بازدید 5694
۳

حمله سگ ولگرد به یک کودک ۸ ساله در ساوه

کد خبر: ۸۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 02 February 2019
حمله وحشیانه سگ ولگرد به یک کودک ۸ ساله در شهرستان ساوه موجب مصدومیت شدید او از ناحیه گردن شد.

به گزارش «تابناک» معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حمله یک قلاده سگ به یک کودک هشت ساله در خیابان طالقانی ساوه موجب مصدومیت وی از چند ناحیه به ویژه از گردن شده است.

دکتر رضا نظری افزود: بنا بر اظهارات خانواده مصدوم، این کودک هشت ساله که به همراه پدربزرگ خود در خیابان در حال تردد بوده است مورد حمله وحشیانه یک قلاده سگ قرار می‌گیرد و دچار مصدومیت شدید می‌شود.

وی بیان کرد: در گازگرفتگی انسان توسط حیواناتی نظیر سگ هرچقدر فاصله محل گازگرفتگی به مغز نزدیک‌تر باشد، خطر بیشتری فرد مصدوم را تهدید می‌کند از این رو با اعزام مصدوم به بیمارستان شهید مدرس و انجام اقدامات درمانی خوشبختانه خطر رفع شده است و مراحل درمانی و مراقبتی را برای بهبودی کامل سپری می‌کند.

دکتر نظری با تاکید بر اینکه هزینه درمان و پیشگیری از ابتلاء به بیماری فردی که دچار گازگرفتگی حیوانات شده حدود چهار الی پنج میلیون تومان است، افزود: به منظور پیشگیری از ابتلاء فرد به بیماری هاری و کزاز اقدامات درمانی بلافاصله توسط آنکال شبانه روزی با تزریق واکسن و سرم انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به هجوم سگ‌های ولگرد در سطح شهر ساوه و شکایات مردمی، از مراجع ذیربط خواست به منظور پیشگیری از تکرار چنین اتفاقاتی اقدام عاجل انجام دهند تا از بروز حوادث و اتفاقات جبران ناپذیر جلوگیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۳
با مسئله سگ طوری برخورد میشود که در همان جمله اول معلوم است که نجس است و جاش تو خانه نیست و در ماشین جرم است و ولگرد آنهم باید کشت. باشه سگها را نابود کنید. اما اعتیاد دارد جامعه را داغان میکند یا یکبار سگی کسی را گاز گرفته؟ ببخشید اعتیاد نجس نیست.
روزی چند تا بچه با ماشین زیر گرفته می شوند؟
منم نصف شب، یک سگ بهم حمله کرد، تنها کاری که کردم پرتاب اشیاء به سمتش بود و داد و بیداد کردن و محکم پام رو به زمین کوبیدم که سگ مجبور به عقب نشینی شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی