ناامید و دست به دامان دستگاه قضا شده‌اند تا اصل پولشان را دریافت کنند، اما می‌بینند که مدیران این شرکت با تکیه بر اموال ایشان نشست‌های خبری در ساختمان استیجاری برگزار می‌کنند و می‌کوشند با هزینه از جیب ایشان، آن را در برخی رسانه‌ها به صورت تبلیغ بازنشر نمایند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۳
موسسه مالی درست میشه، مردم حساب باز میکنن و بعد که به مشکل برخورد کردن حضرات در بانک مرکزی میگویند این موسسه مالی مجوز نداشته! خب چرا از روز اول که موسسه شعبه افتتاح میکرد جلوی آنرا نگرفتید؟ شرکت فروش خودرو تاسیس میشه و مردم پیش خرید میکنن تازه آقایان میگویند مجوز نداشته، خب همان روز اول که شرکت آغاز به کار کرد باید یقیه مدیران شرکت را میگرفتید و از فعالیت باز میداشتید. همیشه میذارن مشکل پیش بیاد بعدش دنبال راه حل هستن، هزاران میلیارد تومان پول چاپ شده که ضرر و زیان موسسات مالی را به مردم بدهند، این یعنی خلق پول بدون پشتوانه و نتیجه اش تورم در اقتصاد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کلاهبرداری های بزرگ با حمایت غیر مستقیم دولت
از یک طرف زیاده خواهی مردم و طمع به دریافت سود بیشتر ازطرف دیگه نوسانات نرخ ارز و تحریم و بی لیاقتی مسئولین داره مملکت رو به فنا میبره.
جالب است همین الان تاکید می کنم همین الان سایتهایی مشغول پیش فروش خودرو و دزدز اینترنتی هستند و هیچکس ککش نمگزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
حرف شما درسته ولی قبول کن بعضی از این پولدارها کلافه ان یکجوری از شر اونهمه پول خلاس بشن بعد که با ریسک زیاد ( چون خیلی اهل قمارن ) طرف به اسم خودرو یا آپارتمان پول قلمبه ازشون کلاهبرداری کرد میگن آخیش راحت شدم از شر اونهمه پول . نوش جونش که خوردش
بنده خودم این بلا سرم اومده .کاملا مشخصه که بیش از نود درصد تقصیر به گردن دولت بی تدبیر می باشد. چرا که این شرکت ها با پول مردم ماشین وارد کرده اند و ماشین ها در گمرک می‌باشد. دولتی ها دنبال ناراضی تراشی هستند و تکلیف ماشین ها را با این وضع ارز مشخص نمی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ادعای ناراضی تراشی دولت البته همیشه کار رقبای دولت در جریان مخالف بوده است. اما شما هم که مالباخته شدی حق داری. اما نباید هم که به کسانیکه بیش از 30 هزار دستگاه اتومبیل با هک سایت صمت وارد کشور کردند کمک گرد که تعهدات خودشان را انجتم دهند. چون حقوق ملت پاینال میشود.
ظلم کشته شدن مردم تو خودروهای بی کیفیت ظلم حسرتی که ادمای معمولی جامعه برا یه ماشین خوب دارن رو کی تموم میکنید؟
برخی خودروسازان اخلاق ، انسانیت ، تربیت و ادب ، وجدان ، آدمیت و ..... و همه کرامات انسانی را به سخره گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اگر نهادهای نظارتی و قضایی کارشون رو درست انجام میدادن کسی جرات این کثافتکاریها رو پیدا نمی کرد
بنده به نوبه خود از مدیران سایت تابناک از بابت درج مطالب کاملا صحیح و واقعی بی نهایت تقدیر تشکر می نمایم اگه از این سایتهای تیز بین وصادق در جامعه افزایش یابد ،شاهد کوتاه شدن دست کلاهبردارانی چون شرکت داتیس خودر خواهیم بود و هشداری برای کلاهبرداران دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
داداش از هول حلیم افتادی تو دیگ ؟ آره ؟
چند سال پیش شرکتی به نام اخوان خودرو در شمالغرب کلاهبرداری کلانی از مردم کرد و بعد از 4-5 سال ملت در راه پله های دادگستری علاف هستند و دزدان مال مردم در مرخصی های زندان سپری می کنند و حاضر به پس دادن مال مردم هم نیستند.
شما ی بررسی هم در مورد سایپا انجام بده؛ 15 ماهه خودرو ساندرو پیش فروش کرده حالا میگه بیا پراید و ساینا ببر یا 9ماه دیگه صبر کن، خوب چرا از خودروهای بهترت پیشنهاد نمیدی اگه نمی تونی ماشینی که قول دادی تحویل بدی؟ شما نتونستی وظیفه تو درست انجام بدر یکی دیگه باید ضررشو بده؟ خدایش اینه عدل علی در یک کشور مسلمان و شیعه!!!!!
با تشكر از تابناك
اطلاع رساني شما باعث ميشه افراد كمتري در دام اين شركت هاي كلاهبردار بيفتن اميدوارم با برخورد قاطع قوه قضاييه با اين شركت كلاهبردار درس عبرتي بشه كه ديگه كسي اينجوري با دسترنج مردم بازي نكنه
اين مسائل ديگه ربطي به دشمن و ... نداره. علت اصليش عدم برخورد سريع و قاطع با مفسدان و مجرمانه. تا زمانيكه با متخلفان و مجرمان در هر زمينه اي برخورد نشه وضعيت همينه. متاسفانه خيلي از افراد از اينكه ميدونن مجازات سختي در برابر تخلفاتشون نيست سوء استفاده ميكنن و به كارهاي خودشون ادامه ميدند
ضمن تشکر از تابناک
به اطلاع عموم مردم میرسانم داتیس خودرو با تمام شرکت هایی که تا حالا مشاهده فرق دارد این شرکت پوچ و پوشالی با هدف جمع آوری نقدینگی از راه کلاهبرداری با پهن کردن دام فروش ارزان تر خودرو از بازار آزاد اقدام به این عمل نموده است نوع کلاهبرداری داتیس خاص و با برنامه و هدف بوده امیدوارم قانون بزودی حکم اعدام یا حبس ابد برای مدیرعامل و هیت مدیره و پرسنل این شرکت کاغذی را صادر نماید انشاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دقیقا همینطور است یک سال و نیم پیش به نمایندگی از ولوو عمان برای کمک به حل مشکلاتشان با آنها تماس گرفتم مدیر عامل که به شدت درگیر مشکل عدم ارتباط با نمایندگیهای ولوو بود حاضر به دیدار هم نشد
سزای مردمی که فقط به این فکر می کنند که پیش خرید(که نه قیمت مشخصه،نه رنگ،نه زمان تحویل،نه مدل خودرو) انجام دهند بعد همین ماشین را به قیمت بالاتر در بازار بفروشند،همین است،خدایا شکرت که ظالمین را با ظالمین مشغول کرده ایی.
پاسخ ها
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
شما که مالباخته های این شرکت رو ندیده و نشناخته ظالم میدونید، موجبات خوشحالی مدیران امثال این شرکت هستید. اگر نمیتونید از مظلوم حمایت کنید حداقل سکوت کنید تا وقتی به شما ظلم شد دیگران هم مانند شما به کمک ظالم نیایند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
برادر ناظر
ظلم اونجاس که مردم عادی باید سوار پراید بشن که باد بهش بگیره همه اشون داغون شدن.
کسی که میره دو سال پیش ماشین 500 میلیونی ثبت نام می کنه، مظلوم محسوب نمی شه.
ولوو رو مردم مظلوم سوار نمی شن. زورشون نمی رسه.
اونی هم که پیش خرید کرده ابن ماشین رو یعننی همون موقع 300 میلیون اضافه داشته.
من نمی گم اتفاق خپبی افتاده، ولی قطعا تعریف مظلوم و ظالم از دید من با شما خیلی فرق داره.
این شرکت فقط ولوو می فروشه، که حتی تو ارزونی هم نود درصد دستمون بهش نمی رسیده.
حالا یه سرمایه دار سر یه سرمایه دار دیگه کلاه گذاشته. به مردم چه ربطی داره. برن خودشون از خودشون شکایت کنن.
ما درگیر گوشت و مرع و نون هستیم. نه ماشین پونصد میلیون تومنی.
تابناک موندم منافع تو کجاست که همه اش نگران اینی ماشینهای پونصد میلیونی تحویل نمی دن، خونه ارزون نشه و ......
قشنگ شدی صدای رسای ده درصد سرمایه دار.
و این قضیه لاقل تو ایران محاله
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
عزیز اشتباه میکنی، خودروی داخلی هم پیش فروش داشته مثل هایما اینو چی میگی
ممنون از سایت تابناک که پشت ما مالباخته ها ایستاده
و امیدواریم تا روزی که کلاهبردار ها مجازات بشن و مالباختگان به حقوق خودشون برسن ، این ایستادگیو ادامه بده
درخواستی که بنده و سایر مالباختگان از دستگاه قضا داریم اینه که حقوق تضییع شده مارو به رسمیت بشناسه و رد مال حکم نهایی نباشه
با تشكر از تابناك لطفا ازپرشين پارس كه هـفده ماه از من پول دريافت گرفته سي روزه خودرو تحويل بده قريب ١٢٠٠ نفر را سركار گذاشته گزارش تهيه فرماهيد دويست هـفتاد ميليون فقط از من .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
هفده ماه پیش، دویست و هفتاد میلیون. داداش تو که دیگه نگرانی نباید داشته باشی. ما الانش هفتاد میلیون ندارم که تو ۱۷ ماه پیش ۲۷۰ تومن به باد دادی
راه أساسي ، تأسيس ضلع سوم خوزورسازي ايران با مشاركت جوانان ايراني ( اعم از حزباللهي و غير حزب اللهي ) و همچنين دادن فرصتي٣ تا٦ ماه به مديران مثل داتيس خودرو ، عظيم خود رو براي جبران به زيان ديده گان و بعد از اين مدت صدو حكم بسيار قاطع و سريع كه حتا مي تواند إعدام هم باشد
همین موضوع برا ... خودرو هم اتفاق افتاد و یکسال پیش قرار بود ماشین ما رو بدن و نود میلیون دستشونه. در اخر مدیر عامل اونو میگن دستگیر کردن و هزاران مالباخته داره
پول سی سال خدمت من که از دست رفت
پسرم هم افسردگی گرفته
. . .
هیچ خبری از دادگاهی و غیره نیست
پاسخ ها
احسان رضاییان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
تو‌خوذت خودتو سانسور میکنی!حقته هرچی سرت بیاد
من رفتم در خیابان ... تهران دفتر یکی از وارد کنندگان خودرو که دوتا نمایندگی معتبر را داشت و تابلو در سردر بزرگ نصب بود و رفتم داخل دیدم چند خانم با لباس های شیک و پاپیون زرد رنگ امدند خوش آمد گفتند و از قیمت خودروها پرسیدم و از ماشین ها بازدید کردم و یکی را انتخاب کردم تولید فرانسه و گفتم این را فاکتور کنید گفتند اقا ما پیش فروش میکنیم گفتم برای چی پیش فروش اگر وارد کردید نقدی بفروشید گفتند نه نقدی نداریم. گفتم مگر شما تولید کنند هستید و کارخانه دارید گفتند نه ما وارد میکنیم گفتم لباسشویی خارجی هم خواستم بخرم میروم مغازه فروشنده باید بگه پیش فروش میکنم .تلویزیون و لباسشویی را فاکتور میکنه و پولش را میدم میبرم و انها گفتند اقا ما را دست انداختی گفتم نه جدی میگم. گفتم ماشین را بدهید کارت می کشم و نقد پرداخت میکنم. یکی از آنها گفت اقا با چه زبانی بگیم نقدی نداریم گفتم به همان زبانی که من پولم دست شما نمی دهم و به شما اطمینان ندارم و شما هم اعتبار ندارید با لباس شیک پوشیدن و ژست گرفتن من را نمی توانید گول بزنید خیلی ناراحت شدند منم قبل از رفتن گفتم میخواهید شماره تماس میدهم اگر نقدی خواستید بفروشید تماس بگیرید میایم و میخرم و خدا حافظی کردم رفتم. الان آن نمایندگی بسته شده و تابلو هایش هم جمع کردن و حتی یک صندلی هم در آن نمایندگی وجود ندارد و شنیدم مدیرعامل ان را هم گرفتند. خواستم بگوئیم مردم خودتان مقصرید و فکر میکنید خیلی زرنگ هستید خودتان با دست خودتان به همراه طمع و ضریب هوشی پایین تان کلاه سرتان میگذارند. با همین طمع و زرنگی ماشین ۲۰۰ میلیونی الان ۶۵۰ میلیون بهتون می فروشند و آنهایی هم که پیش خرید کردید هر روز دنبال پولتان باشید تا نخواسته باشید زرنگ باشید این ظلمی که شما میکنید گریبان همه را میگیرد و به نظرم مقصراصلی خودتان می باشید و بروید بازم پیش خرید کنید و در صف بایستید حقتان این نیست حق ایرانی هم این نیست بهش توهین کنند و باعث این همه خودمان هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
عالی بود مهمترین علت حماقت و خودخواهی مردم و خریدارانی است که خود را زیاده از حد زرنگ می دانند
من چندین سال با نمایندگیهای معتبرترین شرکتهای خودرویی اروپا و ژاپن از نزدیک همکاری داشته ام، در ابتدای سال ۹۶ فرصتی پیش آمد که به دفتر مرکزی این شرکت رفته و نشستی با مدیر عامل بسیار جوان آن داشته باشم،که خدا را شکر به نتیجه ای منتج نشد و بارها از خدا برای بی نتیجه بودن جلسه شاکرم.اما در این رابطه باید محض اطلاع سایرین بگویم.
۱- دفتر اصلی این شرکت در یکی از بهترین و گرانترین مجتمع های تهران در سعادت آباد بود که هیچ لزومی برای یک شرکت خودرویی نداشته و در صورت ملکی بودن آن ،فروش همین دفتر به نفع طلب کاران میتواند چندین میلیارد بدهی شرکت را جبران کند.
۲- داخل دفتر نیز معماری عجیب و قریب از جمله سقف ها به ارتفاع چندین متر و گنبد داخلی با طراحی به سبک باروک و استفاده از رنگ مطلا و دربهای عظیم ودولنگه اتاقها و کلا شما احساس حضور در کاخ های وین و یا مرمرین را پیدا می‌کردید و به تصدیق خیلی از مدیران و فعالین فضای کسب و کار، تجملاتی ترین دفتر کار ایران بود که میلیاردها تومان صرف تزیینات داخلی آن شده‌بود.(صرف نظر از ارزش هنری که باید به طراح آفرین گفت)
۳- کاتالوگ‌های چاپ شده شرکت هر کدام در صدها صفحه تمام رنکی با اندازه بیش از معمول و واجد بهترین کیفیت طراحی و چاپ بود، و در دوره کارت حافظه و فضای مجازی و اینترنت و..کاملا غیر لازم و فقط جهت خودنمایی و ابراز وجود چاپ شده بود.
۴- اما اصلی ترین نکته اکه خیلی باعث تعجب و شک من شد ین بود که با وجود این همه تبلیغ و هزینه، شرکت مذکور فاقد هرگونه نمایندگی از حتی یک خودرو ساز درجه ۳ آسیایی و همینطور مجوز های لازم فعالیت از مراجع داخلی بود.و پس از مذاکرات بر من معلوم شد که مدیر عامل محترم نیز هیچ علاقه ای جهت اقدام در این زمینه نداشته و بنابراین مسلم است که این شرکت از روز اول برای کلاه برداری طراحی شده بود.....
کدخدا را ببین ده را بچاپ
این بهترین مثالی بود که به این ماجرا ربط داشته باشه
سزای کسانی که با پیش خرید کردن خودرو ، خانه و . . . ریشه به تیشه هموطنانشون زدند همینه. الحق و الانصاف اگر مردم یه ذره غیرت و جربزه داشتند به این روز نمی افتادند که یه سری ثروت و دارایی مردم را به یغما ببرند و به ریششان بخند و یه آب هم روش بخورند. اگر مملکت قانون داشت (که البته دارد ولی فقط روی کاغذ) این مشکلات نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
ريشه به تيشه ام نزن هموطن!!
مگر شرکت های دولتی مثل سا‍‍پبا وزیر مجموعه اش رفتاری بهتر ازین با مشتریان شون دارن؟ به محض اعتراض سر و کله حراست شون پیدا میشه!!!! یا نمایندگی هاشون با مشت استقبال میکنند!!!اصلن جوابگوی تعهداتشون نیستند. ‍‍من ساندرو استپ وی گرفتم آذر 96 تحویل شهریور 97 اما کو؟
میشه یک گزارش در مورد نقش و علت حضور وزارت صنعت، معدن و تجارت و اثر اون تهیه بفرمایید. مطمئن نیستم نبودنش بهتر از بودنش نباشه
سایپا و ایرانخودرو که از اینا بدترند اما قدرتی که اینا دارند هیچکس ندارد و خیلی از اقازاده ها هم دستشون با اینا تو یه کاسه است. این مملکت با همین فرمون پیش بره سرنوشت خوبی نداره
سوال : الان چرا در این شرکت تخته نشده و تک تک مسئولینش توی بازداشتگاه نیستند تا تکلیف پولهایی که از ملت گرفتند روشن بشه ؟ چطوریه که جلوی چشم قوه قضاییه هنوز دارند پول از ملت میگیرند و ثبت نام میکنند و تبلیغ به روزنامه ها میدن ؟
اگر دزدی به یک دزد بزند چی میشود بله میشود شاه دزد...
بنده از شرکت معتبر پیش خریر
د ماشین میتسوبیشی کرده ام هنوز تحویل که نشده مرتب مسکلات ترخیص گمرک را مطرح میکنند شما را بخدا وزارت صنعت و قوه فضاییه این مشکل را مرتفع بفرمایند یا حد اقل برای روشن شدن مردم اطلاعیه بدهند
همانطور كه همه ميدانيد نقدينكي زيادي وجود دارد كه اكر درست هدايت نشود ميتواند بسيار مخرب باشد براي أين نقدينكي دو رآه وجود دارد يا بايد در مسير توليد هدايت شود يا از دست مردم به طرق ديكر خارج شود و به نظر من رآه دوم انتخاب شده است دست اندركاران و برنامه ريزان تصميم كرفته اند تا با پيش فروش سكه و ماشين و ...... أين پول را از دست مردم خارج كنن . بنا بر أين صداي مال باختكان هم نبايد به جايي برسد. پس حواسمون را جمع كنيم و هيج كالاي را پيش خريد نکنيم . اول جنس را بگيريم و بعد پولش را بد هيم تا بعد نبايد دنبال پولمان بدويم
من در این شرکت خودو ثبت نام کرده بودم حدود دوسال پیش هنوز خبری از تحریم و پایان ثبت سفارش نبود .اون موقع هم فقط دروغ میگفتن کلا خانوادگی اهل دروغ هستن .اینا اصلا حق پیش فروش نداشتن حق ثبت سفاترش نداشتن اما به دوزوغ میگفتن ثبت سفارش کردیم تو گمرک موندئه همش دروغ با پولهای مردم برای خودش زندگی ساخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها