بازدید 33064

قتل فجیع زن صیغه‌ای در تهران

کد خبر: ۸۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 24 February 2019

مرد میانسال که دختر عمویش را به عقد موقت خود در آورده بود در جریان یک درگیری لفظی او را به قتل رساند و جسدش را در سطل زباله انداخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، 16 بهمن زن جوانی به شعبه 4 دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد. او گفت: 14 روز است که از خواهرم بی‌خبرم. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیرم خاموش است. به مقابل خانه‌اش هم رفته‌ام اما کسی در را باز نمی‌کند. خواهرم مدتی قبل از همسرش جدا شد و به تنهایی زندگی می‌کند. اما با این حال هر روز با هم در تماس بودیم و امکان نداشت که این همه وقت از او بی‌خبر باشم.

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس شعبانی، تحقیقات آغاز شد. اما هیچ ردی از مینا به دست نیامد. تا این‌که کارآگاهان در تحقیق از همسایه‌های مینا دریافتند که مرد میانسالی از چند ماه قبل مدام به خانه او رفت و آمد داشته است. از سویی طبق اظهارات ساکنان ساختمان، مینا آخرین بار با همان مرد میانسال دیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها هویت مرد میانسال به نام کوروش برملا شد. تحقیقات نشان می‌داد که کوروش پسر عموی مینا است و روزی که زن جوان ناپدید شده، مینا و پسر عمویش در محدوده مسکن مهر بومهن باهم دیده شده بودند.

سرنخ‌های بدست آمده حکایت از آن داشت که کوروش در ناپدید شدن زن جوان نقش دارد و بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی مرد میانسال روز 29 بهمن بازداشت شد. متهم که ابتدا منکر جنایت بود در ادامه تحقیقات و باتوجه به مدارک پلیسی به قتل دختر عمویش اعتراف کرد.

تکه تکه کردن جسد

کوروش در بازجویی‌ها گفت: چند وقت قبل مینا را به عقد موقت خود درآوردم و همسرم نیز بعد از مدتی باخبر شد. رابطه مان با مینا خوب بود تا این‌که 2 بهمن، او برای دیدن خانه‌ای که در مسکن مهر داشتم سوار خودرو پرایدم شد. باهم به بومهن رفته و من خانه را به او نشان دادم.

متهم ادامه داد: نمی‌دانم چه شد که ناگهان بین ما بحث شد و مینا به مادرم فحاشی کرد. از این رفتارش بشدت ناراحت شدم و از عصبانیت دستم را روی گلویش گذاشتم و فشار دادم. به خودم که آمدم متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد. جسد را به داخل حمام خانه بردم و از آنجا خارج شدم. 15 روز جسد داخل حمام بود تا این‌که متوجه شدم خواهر مینا - دختر عمویم- ناپدید شدن او را به پلیس گزارش کرده است. از این‌که پلیس به من شک کند و متوجه شود که من و مینا در ارتباط بوده‌ایم ترسیدم. می‌دانستم که اگر به من شک کنند خانه‌ام را بازرسی می‌کنند و برای همین تصمیم گرفتم که جسد را از بین ببرم. در این 15 روز تنها یکبار به جسد سر زده بودم، اما وقتی متوجه شکایت شدم به خانه‌ام در بومهن رفته و جسد را تکه تکه کردم. بخشی را در سطل زباله‌ای در دماوند رها کردم و باقی جسد را به تهران آورده و در سطل زباله انداختم و بعد از آن به خانه رفتم.

با اعتراف مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور جست و جو برای یافتن جسد مقتول و ادامه بررسی‌ها را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۸
شدت علاقت خیلی زیاد بوده واقعا
عجب مردانی داریم مردان هزار مرد!!!
خدایا خودت به داد این مملکت برس
تقصیر تلگرامه؟ یا اینستاگرام؟
یا تقصیر صیغه؟
یا تقصیر فحش دادن؟
یا تقصیر وحشی شدن مرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
تقصیر همه اینهایی که شمردی..
فکر میکنی افراد چرا دست به این رفتارها می زنند؟ چون خدا را رها کرده اند...
حالا صیغه و غیر صیغه اش معلوم نیست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
تقصیر کج فهمیست همین دردی که شما هم مبتلا هستی !!!
وای بر ما !!!!!!!!!!!!
در هر حادثه بد وبدتر ! رودست نداریم !!!!!!!!
عجب حیوونهایی پیدا میشن. صد رحمت به حیوان. این بی وجدان به همخون خودشم رحم نداره. دیگ مذاب چه ماهه!
خدا لعنت کند هر چه انسان فاسد و تبهکار است.
عاقبت زنان صیغه ای و خائن، چیزی جز این نیست.
پاسخ ها
رستاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خودت فهمیدی چی نوشتی ؟! یعنی زنی که بر اساس شرع به عقد دیگری در می آید ولو موقت خائن است ؟ این چه طرز تفکر بیماریست که دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
و همچنین عاقبت مردانی که به همسرانشان خیانت میکنند
این اقا یا میره پای چوبه ی دار یا اگه نجات پیدا کنه یک عمر باید اب خنک بخوره و با ننگ و بدنامی زندگی کنه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
پسر عموش ادعا کرده که صیغه بودن . معنی ادعا رو که میدونی ؟
این مرد میانسال بکل اشکال بودن دارد... وی را باید به مجازات عملش در این دنیا رسانید و از عمل قبیهش در آن دنیا نیز نباید گذشت.
... 15 روز جسد را رها کرده و شبها هم راحت می خوابیده . انسان با سرشت پاک حتی حاضر نیست یک گربه ای بکشد و لاشه اش را 15 روز در حمام بگذارد . ...
دوربین مخفیه؟
ضمن اظهار تاسف از چنین رخداد هایی به نظر من عنوان گزارش کمی غیر واقعی است. معمولاً کلمه فجیع زمانی استفاده میشود که عمل فجیع منجر به مرگ شود در صورتیکه بر اساس گزارش نیروی انتظامی و قاتل جسد مقتول چندین روز بعد از مرگ تکه تکه شده است.
مردم بیمار
روانی دیوانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان