بازدید 8290

روایت یک شام خاص در محضر رهبر انقلاب

کد خبر: ۸۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 10 March 2019

حجت‌الاسلام سائلی به نقل از آیت‌ا... شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان، خاطره‌ای شنیدنی از یک شام خصوصی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی روایت کرد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، حجت الاسلام سائلی که در بین نخبگان مشهدی به عنوان یک استاد اخلاق شناخته می شود به نقل از آیت ا... شب زنده دار گفت: رهبر انقلاب بعد از گرانى گوشت از خوردن خورشى که داخل آن گوشت بوده امتناع کردند و دستور دادند ظرف خورشت را ببرند و وقتی علت از ایشان پرسیده شد، گفتند در حالی که گوشت کیلویی 100 هزار تومان است معلوم نیست چند نفر از ایرانى ها نمی توانند گوشت بخورند.

کاربران بسیاری با گذاشتن نظرات مثبت به این رفتار رهبرعزیز کشورمان واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: «همدردی با مردم کاریه که باید بقیه مسئولان هم از رهبرانقلاب یاد بگیرن.»

کاربری هم نوشت: «کاش با شنیدن این خاطره مسئولان کمی به فکر بیفتن و تلاش کنن تا هیچ کدوم از هموطنامون طعم سختی و گرونی رو نچشن.»

کاربر دیگری هم نوشت: «من چند وقته به دلیل هزینه بالای زندگی و حقوق پایین نتونستم برا زن و بچم گوشت و میوه بخرم ولی با شنیدن این خاطره از حضرت آقا دلم قرص شد که نفر اول مملکت حواسش به ما هم هست.»

کاربر دیگری هم نوشت: «به نظرم با سپردن کار به جوونا همه مشکلات حل بشه کاری که خود رهبری ابتدا شروعش کردن و بعد به بقیه توصیه فرمودن.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان