بازدید 10518
۴

افزایش قیمت سکه با گرانی اونس جهانی طلا و نوسان ارز

بازار سکه امروز بر خلاف روز‌های قبل با افزایش قیمت همراه شد. روندی که به گفته محمد کشتی آرای، تحت تاثیر نرخ جهانی طلا و نرخ داخلی ارز رقم خورده است. هرچند حباب سکه نسبت به روز قبل، تغییر چندانی نداشته است.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 13 March 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه امروز بر خلاف روز‌های قبل با افزایش قیمت همراه شد. روندی که به گفته محمد کشتی آرای، تحت تاثیر نرخ جهانی طلا و نرخ داخلی ارز رقم خورده است. هرچند حباب سکه نسبت به روز قبل، تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و دوم اسفندماه ۹۷)، بازار با تغییراتی نسبت به روز قبل، همراه شد. این در حالی است که در روز‌های گذشته، شاهد ثبات نسبی در بازار بودیم.

بر اساس این گزارش،  محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی، در خصوص بازار امروز اظهار داشت: بازار سکه و طلا امروز به دلیل افزایش ۱۳ دلاری نرخ جهانی اونس طلا به رقم ۱۳۰۸ دلار و همچنین افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی نرخ ارز، با رشد قیمت‌ها همراه شد.
 
افزایش قیمت سکه با گرانی اونس جهانی طلا و نوسان ارز


بر اساس این گزارش، آخرین قیمت‌ها از بازار سکه تهران در گفتگو با محمد کشتی آرای به شرح زیر می‌باشد:

در حال حاضر، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴,۴۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین ربع سکه بهار آزادی در معاملات امروز به قیمت ۱,۸۲۶,۰۰۰ تومان فروخته شده است. هر سکه یک گرمی ۸۶۰ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است و همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران ۱,۸۲۶,۰۰۰ تومان  است که نسبت به روز قبل، ۵۲ هزار تومان افزایش داشته است. به گفته کشتی آرای در حال حاضر، حباب سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
والله ما تو این مملکت از تغییر قیمت سکه و دلار سرگیجه گرفتیم.مملکت هر کی به هر کی روزی صد تا دویست تومن سکه گرون میشه .به هیچ کسم مربوط نمیشه
یکی پیدا نمیشه این حباب سکه رو بترکونه؟!!!
خیلی وقته این حباب هست
ارزهم گران شد
پنجشنبه ۲۳اسفند
دلار ۱۳۳۵۰ تومان
سکه ۴۷۲۰۰۰۰
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل