بازدید 2152

مسکو: عراق و لبنان برای کمک به مذاکرات آستانه تمایل دارند

معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: عراق و لبنان برای کمک به مذاکرات آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) تمایل دارند.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 17 February 2019

معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: عراق و لبنان برای کمک به مذاکرات آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) تمایل دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه روسیه امروز یکشنبه در مصاحبه با خبرگزاری تاس اعلام کرد: عراق و لبنان مایل به کمک به مذاکرات آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) هستند.

معاون وزیر امور خارجه در این گفتگو گفت: در مذاکرات مقدماتی، این کشورها (عراق و لبنان) علاقه مندی خود را برای درک بهتر از روند صلح آستانه و کمک به پیشرفت این گفتگوها نشان دادند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تنها در مراحل مقدماتی بررسی این مسأله هستیم. همانطور که می‌ دانید در نشست سوچی (میان ۳ کشور ایران، روسیه و ترکیه) توافق شد تا وزرای خارجه درباره این مسأله تصمیم گیری کنند.

این در حالیست که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه دیروز شنبه‌ و در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در واکنش به سخنان رئیس‌ جمهوری ترکیه درباره احتمال اضافه شدن کشورهای عراق و لبنان به جمع شرکت‌ کنندگان در مذاکرات آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) گفته بود: اضافه شدن دیگر بازیگران در حل و فصل بحران سوریه مفید نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل