بازدید 3887

انتقاد از ایرادات ویرایشی مصوبات کمیسیون تلفیق

کد خبر: ۸۸۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 21 February 2019

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایردات ویرایشی مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 98 که توسط معاونت امور قوانین رخ داده محتوای مصوبات را هم دچار اشکال کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس؛ سید احسان قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان گفت: متاسفانه ایرادات ویرایشی و نگارشی که تبدیل به ایراد محتوایی شده در زمان در کمیسیون تلفیق به بودجه مصوبه و آنچه که چاپ شده در معاونت قوانین رخ داده و امیدواریم که در صحن این ایرادات رفع شود.

وی افزود: این ایرادات نگارشی و ویرایشی که راجع به مصوبه مربوط به منع بکارگیری بازنشستگان در بودجه 98 بوده محتوا را هم دچار اشکال کرده که البته ما همانند مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان در همه مراحل از نقطه و ویرگول آن صیانت کردیم از این مصوبه هم تا آخر حفاظت و صیانت خواهیم کرد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آقای میرمحمدصادقی معاون قوانین مجلس هم خواسته‌‌ام که نظارت دقیق‌تر و کامل‌تری برعملکرد زیرمجموعه خود در معاونت قوانین داشته باشد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آقای میرمحمدصادقی خود شخصی حقوقدان برجسته ای است ما این انتظار را داریم که این نظارت بر عملکرد زیرمجموعه دقیق‌تر و جدی‌تر صورت بگیرد که دیگر شاهد تکرار چنین موضوعاتی نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان