بازدید 4773

وزارت ورزش: زیدان و مورینیو گزینه ما نیستند

کد خبر: ۸۷۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 18 February 2019

وزارت ورزش اعلام کرد که در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظارت می کند ودخالتی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش دخل و تصرفی در انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد اما همچنان شنیده می‌شود که قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال توسط وزارت ورزش انتخاب شود، گفت: این موضوع در حوزه و مسئولیت خود فدراسیون فوتبال است، وزارت رصد می‌کند و حتی اگر بخواهند مشورت می‌دهیم اما اینکه وزارت ورزش بخواهد در انتخاب سرمربی مداخله کند اینطور نخواهد بود و جزء وظایف ما نیست.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه بعد از رفتن کی‌روش اسامی‌ از سوی وزارت مطرح شد برای حضور در نیمکت تیم ملی گفت: اعلام این اسامی از سوی وزارت ورزش نبوده است.

در مورد پرسپولیس از سلطانی فر بپرسید

داورزنی همچنین در خصوص اینکه چه زمانی هیأت مدیره پرسپولیس اعلام می‌شود، گفت: این سوال را دیگر باید از آقای سلطانی‌فر بپرسید.

تکلیف بازنشسته‌های فوتبال را مجمع فدراسیون مشخص می کند

وی در پایان در خصوص وضعیت بازنشسته‌های فوتبال گفت: قاعدتاً تکلیف بازنشسته‌های فوتبال را مجمع فدراسیون فوتبال باید تعیین کند، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال، مجمع فدراسیون فوتبال است و آنها باید در مورد تمام بحث‌ها تصمیم‌گیری کنند و طبیعتاً تصمیم‌گیری مجمع هم در چارچوب قوانین خواهد بود.

ما از اشخاص حمایت نمی کنیم از برنامه ها حمایت می کنیم

داورزنی همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شد حضور کی‌روش در فوتبال ایران هزینه زیادی داشت و اگر قرار باشد باز هم مربی به‌نامی به فوتبال ایران معرفی شود آیا مسئولان ورزشی هزینه سنگین را تقبل می‌کنند، گفت: این تصمیم‌گیری‌ها همه در حوزه فدراسیون فوتبال است و آنها بررسی می‌کنند و آنچه که به نفع و صلاح فوتبال کشور باشد انجام می‌دهند طبیعی است که وزارت ورزش از این تصمیمات حمایت می‌کند. البته فدراسیون برنامه‌هایش را اعلام می‌کند و براساس آن مربی استخدام می‌کند.اعلام می کند چه مسابقاتی دارد و انچه به عهده وزارت ورزش است حمایت خواهد کرد.ما از برنامه های فدراسیون حمایت می کنیم. از اشخاص حمایت نمی کنیم. آنها برنامه خود را اعلام می کنند و ما از برنامه حمایت می کنیم.

فدراسیون فوتبال به دنبال شرایط بهتر است

داورزنی در جواب به این پرسش که آیا ممکن است مربی بزرگ برای فوتبال ایران بیاید، گفت: طبیعتا فدراسیون دنبال این موضوع هست که شرایط بهتر از قبل باشد و این موضوع برمی گردد به اینکه چه برنامه ای دارد و از چه کلاسی می خواهد استفاده کند.ما هم به عنوان وزارت ورزش از برنامه حمایت می کنیم.

چه مشکلی با کی روش داشتیم؟ در شان وزارت نیست با افراد مشکل داشته باشد

وی در این خصوص که درست است وزارت ورزش با کی روش مشکل داشت گفت: چه مشکلی؟ او یک مربی فوتبال بود که کارش را می کرد. در شان وزارت ورزش نیست با افراد مشکل داشته باشد، ما تلاش می کنیم از برنامه های فدراسیون حمایت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر