بازدید 37826

اجاره ویلا در ایام نوروز بصورت آنلاین و ارزان در بوکینگ ویلا

کد خبر: ۸۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 03 March 2019

در سال‌های اخیر و در پی افزایش آگاهی از مناطق بکر گردشگریکشور، استقبال مردم نسبت به رزرو اقامتگاه‌های بومگردی و اجاره ویلا وسوئیت در شهرهای مختلف بیشتر شده است. به این ترتیب بسیاری از افرادی که برای یک سفر داخلی هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنند، ترجیحمی‌دهند در برخی از سفرها، اقامت در ویلا، خانه‌های بومگردی و جنگلی و اقامتگاه‌هایی متفاوت از هتل‌ها را تجربه کنند. بخصوص در ایام عید نوروز که سفر به مناطق مختلف کشور افزایش شدیدی دارد، مسافران نیاز به یافتن اقامتگاههای متفاوتی دارند.

اما همانطور که می‌دانید شناسایی و دسترسی به این ویلا و اقامتگاه‌ها کار آسانی نیست و ممکن است همه مسافران برای یافتن یک ویلا، کلبه جنگلی و به یک اندازه خوش‌شانس نباشند. علاوه بر این، نداشتن پیش‌زمینه در مورد قیمت این اقامتگاه‌ها، چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه مانند تعطیلات، موجب می‌شود که مسافران نتوانند به آسانی برای برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن بودجه سفر تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر تا کنون اجاره ویلا تنها در شهرهای شمالی کشور مانندنوشهر، رامسر، انزلی، تنکابن و مرسوم بوده؛ در حالیکه این روزها باکشف مناطق بکر روستایی و جنگلی در سراسر ایران، تقاضای اجارهویلا در سایر شهرها افزایش یافته است. با این حال مرجعی برای معرفیاین اقامتگاه‌ها به مسافران وجود ندارد و آنها همچنان به شیوه‌های سنتی مانند پرس‌وجو از دوستان و یا مراجعه به آژانس‌های املاک محلی ومتوسل می‌شوند. اما چگونه می‌توانیم به راحتی به ویلا، اقامتگاه، کلبه جنگلی و خانه روستایی مورد علاقه‌ و متناسب با بودجه، تعداد نفرات ودسترسی پیدا کنیم و در ضمن بتوانیم اطلاعاتی کامل نیز در مورد تعداد اتاق‌ها، موقعیت جغرافیایی و بدست آوریم.

سامانه بوکینگ ویلا، با گردآوری بیش از صدها منزل شخصی، ویلا، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و آپارتمان، امکان اجاره روزانه این گونه اقامتگاه‌ها را با بهترین شرایط و نازلترین قیمت فراهم کرده است. تنوع بالای اماکن اقامتی اعم از آپارتمان، ویلا، سوئیت، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و پراکندگی آن در تمام شهرهای ایران از ویژگی‌هایی است که بوکینگ ویلا را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سامانه‌های رزرو و اجاره ویلاو اماکن اقامتی کرده است.

مزایای اجاره ویلا از بوکینگ ویلا چیست؟

تعطیلات نوروز و سایر تعطیلات فرصت مناسبی برای سفر و کسب تجربه‌های جدید است. دیدن شهرها و روستاهای کشور و آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم آنها و امکان برقراری ارتباط با افراد جدید می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد؛ به شرط آنکه با توجه به ازدحام سفر در این ایام، خیالمان از مکان اقامت آسوده باشد.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پیش از حرکت، محل اقامت خود را با توجه به بودجه و سلیقه خود رزرو یا اجاره نمایند و با خیالی آسوده‌تر سفر خود را آغاز کنند. این درحالی است که اگر بخواهید به جای رزرو هتل، به گزینه‌های دیگری از جمله اجاره آپارتمان، اجاره ویلا ویا خانه‌های اجاره‌ای فکر کنید، کار شما به مراتب دشوارتر هم خواهد بود.قیمت مناسب، تنوع و امکان مقایسه اماکن اقامتی با یکدیگر، پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان رزرو و اجاره در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملاً آنلاین، سفر شما را دلپذیرتر می‌سازد و تجربه‌ای تازه‌ از اقامت در یک مکان مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حجم سفرها به شمال کشور در ایام عید بسیار زیاد است و در این ایام حتی یافتن ویلا و سوئیت هم کار دشواری است. شهرهای پرطرفدار مثل رامسر، چالوس و محمودآباد پذیرای حجم بالایی از مسافران است و اجاره ویلا در رامسر در ایام نوروز کاری بسیار سخت خواهد بود. ولی رزرو آنلاین ویلا در اسفند ماه از سایت بوکینگ ویلا راهی بسیار ساده و مقرون بصرفه برای اجاره ویلا در این شهرهاست.

بوکینگ ویلا تلاش می‌کند با فراهم کردن جزئیات کافی در مورد اقامتگاه‌ها، همه اطلاعاتی را که برای یک انتخاب خوب نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. برای افزایش اعتماد و اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده، کارشناسان بوکینگ ویلا به صورت حضوری از بسیاری از این اقامتگاه‌ها بازدید می‌کنند تا ضمن بررسی ویژگی‌ها و آشنایی با موقعیت اقامتگاه، اطمینان یابند اطلاعات ارائه شده صحیح و شرایط اقامتگاه جهت میزبانی از شما مطلوب و مناسب است.

کارشناسان بوکینگ ویلا همواره می‌کوشند با گرفتن عکس‌های سفارشی از اقامتگاه، تا حد امکان تصویری واقعی از اماکن اقامتی را در اختیار میهمانان قرار دهند. مشاهده تصاویر سفارشی، در کنار اطلاعات توصیفی دقیق از اقامتگاه، فرآیند بررسی و انتخاب را بسیار ساده‌تر می‌کند.

چگونه از بوکینگ ویلا استفاده کنیم؟

استفاده از سامانه بوکینگ ویلا بسیار ساده است. شما مقصد سفر و ویژگی‌های اقامتگاه موردنظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس با مشاهده اطلاعات بهترین اقامتگاه‌ها، می‌توانید جزییات و تصاویر اقامتگاه دلخواه خود را بررسی نمایید. رزرو ویلا مورد نظر شما در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. می‌توانید با مشخص کردن تاریخ شروع و پایان سفربوگینگ ویلا تعداد مسافران، جستجوی هدفمندتری داشته باشید.

در این صورت، تنها آن دسته از اقامتگاه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در تاریخ مورد نظر شما امکان پذیرایی از مسافران را دارند. بوکینگ ویلا در تمامی مراحل رزرو پشتیبان شماست. همچنین شما در بوکینگ ویلا می‌توانید با رزرو اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ضمن برخورداری از مکانی آرام و دنج، با فرهنگ‌های بومی منطقه نیز بیشتر آشنا شوید و با ارتباط با افراد بومی و محلی، سفری به یادماندنی برای خود بسازید.

در انتهای مطلب، شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که بوکینگ ویلا اطلاعات اماکن اقامتی را چگونه گردآوری می‌کند؟ خوب است بدانید که بوکینگ ویلا آمادگی دارد با همه افرادی که مالک اماکن اقامتی هستند، همکاری کند و روند معرفی و اجاره دادن اقامتگاه‌هایشان را تسهیل نماید.

بنابراین اگر علاقه‌مند هستید از مسافرانی که از نقاط مختلف کشور به شهر یا روستایتان سفر می‌کنند، به شکل شایسته‌ای پذیرایی کنید، با همکاران ما در بوکینگ ویلا تماس بگیرید. بوکینگ ویلا با نمایش روزانه اطلاعات اقامتگاه شما به هزاران بازدیدکننده، فرصت مناسبی برای کسب درآمد فراهم کرده است.

بوکینگ ویلا تضمین بالاترین کیفیت و کمترین قیمت اقامتگاه در بوکینگ ویلا همه نوع اقامتگاه شامل ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی ، انواع ویلاها ازجمله ویلاهای ساحلی، جنگلی، استخردارو... با رعایت استانداردهای اقامتی تعریف شده برای اجاره روزانه در سامانه ثبت و در اختیار مسافران و گردشگران قرار میگیرد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی