بازدید 11521

پیم وربیک: ایران یک تیم تمام عیار است

کد خبر: ۸۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 20 January 2019

پیم وربیک سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری بعد از شکست مقابل ایران و حذف از  جام ملت‌های آسیا، گفت: فکر می‌کنم همه از دیدم این بازی لذت بردند. اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه بود. ایران یک تیم تمام عیار است.

نیمه اول گل می زدیم اتفاقات خوبی می افتاد

آنها خیلی خوب می جنگند. بسیار خوب حریف را تحت فشار‌ قرار می دادند و توانستند خیلی خوب بازی کنند. اگر ما می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم یا بدون رد و بدل شدن گل به رختکن برویم اتفاقات خوبی می افتاد.

ایران تیم بهتری بود

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان خاطرنشان کرد: شانس آنها در برد بیشتر از ما بود و به همین خاطر به حریف تبریک می‌گویم. ما باختیم و من اینجا هستم تا بگویم دوباره شروع خواهیم کرد. جو خیلی خوبی در ورزشگاه بود و باید به هواداران ایران هم تبریک بگویم. ایران تیم بهتری بود. ایران بازیکنان خیلی خوب و مربی ممتازی دارد.

ایران و ژاپن شانس زیادی برای قهرمانی دارند
وربیک در پاسخ به این سوال که بسیاری از افراد ایران و ژاپن را شانس اصلی قهرمانی می دانند و چه دیدگاهی در این مورد دارد، اظهار داشت: ژاپن سازمان بسیار خوب و تیم خیلی خوبی دارد. ایران هم تیم قدرتمند و بسیار خوبی دارد که می توانند برای خلاقیت بجنگند و به موفقیت برسند. هر دو تیم شانس زیادی برای موفقیت دارند.

ایران باید هم از عمان قوی تر باشد
وربیک درباره اینکه آیا در تیم ملی عمان می‌ماند،‌ اظهار داشت: برنامه من ماندن در این تیم است. مدت زیادی نیست به این تیم آمده‌ام. می‌خواهم پس از حضورم در عمان کار را به خوبی جلو ببر‌م. مردم عمان عاشق فوتبال هستند و باید یکی از بهترین لیگ‌ها را در این کشور ایجاد کنیم.من به آینده تیم عمان خیلی امیدوارم. ایران تیمی تشکیل شده از هشتاد میلیون جمعیت است و طبیعی است توانایی‌های فردی بیشتری داشته باشد. عمان نسبت به این کشور کوچک‌تر است اما کشوری بسیار زیبا با مردی عاشق فوتبال است.

ایران در جام جهانی بازی کرده و تیم برتر زمین بود

او در ادامه صحبت خود گفت: من فقط درباره پنالتی صحبت نمی‌کنم. وقتی بازی بدون گل در جریان بود تیمم خیلی خوب بازی کرد. خب اگر پنالتی گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و ما می‌توانستیم شاید نتیجه بهتری بگیریم. ایران تیم بزرگی است. در جام جهانی بازی کرده است و بازیکنان این تیم از تجربه بالایی برخوردار هستند. این که تیم خوب ایران را تحت فشار بگذاریم و برابر این تیم موقعیت گل داشته باشیم برای ما قابل تحسین است. طبیعی است که وقتی تیمم باخته است ناراحت باشم ولی ایران تیم بهتر زمین بود و باید این شکست را قبول کنیم. از طرف خودم و همکارانم از همه تماشاگرانی که در این ورزشگاه بودند و جو خوبی ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار