بازدید 6032
۵
گزارش بازی

توقف پرسپولیس خسته درشهر خسته! / فغانی پنالتی روی ترابی را ندید!

پرسپولیس برانکو، با وجود نیمکت نشین شدن چندین بازیکن اصلیمثل بودیمیر، کامیابی نیا، نعمتی، ترابی و جانشین کردن بازیکنانی نظیر سعید کریمی و شریفی در ترکیب فیکس، نمایشی هجومی داشت اما بارها در زدن ضربات نهایی ناموفق نشان داد تا دو امتیاز حساس دیگر در قائمشهر جا بگذارد و در کورس قهرمانی هدیه ای بزرگ به رقبایی چون تراکتور، سپاهان و استقلال تقدیم کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 08 March 2019

پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر هجدهم از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و زیر بارش شدید باران به مصاف نساجی رفت که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی نظری مهاجم سابق استقلال در دقیقه 21 برای نساجی و سروش رفیعی در دقیقه 63 برای پرسپولیس گلزنی کردند. در نیمه دوم خطای واضح مدافع نساجی روی مهدی ترابی که با دروازه بان نساجی تک به تک شده بود، از سوی فغانی پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراضات از همین حالا روی قضاوت داور شاخص ایران جنجالی شود.

توقف پرسپولیس خسته درشهر خسته! / فغانی پنالتی روی ترابی را ندید!

ترکیب نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، محمدمهدی نظری (2+90 - علی شجاعی)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، سیدمحمد میری (69 - علی‌اصغر عاشوری)، آرفنگ دافه (58 - رحمان جعفری)، جورجی ولسیانی، سجاد آشوری و لاشا توتادزه.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، سروش رفیعی، احمد نوراللهی، بشار رسن (46 - مهدی ترابی)، مهدی شریفی (70 - کمال کامیابی‌نیا)، سعید کریمی (59 - ماریو بودیمیر) و علی علیپور.

سروش رفیعی با حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس خوش درخشید و با ارسال‌های خطرناک، پاس‌های در عمق‌ و خلق موقعیت‌های خوبی که داشت، عملکرد کم‌نقصی در دیدار امروز تیمش برابر نساجی مازندران ارائه داد که به ثمر رساندن گل تساوی پرسپولیس نیز بازی خوب او را تکمیل کرد. مهدی ترابی نیز که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد، نمایش تاثیرگذاری در بیشتر شدن حملات و روند هجومی شاگردان برانکو داشت و گل اول پرسپولیس نیز توسط او پایه‌گذاری شد؛ ضمن اینکه محمد نادری و محمدامین رضایی نیز ازجمله بازیکنان موثر این دیدار بودند.

پرسپولیس در حالی دو امتیاز مهم را در قائم‌شهر جا گذاشت و بدون پیروزی زمین را ترک کرد که علیرضا فغانی در این مسابقه قضاوت بحث‌برانگیزی داشت؛ داور بین‌المللی فوتبال ایران در دقیقه 31 برخورد توپ با گولسیانی را برخلاف نظر پرسپولیسی‌ها که معتقد به خطای هند بودند، پنالتی تشخیص نداد و بازی را ادامه داد و در دقیقه 78 نیز بر زمین افتادن مهدی ترابی در محوطه جریمه نساجی را پنالتی اعلام نکرد که این صحنه با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها همراه بود و تا جایی این اعتراضات ادامه پیدا کرد که مارکو، دستیار برانکو از کنار زمین اخراج شد.

شرح گل

نساجی 1 - پرسپولیس صفر (دقیقه 21: محمدمهدی نظری): ارسال بدون نقص و دقیق فرشاد فرجی از جناح راست زمین به مقابل محوطه 6 قدم را محمدمهدی نظری با پرش بلند و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

توقف پرسپولیس خسته درشهر خسته! / فغانی پنالتی روی ترابی را ندید!

نساجی 1 - پرسپولیس 1 (دقیقه 63: سروش رفیعی): مهدی ترابی در سمت چپ زمین علی علیپور را راه انداخت که او با سرعت بالا به توپ رسید و با پای چپ ارسال زمینی تند و تیزی انجام داد که در ادامه سروش رفیعی با حضور به موقع مقابل دروازه خالی نساجی توپ را تبدیل به گل کرد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس برانکو، با وجود نیمکت نشین شدن چندین بازیکن اصلی این تیم مثل بودیمیر، کامیابی نیا، نعمتی، ترابی و جانشین کردن بازیکنانی نظیر سعید کریمی و شریفی در ترکیب فیکس، نمایشی هجومی و دلنشین داشت اما بارها در زدن ضربات نهایی ناموفق نشان داد تا دو امتیاز حساس دیگر در قائمشهر جا بگذارد و در کورس قهرمانی هدیه ای بزرگ به رقبایی چون تراکتورسازی، سپاهان و استقلال تقدیم کند.

توقف پرسپولیس خسته درشهر خسته! / فغانی پنالتی روی ترابی را ندید!

لحظات حساس بازی

دقیقه ۶: توپ ارسالی روی دروازه پرسپولیس می‌توانست تبدیل به موقعیت خطرناکی برای نساجی شود، اما شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶: حمله سریع پرسپولیسی‌ها با ارسال توپ از سمت چپ همراه شد که دو مهاجم این تیم نتوانستند به توپ ضربه بزنند. ارسال توپ از سمت راست هم دور شد تا محمد نادری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کند که شوت او تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۷: ارسال کرنر توسط سروش رفیعی می‌توانست برای نساجی خطرساز شود، اما توپ توسط مدافعان برگشت داده شد و شوت نوراللهی از پشت محوطه جریمه هم از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: سعید کریمی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او با پای محمدامین رضایی به کرنر رفت تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه ۱۷: این بار نوبت به بشار رسن رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که بازهم دروازه‌بان نساجی مانع از انجام این کار شد.

دقیقه ۲۴: بار دیگر ارسالی روی دروازه پرسپولیس می‌توانست منجر به موقعیت خطرناکی برای این تیم شود که توپ از مقابل مهاجمان نساجی عبور کرد.

دقیقه ۳۰: محمدامین رضایی این بار با اشتباهی که انجام داد، موقعت خوبی برای گلزنی علی علیپور فراهم کرد، اما مهاجم پرسپولیس نتوانست دروازه تقریباً خالی نساجی را باز کند و توپ او به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۳۱: سروش رفیعی شوتی را به سمت چارچوب دروازه نساجی شلیک کرد که توپ پس از برخورد به دست ولسیانی دفع شد. بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، اما فغانی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۳۳: ارسال روی دروازه پرسپولیس به محمدمهدی نظری رسید که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه ۴۴: این بار نوبت به احمد نوراللهی رسید تا با شوت خود شانسش را برای گلزنی امتحان کند، اما بازهم ضربه پرسپولیسی‌ها راهی جز اوت نداشت.

دقیقه ۴۸: علی علیپور در محوطه جریمه نساجی می‌توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه او توسط محمدامین رضایی دفع شد.

دقیقه ۴۸: ارسال ترابی به محوطه جریمه نساجی این بار ضربه مهدی شریفی را به دنبال داشت که بازهم دروازه‌بان نساجی مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه ۵۴: مهدی ترابی با ارسال خطرناکی روی دروازه نساجی، سعید کریمی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند. در رفت و برگشت توپ به علی علیپور و بازهم به سعید کریمی رسید که مهاجم جوان پرسپولیسی‌ها بازهم موفق به استفاده از موقعیت خود نشد.

دقیقه ۷۸: مهدی ترابی روی ضدحمله تند و تیزی وارد محوطه جریمه شد و پس از برخورد با احمد عبدالله‌زاده و به‌هم خوردن تعادلش، موقعیت خود را از دست داد. هرچند پرسپولیسی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند، اما فغانی خطای ترابی را اعلام کرد.

دقیقه ۸۰: مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس به دلیل اعتراض به داوری در کنار زمین، توسط فغانی اخراج شد.

لیگ برتر-پرسپولیس-بازیکن پرسپولیس-Persepolis

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کمربسته اندتاباناداوری مانع ازسومین قهرمانی پی درپی پرسپولیس شوند
خدا نگزره از فغانی رو که چن سال پیش قهرمانی را از تراکتورسازی گرفت.انگار با قرمزهای تراکتور و پرسپولیس مشکل داره ایشون؟!
کمربسته اند تاپرسپولیس ازچشم هواداران بندازن
همیشه شعبان یه روز هم رمضان
حرفای بی سروته کسی رو قهرمان نمی کند.بنظرم استقلال اسبشو برای قهرمانی خوب زین کرده!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر