بازدید 4814
۱

مدافع لژیونر ایران باز هم گل به خودی زد!

رتضی پورعلی‌گنجی که بعد از پیوستن به العربی یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب هم که یک گل به خودی زد، ۹۰ دقیقه برابر السیلیه در زمین حضور داشت.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 01 March 2019

مدافع سرشناس ایرانی العربی در شب برد تیمش مقابل السیلیه، گل به خودی زد. پورعلی گنجی این کار را سال گذشته مقابل پرسپولیس هم انجام داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار ماقبل پایانی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای سومین بازی متوالی مرتضی پورعلی‌گنجی را در خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۲۰ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان تیم رده سومی السیلیه بود.

ویلفرد بونی، مهاجم سابق سوانسی و منچستر سیتی که در دو دیدار اخیرش برای العربی موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۱۱ مسابقه امشب هم با جای گذاشتن دروازه‌بان السیلیه، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در نیمه نخست به برتری دست پیدا کنند. فهد یوسف، هافبک السیلیه در دقیقه ۵۱ نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه العربی داشت که ارسال زمینی او بعد از برخورد به پای مرتضی پورعلی‌گنجی که تکل زده بود، تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۶۱ عبدالقادر الیاس گل دوم السیلیه را به ثمر رساند، اما یاران پورعلی‌گنجی به بازی بازگشتند و توانستند دو گل توسط واسکوئز و ویلفرد بونی بزنند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابند و ۲۷ امتیازی شوند تا رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کنند. مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از پیوستن به العربی یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب هم که یک گل به خودی زد، ۹۰ دقیقه برابر السیلیه در زمین حضور داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حتما کلید اینم گم شده!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر