بازدید 5320
خبر

اسماعیل گونکالوس به استقلال پیوست

اسماعیل گونکالوس قرارداد رسمی خود با باشگاه استقلال را به مدت یک فصل و نیم امضا کرد. با تایید نهایی تست پزشکی قرارداد این بازیکن امضا شد و دلیل تاخیر در امضای قرارداد نیز همزمان شدن با روز جمعه و تعطیلی این روز بود.
کد خبر: ۸۷۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 26 January 2019

استقلال با یک بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و اسماعیل گونکالوس به استقلال پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد اسماعیل گونکالوس با امضای قراردادی به صورت رسمی به جمع آبی پوشان پیوست.

وی افزود: اسماعیل گونکالوس قرارداد رسمی خود با باشگاه استقلال را به مدت یک فصل و نیم امضا کرد. با تایید نهایی تست پزشکی قرارداد این بازیکن امضا شد و دلیل تاخیر در امضای قرارداد نیز همزمان شدن با روز جمعه و تعطیلی این روز بود. اسماعیل پس از امضای قرارداد به ترکیه رفته تا وسایل خود را به ایران بیاورد و دوشنبه در تهران خواهد بود.

این مهاجم که سابقه حضور در لیگ برتر اسکاتلند، لیگ پرتغال، قبرس، عربستان و پرتغال را دارد، فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ازبکستان داشت و حالا استقلالی ها امیدوارند تا خرید جدید این تیم که مهاجمی فیزیکی با ۱۸۴ سانتی متر قد است، چهره ای تاثیر گذار و یا شاید شبیه به تیام در این تیم داشته باشد.

اسماعیل گونکالوس به استقلال پیوست

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر