بازدید 3674
۱

عراق اسیر مصدوم ها شد و به تیم وارداتی قطر باخت

کد خبر: ۸۷۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 22 January 2019

تیم‌های ملی فوتبال قطر و عراق در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل نهیان به مصاف هم رفتند که قطری‌ها با تک گل دقیقه 62 بسام الراوی بازی را به سود خود به پایان بردند تا حریف کره‌جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، عراقی‌ها در نیمه نخست، طارق همام هافبک عراقی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند و این بازیکن با چشمانی اشک‌بار از زمین خارج شد. در نیمه دوم نیز دو بازیکن دیگر عراق دچار مصدومیت شده و تعویض شدند تا عراقی‌ها در تعداد مصدومیت هت‌تریک کنند. بشار رسن هافبک پرسپولیسی عراق نیز در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کرد.

داور این دیدار به عاصم مادیبو، بسام و عبدالکریم حسن از قطر و مهند علی، احمد ابراهیم خلف، آتاوان و صفا هادی از عراق کارت زرد نشان داد. قطر در گروه E این مسابقات قاطعانه و با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کرده بود و عراق نیز که در گروه D با ایران همگروه بود، به دلیل تفاضل گل پایین به عنوان تیم دوم صعود کرد.

عراق اسیر مصدوم ها شد و به تیم وارداتی قطر باخت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما هم اشکان دژاگه، سامان قدوس و فریدون زندی (در سالهای نه چندان دور) رو وارد کردیم، درسته؟ امیدوارم فکر نکنید که این بازیکنان در توابع تهران بزرگ شدند و به تیم ملی راه پیدا کردند. لطفا این واژه های بی مزه رو کمتر استفاده کنید یا دستکم یک نگاهی به خودمون بیاندازید و بعد سعی کنید اینقدر گزنده متن بنویسید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان