بازدید 3257

فرار کارون از قعرجدول با شکست تیم فرهادکاظمی

کد خبر: ۸۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 13 February 2019

تیم کارون اروند خرمشهر در خانه به مصاف بادران تهران رفت و در نهایت توانست با شکست 2-1 حریفش به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان ببخشد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان افاضلی که با توجه به برد خونه به خونه بابل احتیاج مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند نیمه اول را با غافلگیری شروع کردند. هاشم بیک زاده، بازیکن با تجربه بادران گل اول تیمش را در دقیقه هفت به ثمر رساند تا میزبان را در شوک فرو ببرد. در ادامه کارون برای جبران گل خورده جلو کشید اما بادران رو به دفاع آورد تا بازی را کنترل کند اما رحیم آلبوغبیش در دقیقه 37 روی یکی از حملات تیمش با ضربه‌ای فنی کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

پس از شروع نیمه دوم کارونی‌ها که برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کردند بر شدت حملات خود اضافه کردند و از آن طرف شاگردان فرهاد کاظمی هم در ضد حملاتی صاحب موقعیتی شدند که با دفاع میزبان رو به رو شد. نهایتا در دقیقه 70 باز هم آلبوغبیش گل دوم را وارد دروازه روشنگر کرد تا افاضلی اولین بردش با کارون را به دست آورد. کارون اروند با این برد 18 امتیازی شد و با فرار از قعر جدول به رتبه پانزدهم جدول رسید. بادران تهران هم با 25 امتیاز در همان رده نهم باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی