بازدید 3590

کاپیتان ژاپن: ایران قوی ترین تیم آسیا است

کد خبر: ۸۷۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 22 January 2019

کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن به تمجید از فوتبال ایران پرداخت و از این تیم به عنوان بهترین تیم آسیا در حال‌ حاضر نام برد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن موفق شد با برتری برابر عربستان سعودی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ راه یابد. در صورتی که ژاپن بتواند در مرحله بعد ویتنام را شکست دهد و ایران نیز از پس چین بر آید در مرحله نیمه نهایی شاهد تقابل ایران و ژاپن خواهیم بود.

مایا یوشیدا، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن با تمجید از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: ایران در حال‌ حاضر بهترین تیم آسیا محسوب می‌شود ولی مهم‌ترین مساله در حال‌ حاضر این است که ما بتوانیم ویتنام را شکست دهیم و راهی مرحله بعد از رقابت‌ها شویم. خب زمان کمی برای استراحت و ریکاوری داریم. اطلاعاتی از تیم ویتنام در اختیار نداریم. فعلا به بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران فکر نمی‌کنیم و بعد از مسابقه با ویتنام درباره بازی با ایران فکر خواهیم کرد.

یوشیدا در بخش پایانی صحبت‌های خود، گفت‌: صادقانه به آب و هوای امارات عادت نکرده‌ایم ولی شکایتی هم از این بابت نداریم. تلاش می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم به هدف خودمان برسیم. ژاپن پس فردا (پنج‌شنبه) باید در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ویتنام برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار