بازدید 5524

روایت افشاگر سعودی از اختلافات جدید حاکمیتی

کد خبر: ۸۷۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 21 January 2019

مجتهد، افشاگر سعودی، در پست توئیتری خود نوشت: به نظر می‌رسد «خالد فیصل» امیر منطقه مکه دو رفتار از خود نشان داده که باعث عصبانیت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان شده و به همین دلیل دوره حاکمیت او را تمدید نکرده تا زمینه لازم برای کنار گذاشتن وی فراهم شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی،  وی افزود بن‌سلمان با ابقاء فیصل می‌خواست وانمود کند به نسل قدیم خاندان آل‌سعود احترام می‌گذارد اما فیصل طی یک اقدام احمقانه اخبار مربوط به ترور جمال قاشقچی را به اطلاع پادشاه عربستان می‌رساند چرا که فکر می‌کرد او شخصاً وارد عمل می‌شود. بن‌سلمان در این پرونده متضرر نشد چرا که پادشاه بعد از چند دقیقه موضوع را فراموش کرد اما بن‌سلمان این رفتار خالد فیصل را به عنوان سوء نیت وی از یاد نبرد.

وی افزود: اقدام دوم نیز سخنان خالد فیصل در برابر دوربین‌ها درخصوص اوضاع نامناسب اقتصادی کشور و خروج سرمایه از عربستان بود که نشان می‌داد اقدامات و سیاست‌های بن‌سلمان درخصوص سرمایه‌گذاری شکست خورده است. حال باید دید که بن‌سلمان خالد فیصل را بر کنار می‌کند یا صبر می‌کند تا دوره او تمام شود. بن‌سلمان یکی از شاهزادگان کم سن و سال را برای این پست انتخاب کرده اما هنوز در برابر واکنش نسل قدیم خاندان نگران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان