بازدید 5348

حرف های تند کایپتان تیم ملی فوتبال علیه دنیامالی

کد خبر: ۸۸۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 12 March 2019

کایپتان تیم ملی فوتبال زنان ایران بار دیگر مصاحبه تندی علیه مدیران سابق تیم ملوان به خصوص احمد دنیامالی عضو سابق شورای شهر تهران و رییس هیات مدیره باشگاه ملوان انجام داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سارا قمی در بخشی از این مصاحبه طولانی به جزییات وعده های بیهوده و تهی دنیامالی اشاره کرده است که می خوانید:

تهدید کردند در صورت جدایی از ملوان تیم را منحل خواهند کرد
قبل از حضورم در عراق با دنیا مالی صحبت کردم به او گفتم که مردانه یک چیز را به من بگویید. اعلام کردم که قصد جدایی از تیم را دارم که او گفت در صورت جدایی از ملوان، تیم را منحل خواهم کرد. گفتم چه تضمینی برای ماندن من وجود دارد که گفت تسویه حساب مالی را انجام خواهد داد. از او زمان خواستم که نهایت ۱۰ روز فرصت داده شد. به او گفتم که این قول شما مردانه است؟ احمدزاده که آنجا حضور داشت گفت دنیا مالی قول نمی‌دهد و اگر داد سر آن خواهد ایستاد. به همین دلیل و به احترام حرف احمدزاده پذیرفتم و گفتم اگر این مهلت به ۱۱ روز کشیده شود، حتماً شکایت خواهم کرد و این اتفاق افتاد و خبری از دنیا مالی نشد و مجبور به شکایت شدم.

۱۱ میلیارد برای خرید سهمیه تیم مردان داشتند اما…
به دنیا مالی گفتم ۱۲ سال در ملوان حضور داشتم. هیچ سالی پول من پرداخت نشد، چه زمانی قرار است پول مرا بدهید. تمام درآمد من از فوتبال است. بارها تهدید شدم در صورت جدایی تیم را منحل خواهند کرد. در همین دوران بود که به عراق رفتم و از آنجا شنیدم که مسئولان باشگاه قصد دارند سهمیه نفت تهران را به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنند که پس از آن مصاحبه‌ای تند علیه مسئولان کردم و گفتم چگونه نمی‌توانند مبلغ قراردادم را بدهند اما برای کسب خرید تیم مردان سرمایه گذاری می‌کنند!

دنیا مالی به دنبال تکذیب مصاحبه‌ام بود
دنیا مالی بسیار دنبال من می‌گشت تا مصاحبه‌ام را تکذیب کنم. من حقیقت را اعلام کرده بودم همین باعث شد تا تیم را منحل کنند اما روسیاهی برای خودشان ماند. مردم لعنت را به آنها فرستادند چون برای سرپا ماندن این تیم، ۱۲ سال بازیکنان زحمت کشیدند. در انزلی به ما زمین داده نمی‌شد. مجبور بودیم حدود چهار ساعت رفت و برگشت، زمان را طی کنیم تا به محل تمرین برسیم. زمینی که در نزدیکی کوه قرار داشت و پر از خار بود. بازیکنان به همراه مریم ایراندوست تمام خارها را با دست کنده بودند تا زمین برای انجام تمرینات آماده شود. با چنین شرایط سختی ملوان را قهرمان چندین دوره مسابقات لیگ کردیم، در چنین جایگاهی قرار دادیم و در نهایت با تصمیم یک فردِ زن ستیز از بین رفت.

از مصاحبه ام علیه مسئولان پشیمان نیستم
از آن مصاحبه اصلاً پشیمان نیستم حتی اگر هزار بار به آن روز برگردم باز هم چنین صحبت‌هایی را خواهم کرد. ای کاش در اطراف ما مسئولانی حضور داشتند که دلشان به حال تیم می‌سوخت و مانع از چنین اتفاقی می‌شدند. مطمئنم در حال حاضر کسی اجازه چنین کاری را به تیم نخواهد داد. پس از دو سال، بار دیگر در حالی به رقابت‌های لیگ بازگشته‌ایم که محبوبیت دو چندانی را کسب کرده‌ایم. در هر بازی ما در انزلی حدود ۴ هزار تماشاگر خانم در ورزشگاه حاضر می‌شوند و بازی را نگاه می‌کنند. از پیر و جوان برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر می‌شوند. غبطه می‌خوریم که چگونه دو سال چنین بلایی را سر ملوان آوردند. آن هم با وجود چنین هواداران و تماشاگران با عشقی که شاید در هیچ کجای ایران حضور نداشته باشد. بازیکنان تیم از این قضیه بسیار خوشحال هستند که با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور مردم با چنین مشکلاتی حداقل دو روز در هفته با حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقه فوتبال دلشان شاد می‌شود چه با برد چه با باخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار