بازدید 3971

علی کریمی، نردبان یحیی برای بالارفتن ازپرسپولیس!

کد خبر: ۸۸۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 22 February 2019

یحیی گل‌محمدی با پیروزی خانگی برابر تیم علی کریمی 38 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس،‌ در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، پدیده که بازی قبل را با بدشانسی برابر نفت آبادان با نتیجه مساوی به پایان رساند برای جبران این نتیجه و شکست برابر پرسپولیس در جام حذفی پا به این میدان گذاشت. از همان ابتدا تاکتیک تیم میزبان استفاده از جناحین و ضربه زدن به سپیدرود از طریق نقطه ضعفش بود. همین هم شد و چند موقعیت برای پدیده به دست آمد تا در دقیقه 40 یونس شاکری طاق دروازه ملکی را فرو ریخت و میزبان برنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم در دقایق ابتدایی مسابقه در میانه میدان جریان داشت تا اینکه میزبان رفته رفته نبض بازی را در دست گرفت و این بار استفاده از شوت را در دستور کار قرار داد. تا اینکه در دقیقه 80، بهنام برزای پنج دقیقه بعد از ورودش از تیزهوشی کمک داور استفاده و نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و با ارسال یک پاس در عمق، شاکری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم دبل کرده و اختلاف را به عدد دو برساند.

شرح گل:

پدیده مشهد یک سپیدرود رشت صفر (دقیقه 40- یونس شاکری): پدیده که اکثر حملات خود را بر اساس سانتر از جناحین انجام می‌داد در دقیقه 40 توسط آقاجانپور صاحب موقعیت شد و این بازیکن توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد و یونس شاکری با ضربه سر اولین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

پدیده مشهد دو - سپیدرود رشت صفر (دقیقه 80- یونس شاکری): پدیده در یک ضد حمله صاحب موقعیتی شد و کمک داور مسابقه طی یک تیزهوشی از اعلام زودهنگام آفساید خود داری کرد تا بهنام برزای به محوطه جریمه نفوذ کند و در ادامه با یک پس در عمق برای شاکری باعث شد تا این مهاجم با یک بغل پای دقیق دبل کرده و میزبان را به گل دوم برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر