بازدید 4132
۴
گزارش

شوخی ناشیانه و جنجالی وزیر با لباس شمشیربازی و توجیه وزارتخانه!

این پاسخ وزارتخانه در حالی است که چهره عابدینی در لحظه طرح این شوخی به هیچ عنوان چنین حسی را القا نمی کند و قیافه او جدی است.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 23 January 2019

بعد از انتقاداتی که نسبت به وزیر ورزش به خاطر «گونی» خطاب کردن لباس ملی پوش شمشیربازی مطرح شد، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش به این ماجرا واکنش نشان داد و سعی کرد با پاسخ خود آن را توجیه کند

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز قبل با حضور برخی از قهرمانان رشته های مختلف مراسم اهدای مدال، جام و برخی از یادبودهای ورزشکاران به موزه ورزش ایران در کمیته ملی المپیک برگزار شد.در این مراسم که سلطانی فر و صالحی امیری حاضر بودند، بهداد سلیمی مدال جهانی، احسان حدادی لباس خود در بازی های آسیایی، آرش میراسماعیلی جام قهرمانی مسابقات تفلیس و مجتبی عابدینی لباس شمشیربازی خود در المپیک ریو را به موزه ورزش اهدا کردند.

اما ویدیویی که از این مراسم منتشر شد، جنجال هایی را به وجود آورد. وزیر ورزش هنگام گرفتن لباس شمشیربازی از مجتبی عابدینی به شوخی به او می گوید: «گونی با خودت آوردی!!» این جمله جنجالی سلطانی فر واکنش هایی را در پی داشت و انتقاداتی نسبت به وزیر ورزش صورت گرفت که چرا لباس یک ورزشکار که برایش خیلی با ارزش بوده را به این واژه نامیده است.

در نهایت امروز مازیار ناظمی، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش مجبور به واکنش شد و  گفت: «... فضا یک فضای صمیمی و شوخ طبعی بود. وزیر ورزش دوستی زیادی با قهرمانان دارد و در موارد مختلف با آنها شوخی کرده و سر به سرشان می گذارد به خصوص که ملاقات های خصوصی زیادی میان وزیر و قهرمانان انجام می شود...چنین شوخی هایی هم به خاطر صمیمت میان آنها است!»

این پاسخ وزارتخانه در حالی است که چهره عابدینی در لحظه طرح این شوخی به هیچ عنوان چنین حسی را القا نمی کند و قیافه او جدی است. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بله به خاطر همینه که رنگی میشند و تیم داری می کنند
حالا فکر کن کی روش هم با وزیر شوخی کرذه !!!!
من از طرف وزیر ورزش به مجتبی عابدینی و جامعه شمشیربازی ایران عذرخواهی میکنم
وقتی وزیر ورزش- غیر ورزشی -باشد باید هم همه چیز را گونی !! ببیند؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی