بازدید 3742

یک مدیربازنشسته دیگر وزارت ورزش به کار برگشت!

کد خبر: ۸۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 19 February 2019

آذر ماه امسال بود که قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و طبق این قانون تعدادی از روسای فدراسیون‌ها پست خود را ترک کردند.وزارت ورزش نیز برای فدراسیون‌هایی که روسای آنها بازنشسته بودند سرپرست انتخاب کرد و برای برخی از آنها زمان ثبت‌نام از نامزدها و انتخابات اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با ابلاغ این قانون در وزارت ورزش نیز برخی از مدیران رفتنی شدند اما درباره رفتن فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش صحبت‌های زیادی مطرح بود. با توجه به اینکه محمدیان با کمتر از 30 سال سابقه بازنشسته نشده بود، این صحبت مطرح بود که وی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد اما نکته مهم این بود که محمدیان حقوق بازنشستگی گرفته و از همین رو بازنشسته محسوب می شده و برای بازگشت باید مجوز بگیرد.

فریبا محمدیان برای ادامه فعالیت به دیوان عدالت اداری شکایت کرد تا کار از این طریق پیگیری شود. با توجه به اینکه فریبا محمدیان زودتر از موعد مقرر بازنشسته شده بود، شکایت وی از دیوان محاسبات باعث شد تا پرونده بازگشت به کار وی مورد بررسی قرار بگیرد. این در حالی بود که به نوشته فارس؛ با وجود اعلام بازنشستگی محمدیان و بعد از پایان مهلت قانونی وی با مجوز وزیر ورزش و جوانان همچنان در محل کار خود حاضر می شد و به فعالیت خود ادامه می داد. حالا و بعد از گذشت چند ماه از این قانون به نظر می رسد که مشکل موجود حل شده. شنیده‌ها حاکی از این است این مجوز صادر شده و محمدیان برای ادامه کار مشکلی ندارد.

محمدیان و عباباف مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش بعد از بازنشستگی همچنان در محل کار خود حاضر شده‌اند اما حالا و با کسب مجوز این حضور قانونی است. فریبا محمدیان بعد از بازنشستگی رباب شهریان معاونت امور بانوان را در دست گرفت. وی پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون اسکیت فعالیت می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر