بازدید 8756
۳

کانال‌جایگزین شبکه۳ برای پخش مردان‌آهنین اعلام‌شد

بنا بر اعلام مسئولان فدراسیون و کمیته قوی‌ترین مردان ایران، اگر شبکه سه با پخش مردان آهنین موافقت نکند، این برنامه از شبکه نسیم و ورزش پخش و یا اینکه برای پخش از شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 24 February 2019

رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: باتوجه به مخالفت شبکه سه سیما با پخش مردان آهنین در نوروز ۹۸، اگر این موضوع قطعی شود، از میزبانی این رقابت‌ها انصراف می‌دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین شیروانی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای میزبانی رقابت‌های امسال مردان آهنین، اظهار کرد: از چند ماه پیش پیگیری‌های زیادی را برای برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه انجام دادیم و فدراسیون هم برای برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه اعلام موافقت کرده است. متأسفانه اخیراً مسئولان شبکه سه اعلام کرده اند که امسال قصد پخش مردان آهنین را از این شبکه ندارند، لذا با توجه به اهمیت این مسئله برای ما در صورتی که این تصمیم قطعی شود، از میزبانی مسابقات در کرمانشاه انصراف می‌دهیم.

رئیس هیأت پرورش اندام استان تصریح کرد: از آنجایی که برگزاری مسابقات و کار فیلمبرداری آن از ۱۵ اسفند شروع و پس از تدوین برای پخش در نوروز آماده می‌شود، ظرف یک هفته آینده باید قطعی شود که این مسابقات از شبکه سه پخش خواهد شد یا نه، چرا که آماده سازی فضا و محوطه محل برگزاری مسابقات به چند روز زمان نیاز دارد. بنا بر اعلام مسئولان فدراسیون و کمیته قوی‌ترین مردان ایران، اگر شبکه سه با پخش مردان آهنین موافقت نکند، این برنامه از شبکه نسیم و ورزش پخش و یا اینکه برای پخش از شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شاید حالا که گات تلنت ساختن بخوان ایرانین نینجا ووریر هم بسازن
با این وضعیت نادرست و فکر نشده، همان بهتر که پخش نشه، چهار نفر آدم که صرفا بازوهاشون گنده هست را میارن، چپ و راست پهلوان پهلوان به ناف طرف میبندن طرف هم باورش میشه کسی هست، میره گردن کلفتی میکنه یا یه بلایی سر یکی میاره یا یکی یه بلایی سرش میاره.
بابا ترو خدا این لات ئ الواط ورزشهای قدرتی رو کم چهره کنید..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار