بازدید 4926
۱

راه اندازی واحد سیار پلیس برای اولین بار در کشور

کد خبر: ۸۸۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 24 February 2019

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای اولین بار سیستم هماهنگی واحدهای سیار پلیس در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) راه اندازی خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در حاشیه همایش کوپ فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، تبیین عملکرد یک ساله انتظامی استان و ابلاغ تدابیر و اولویت‌های کاری سال آینده را از اهداف این همایش برشمرد و اظهارداشت: مطابق بررسی‌های صورت گرفته، عملکرد استان در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم خشن، بسیار مطلوب و رو به کاهش بوده است.

وی به رشد کشفیات در فرماندهی شرق استان تهران اشاره و بیان کرد: فاصله بین وقوع و کشف جرم نیز برابر میانگین کشوری کاهش پیدا کرده است.

سردار شرفی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در بحث خدمات انتظامی به مردم عزیز در حوزه اجرای احکام قضائی و نیز مبارزه با کالای قاچاق نسبت به گذشته، از عملکرد بهتری برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در حوزه پیشگیری نیز در بحث تحول کوپ و ارتقاء فناوری و برون سپاری برخی ماموریت‌های غیر ضروری و نیز جلب مشارکت مردمی در راستای امنیت مردم پایه در قالب طرح گشت "رضویون" و به کارگیری پلیس‌های افتخاری و شرکت‌های مراقبتی، طبق پیش بینی‌های صورت گرفته اقدامات قابل قبولی داشته که این امر نشان از توجه و اهتمام فرمانده انتظامی استان به تدابیر ابلاغی از سلسله مراتب ناجا می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ۸۰ دوربین البسه به واحدهای گشتی شرق استان تهران اختصاص می‌یابد، افزود: نیروی انتظامی تا پایان سال در راستای استفاده از تجهیزات و فناوری نوین با اختصاص ۳۵۰۰ دوربین البسه و بهره مندی از سیستم ADSL جهت کنترل آنلاین با هوشمند سازی واحدهای گشتی در سراسر کشور در راستای تقویت یگان‌های انتظامی و امداد سراسر کشور اقدامات نوینی انجام خواهد داد.

سردار شرفی به ایام پایانی سال و حضور شهروندان در بازارهای خرید با استفاده از وسائط نقلیه حمل و نقل عمومی اشاره و با تاکید بر عدم بیان رمز کارت بانکی به فروشندگان، به رانندگان خودروهای حمل فرش قالیشویی‌ها توصیه کرد: تمامی خودروهای حمل فرش در این ایام باید تحت نظر پلیس و با مجوز رسمی فعالیت کنند تا از هرگونه سوء استفاده و سرقت جلوگیری شود.

وی بر مقابله جدی پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه تاکید و تصریح کرد:: پلیس با افرادی که به هر نحوی آرامش و سلامتی شهروندان را به مخاطره اندازند، به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: پلیس تمهیدات لازم را در ایام پایانی سال به ویژه تعطیلات نوروزی با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس انتظامی و استقرار ایستگاه‌های پلیس و همچنین توزیع بروشورهای آموزشی اندیشیده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه با بیان اینکه برای اولین بار سیستم هماهنگی واحدهای سیار پلیس در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) راه اندازی خواهد شد، گفت: در این طرح، تمامی واحدهای گشتی پلیس‌های تخصصی به همراه گشت‌های انتظامی به صورت سیستماتیک در زمان وقوع، به محل به موقعیت اعزام خواهند شد که این اقدام در جهت افزایش رضایتمندی عمومی صورت خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگر این واحدهای سیاری که تا حالا بودند چی بودند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان