بازدید 2310

درخواست دیدار نمایندگان با رهبری فراهم شود

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد در مجلس گفت:درخواست دارم در این زمان حساس زمینه دیدار نمایندگان مجلس را با مقام معظم رهبری فراهم کنید.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 27 February 2019

بهروز بنیادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 8 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز به عنوان یکی از نمایندگان ایران و منتخب مردم اعلام می‌کنم غرور ملی ما ضامن وحدت، استقلال، آزادی و حفظ تمامیت ارضی کشور است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان پنهان و مرموزانه بنیان را با حمله به سفره معیشت مردم نشانه رفته‌ است، ادامه داد: درخواست دارم در این زمان حساس زمینه دیدار نمایندگان مجلس را با مقام معظم رهبری فراهم کنید تا بی واسطه پیام مردم را از فشار تحمل ناپذیر اوضاع، اوضاع دشوار معیشتی که عمده جمعیت کشور را به زیر خط فقر برده است و مانند سرمایی استخوان سوز رمق از جسم و جان آنها برده به عرض ایشان برسانیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری پس از استماع دیدگاه نمایندگان در حوزه‌های مختلف با سخنان و تدابیر راهگشای خود در آستانه دهه پنجم انقلاب به قلب های همه ما و تمامی ملت ایران اطمینان خاطری دوباره ببخشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تذکر بعدی من به وزیر صنعت، معدن و تجارت است، افزود: نحوه توزیع آرد بین نانوایی‌ها و کارخانجات تولیدکننده مواد غذایی، ایجاد نگرانی کرده سریعاً موضوع را بررسی و از عواقب آن پیشگیری کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل