بازدید 4386

تهیه پیش نویس قطعنامه درحمایت از ونزوئلا

کد خبر: ۸۷۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 10 February 2019

یک منبع دیپلماتیک به اسپوتنیک گفت: روسیه پیش نویس قطعنامه ای در حمایت از ونزوئلا را آماده و بزودی آن را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه خواهد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، خبر تدارک مسکو برای ارائه قطعنامه در خصوص ونزوئلا به شورای امنیت در حالی مطرح می شود که آمریکا نیز در تدارک ارائه یک قطعنامه به شورای امنیت در حمایت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جدید در ونزوئلا است.

در همین راستا، رئیس اداره امور آمریکای لاتین در وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو برای گفت و گو با تمام سیاستمداران ونزوئلا آمادگی دارد تا بلکه پیشرفت سازنده ای میان گروه های مختلف در این کشورر حاصل شود.

در عین حال، یک مقام ارشد کاخ سفید فاش کرد آمریکا در حال آماده سازی دور دیگری از تحریم ها علیه کاراکاس است و همزمان تماس های مستقیمی با اعضای ارتش ونزوئلا برقرار کرده و خواستار حمایت از خوان گوایدو شده است.

همچنین الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ونزوئلا با درخواست از دیگر کشورها برای پیوستن به حامیان گوایدو تاکید کرد که از نظر واشنگتن زمان گفت و گو با دولت نیکلاس مادورو به پایان رسیده است.

گوایدو رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در حالی احتمال درخواست از واشنگتن برای دخالت نظامی را رد نکرده که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دخالت نظامی را یکی از گزینه ها مطرح دانسته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر