بازدید 3506
۱
در جلسه رسیدگی به مشکلات خریداران خودرو مطرح شد

ابطال دعوت‌نامه‌های پیش‌فروش ارسالی خودروسازان

کد خبر: ۸۷۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ 26 January 2019

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه در پیش‌فروش عادی خودرو باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود، گفت: لذا خودروهای پیش‌فروش‌شده که تاریخ تحویل آنها اول شهریورماه تا سی‌اُم دی‌ماه ۹۷ است، شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت:‌ خودرو سازان مکلف به اجرای ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.

 تابش در جلسه برگزار شده با مشتریان معترض افزود: در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرار داد محاسبه شود.

وی ادامه داد: قیمت مذکور در تاریخ سر رسید باید مطابق سایت خودرو ساز باشد و خودرو ساز موظف است، جریمه تاخیر به مشتریان پرداخت کند، لذا خودروهای پیش فروش شده که تاریخ تحویل آنها از اول شهریور ماه تا سی ام دی ماه 97 است شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

تابش تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این نیز بارها بر اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید داشته و بر این باور است که هر گونه تعهدی به مردم عزیز باید بدون تفسیر و به صورت دقیق و شفاف اجرایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اون از درس خوندن ما اینم از قانون شبانه بر علیه امثال ما. من شهریور ثبت نام کردم تا بهمن دستم برسه الان قانون شبانه نوشتن تا اخر دی ماه فلان میشه- ماها که دی و اسفند هستیم کی وکیلمون میشه؟ آهای اهالی ده کو مسلمانی؟؟؟ و..... این چه قانونی است ای زخدا بی خبر؟؟؟ قانون رفاقت رو شبانه تصویب میکنین و میزنین تا 30 دی؟؟؟ با کدوم مبنا؟؟ منطق؟؟ ماها که شهریور و مهر ثبت نام کردیم برای بهمن و اسفند یا سال بعد چی میشه پس؟؟؟ این شیوه رو میگین حمایت از تولید داخلی؟؟؟ زور و ظلم و جور بر ما تاکی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر