بازدید 8233
سفارش و قیمت خرید گل برای هدیه روز مادر از گلیتال

چالش شب عید

کد خبر: ۸۸۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 25 February 2019
روز‌های آخر سال برای مردان پر از چالش و دغدغه است. روز‌هایی که خزانه سلطان محمود نیز از پس گذران آن بر نمی‌آید.

اما امسال در کنار همه دغدغه‌ها، مخارج و چالش‌های شیرین شب عید، روزی در تقویم جا خشک کرده است که می‌تواند در کنار جذابیت به یک چالش تبدیل شود. روز زن امسال در هفت اسفندماه قرار گرفته است و در کنار تمام شلوغی‌های شب عید؛ یکی دو روز را هم باید به داستان پر تنش خرید اختصاص داد. این روز زمانی پر کشمش می‌شود که مردان متاهل باید بودجه مناسبی برای هدیه روز مادر برای همسر، مادر و مادرزن تدارک ببینند.

روز مادر از کجا آمده است؟

در اغلب فرهنگ‌ها روزی برای گرامیداشت مقام مادر و بزرگداشت زن وجود دارد. هر ملتی با توجه به رویداد‌های تاریخی و فرهنگی خود روز به خصوصی از سال را به این عنوان می‌شناسد. هر چند روز جهانی زن در تقویم یونسکو برابر با ۸ مارس و ۱۷ اسفندماه است. اما جدای از آن روز‌هایی در هر فرهنگ برای جشن روز زن در نظر گرفته می‌شود. در ایران روز مادر مقارن با تولد دختر پیامبر بزرگ اسلام (ص) حضرت زهرا (س) است.

در تمام جهان و در روز‌های مورد نظر مردان با گرفتن هدیه یا شاخه گل به دیدار همسر یا مادر خود می‌روند و به پاس زحمات مادران و جایگاه اجتماعی زنان این روز را جشن می‌گیرند.

روز زن چه هدیه‌ای بخریم؟

بسته به توان مالی هرفرد؛ هدیه‌های گوناگونی برای این روز تهیه می‌شود. از جواهرات و اشیا زینتی تا لباس و اکسسوری‌های مختلف؛ اما یک هدیه شگفت‌انگیز است که به طرز معجزه‌آسایی کاربرد دارد و باعث شادی می‌شود. این هدیه یک انتخاب اصیل است که برای هر بودجه و هر توان مالی در دسترس است.

گل یکی از کلاسیک‌ترین هدیه‌های جهان است. طبق تحقیقات دانشمندان؛ اولین واکنشی که شخص دریافت کننده گل در هر مناسبت و هر حالت روحی بروز می‌دهد، لبخند است. پس افرادی که می‌خواهند هدیه روز زن خود را با لبخند گارانتی کنند، گل سزاوارترین انتخاب است. گل علاوه بر تولید لبخند با رنگ‌ها و نوع‌های مختلف خود، تاثیر بصری چشم نوازی دارد و با طراوت و ساختار خود هورمون‌های نشاط را در مغز به تکاپو می‌اندازدو گل یک یادگاری جادوی است و یاد‌ها را تا مدت‌ها، با عطر و رنگش، در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند. علاوه بر آن گل برای فضای زندگی و کار مخاطب خاصیت دکوراتیو نیز دارد.
 
چالش شب عید

کادو روز زن را از کجا بگیریم؟

حالا که مطمئن‌ترین و جذاب‌ترین هدیه پیدا شد، این سوال به وجود می‌آید که از کجا باید گل گرفته شود؟ ترافیک طاقت فرسای اسفندماه، زمان کم، کیفیت نامناسب برخی مارکت‌ها و شناخت الکن ما از دنیای رنگارنگ گل و گیاه چالش‌های پیش رو است.

در جهانی پر سرعت امروز، استارتاپ‌ها بیشتر کار‌ها را ساده کرده‌اند. در میان جهان پر ترافیک وب؛ اخیرا یک بازار گل و گیاه آنلاین قد علم کرده است. این وب‌سایت کیفیت خدمات و گل‌های خود را ضمانت می‌کند. صبح‌ها قبل از طلوع خورشید. گل‌های زینتی را از کشتزار می‌چیند و با کمک یک تیم چابک آنرا آراسته کرده و به آدرس دلخواه می‌فرستد.

سایت گلیتال، دنیای دیجیتالی گل در کنار فرستادن سبدگل، جعبه گل، کارت تبریک، تاج گل و پک‌های مخصوص روز زن، گلدان‌های آپارتمانینیز دارد که از باکیفیت‌ترین مزرعه‌ها فراهم شده است.

در گلیتال، تنها با چند کیلیک می‌توان از همین حالا گل رزرو کرد. در گلیتال علاوه بر خرید و امکان ارسال گل می‌توان اطلاعات خوبی درباره کارایی رنگ، عطر، نحوه نگهداری و اثرات روحی هدیه خود کسب کرد. ضمن اینکه پروسه سفارش گل و ارسال آسان است. یک موضوع شگفت‌انگیز این است که با این شیوه کادوی روز زن را می‌توان برای مخاطب خاص‌تر کرد. امکان ضبط پیغام صوتی در این وب‌سایت میسر است. شعر، پیام تبریک و هر متنی را می‌توان با صدای خود ضبط کرد و در کنار هدیه خود با کمترین زمان و مناسب‌ترین هزینه به آدرس همسر و یا مادر ارسال کرد. همه این کار‌ها را در هر جا با چند کیلیک یا چند تاچ می‌توان انجام داد.

علاقه‌مندان به سفارش گل از سایت گلیتال می‌توانند به این سایت به آدرس www.golital.com مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل