بازدید 24390
هزار و پانصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر عطریانفر درباره نقش «جهانگیری» در دولت روحانی/اشاره آیت الله مکارم به تعداد فالوئر‌های آقامیری/شیخ‌نشین‌ها می‌خواهند با «جامعه بسته» وارد «دنیای باز» شوند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛آمار عجیب معاون سیما: ۸۰ درصد مردم روزی ۲۰۰ دقیقه تلویزیون می‌بینند!/فحاشی آشکار به هاشمی یا مستندسازی و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 19 January 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نظر عطریانفر درباره نقش «جهانگیری» در دولت روحانی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نقش جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با مهر در مورد نقش پررنگ معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: اختیارات معاون اول تابع مجموعه واگذاری هایی از حوزه اختیارات رییس جمهور است که به معاون اول خودش تفویض می کند. باور من این است که آقای جهانگیری در دوره اول حجم مناسبی از اختیارات را از ناحیه رییس جمهور در اختیار داشت لکن در دولت رییس جمهور تا حدودی توجه کافی را به مشورت هایی که از ناحیه معاون اول داده می شد، مبذول نداشت.عطریانفر تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به صورت اول برگشته و نقش آقای جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.وی در مورد کاهش بودجه دفتر معاون اول بیان کرد: معاون اول بودجه ای در داخل بودجه ریاست جمهوری دارد و این ارقام خیلی مهم نیست و اختیارات معاون اول به این عدد و رقم ها نیست و به حوزه مسئولیت ها و ماموریت هایی که به او واگذار می شود ارتباط دارد.
 
آمار عجیب معاون سیما: ۸۰ درصد مردم روزی ۲۰۰ دقیقه تلویزیون می‌بینند!

مرتضی میرباقری، معاون سیما در دومین جلسه شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی‌ترین ماموریت دست اندرکاران این جشنواره است. معاون سیما می‌گوید: بیش از ۸۰ درصد مردم ایران، در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه‌های تلویزیون اختصاص می‌دهند.

آیت الله نوری همدانی:۱۵۰ کشور FATF را پذیرفته‌اند، اما ما قرآن و سنت را داریم

آیت‌الله نوری همدانی: درباره FATF و پالرمو نظرات خود را با تحقیق و بررسی مطرح کردیم؛ تصویب چنین کنوانسیون‌هایی به صلاح کشور نیست و تذکرات خود را مطرح کرده و به تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کنیم. طبق نظر کارشناسان پالرمو با استقلال و امنیت کشور منافات دارد و مسؤولان باید تابع ولایت فقیه باشند. این مرجع تقلید تاکید کرد: رهبری در خصوص این کنوانسیون فرمودند: این معاهدات در اتاق فکر قدرت‌های بزرگ برای تامین منافع آن‌ها تدوین شده و بعد دیگر کشور‌ها با آن‌ها همراه می‌شوند. گفته می‌شود که ۱۵۰ کشور این کنوانسیون را پذیرفته اند؛ ما خودمان قانون اساسی و قرآن کریم داریم و مامور هستیم که عزت و عظمت اسلام را حفظ کنیم.

اشاره آیت الله مکارم به تعداد فالوئر‌های آقامیری

آیت‌الله مکارم شیرازی: در حوزه مشکلات مهمی در زمینه مفاهیم کتاب‌ها وجود دارد و بعضا در هفته ۲۰ جلد کتاب نوشته می‌شود که لازم است گروهی به رصد مفاهیم این کتاب‌ها بپردازند. آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: گروهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به فضای مجازی بپردازند، چرا که سابقا تریبون‌ها در اختیار امامان جمعه و خطبای مساجد بود، اما این فضای مجازی برای همه تریبون درست کرده است، به طور مثال این فردی که اخیرا خلع لباس شده بیش از یک میلیون پیگیرکننده و مخاطب داشته و متاسفانه اجازه نداده اند سالم سازی درستی در فضای مجازی ایجاد شود. او افزود: باید مشخص شود که پهنای باند به چه کسانی باید داده شود و با استفاده از پهنای باند می‌شود فضا‌های مجازی فاسد را کمرنگ کرد، اما متاسفانه این کار را نمی‌کنند.این مرجع تقلید یادآور شد: دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه‌مند است، اما دل نمی‌سوزاند و در این شرایط که دیگران کوتاه می‌آیند، مراکزی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی باید جور آن‌ها را نیز متحمل شوند.

محیط زیست: منشا بوی نامطبوع تهران پیدا نشد

مدیر کل حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به این که بوی نامطبوع متصاعد شده در تهران مرتبط با پسامد‌های آراد کوه، فاضلاب و گاز نبود، گفت: در نهایت نتوانستیم برای این بو منبع مشخصی پیدا کنیم. برای منشا یابی این بو اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است و بلافاصله بعد از این که این بو در سطح شهر تهران متصاعد شد، کارگروه ویژه‌ای شکل گرفت. ما از ابتدایی‌ترین احتمالات شروع به کار و منشایابی کردیم. هواشناسی نیز گزارش کرد که هیچ تغییر جوی اتفاق نیفتاده است. کیومرث کلانتری در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران که امروز در استانداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره منشا بوی بد تهران که حدود سه هفته پیش احساس شده بود، اظهار کرد: برای منشا یابی این بو اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است و بلافاصله بعد از این که این بو در سطح شهر تهران متصاعد شد، کارگروه ویژه‌ای شکل گرفت. ما از ابتدایی‌ترین احتمالات شروع به کار و منشایابی کردیم. هواشناسی نیز گزارش کرد که هیچ تغییر جوی اتفاق نیفتاده است. کلانتری در پایان گفت: در نهایت نیز هیچ یک از دستگاه‌ها بوی متصاعد شده از زیرمجموعه‌های که در حیطه وظایف آن دستگاه است را تایید نکرد بنابراین نتوانستیم به نقطه مشخصی برای منشا این بو برسیم. سازمان حفاظت محیط زیست دستگاه‌های سنجش کیفیت گاز و ذرات را دارد، ولی هنوز تجهیزاتی برای سنجش بو نداریم که باید آن‌ها را تهیه کنیم.

کی‌روش درباره حواشی اخیر: در دهان من حرف گذاشتند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی اعلام کرد که هیچ شخص نمی‌تواند احترام و تعهد من را به هواداران فوتبال ایران و تیم ملی ایران بر هم بزند. کارلوس کی‌روش بعد از مطرح شدن حواشی اخیر پیامی به شرح زیر اعلام کرد. این بسیار ناراحت کننده است که برخی از منابع همچنان با پافشاری در تلاش هستند که اذهان عمومی ایرانیان را گمراه کرده، با گذاشتن حرف‌هایی در دهان من و نسبت دادن کار‌هایی به بنده که هیچ گاه انجام نداده ام. این تلاشی مستقیم برای لطمه زدن به وجهه و اعتبار بنده در مقابل هواداران فوتبال ایران است. همان گونه که شما متوجه هستید من تنها می‌توانم مسئولیت کامل را برای صحبت‌ها و اقدامات خودم پذیرا باشم.بعد از گذشت هشت سال در ایران، اخلاق مداری حرفه‌ای من در کار و در زندگی، نتایج و دست آوردها، خود به صورت بسیار قوی و بدون هیچ تردیدی، گویای همه چیز است.

افشاگری فرمانده ناجا از تلاش دشمنان برای بر هم زدن مراسم ۲۲ بهمن

سردار حسین اشتری، در بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی ناجا با اشاره به این که باید هوشیاری خود را تا پایان امسال نیز حفظ کنیم، گفت‌: البته همواره باید هوشیار و آماده باشیم، اما بدانید که معاندین به دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش مراسم ۲۲ بهمن و پس از آن در پایان سال هستند و ما باید تمام تلاش خود را کنیم که این مراسم در امنیت کامل برگزار شود. دشمنان به دنبال این هستند که فضای آرامش حاکم در کشور را بر هم زنند. برنامه‌ریزی آن‌ها برای هم دهه فجر و پایان سال است.
 
اگر مذاکره نمی‌کردیم با شرایط بدتری مواجه بودیم

حجت الاسلام رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به ادامه روند اتهام‌زنی‌ها به دستگاه دیپلماسی که گاهی شخص وزیر امور خارجه را هدف می‌گیرد، گفت:حضرت مجتبی (ع) هم با معاویه به صلح و مصالحه نشست؛ حالا کسی بگوید حضرت مجتبی (ع) مگر نمی‌دانست معاویه به وعده خود عمل نمی‌کند؟! باید امتحان پیش بیاید؛ دنیا آزمایشگاه بزرگی است که افراد خود را در آن نشان می‌دهند. ما هم با همه اشکالات و ایراداتی که مذاکره وجود داشت، این مسیر را انتخاب کردیم. امروز دنیا صحبت‌های ما را پذیرفته و جز رژیم صهیونیستی و آمریکا باقی کشور‌ها حرف ما را قبول کرده‌اند؛ بنابراین سیاست خارجی تا آنجا که در شرایط خاص تصمیم‌گیری کرده درست عمل کرده است و اگر طرف مقابل بد عمل کرده، مشکل آن‌ها است. /ایلنا

فحاشی آشکار به هاشمی یا مستندسازی

در روز‌هایی که ساخت فیلم‌های مستند درباره چهره‌های سیاسی بسیار داغ است، مستندی درباره زندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم به بازار آمده که جنجال‌های بسیاری آفریده است. مستند «هاشمی زنده است» بدون مجوز در حال پخش است که به گفته موسوی نکته تناقض‌آمیزی است. او در این باره می‌گوید: کسانی که این فیلم را ساخته‌اند ظاهرا خودشان را معتقد به نظام جمهوری اسلامی می‌دانند، اما حاضر نیستند که برای فیلمشان از همین نظام جمهوری اسلامی مجوز دریافت کنند.

شیخ‌نشین‌ها می‌خواهند با «جامعه بسته» وارد «دنیای باز» شوند

محمد مسجدجامعی، سفیر پیشین ایران در مغرب و واتیکان و کارشناس مسائل جهان عرب با حضور در کافهخبر گفت: همسایه‌های جنوبی ما عملا شش کشور هستند، البته به اعتباری یمن هم است. این شش کشور به‌طور واقعی همه‌شان با ۱۰ سال گذشته‌شان فرق کرده‌اند، با دو دهه قبلشان که خیلی فرق کرده‌اند، دچار یک سلسله تحولاتی شدند که باید دید که آن تحولات چیست و ضمنا این تحولات دارای چه انعکاس سیاسی است. به‌طور خلاصه آن‌ها دچار یک نوع «خودگم‌کردگی» شده‌اند. در این کشورها، ظاهر شهر‌ها مدرن شده و در بعضی از قسمت‌ها هم مثل بندر دوبی و یا خطوط هوایی، به خوبی مدرن شده است، یعنی کار‌ها را با ضوابط انجام می‌دهند، ولی این توسعه هماهنگ و همه‌جانبه؛ آن طوری که شما در آسیای دور می‌بینید، نیست. در سنگاپور در تایوان، در کره. یعنی توسعه‌اش یک توسعه نفتی است.

آملی لاریجانی تندروی‌های آیت‌الله جنتی را ندارد

علی مطهری، نایب رییس مجلس گفت: هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. حتی اگر نظرش مخالف نظر، ولی فقیه باشد، او آزاد است که این را اعلام و بیان کند. نظارت بر رهبری را صیانت از رهبری تفسیر می‌کنند. این تفسیر را از کجا درآورده اند؟ مگر رهبری نیاز به صیانت دارد؟ رهبری خودش جایگاه خاص و پایگاه مردمی خودش را دارد و نیازی به صیانت ندارد. روحانیون حتی المقدور پست‌های اجرایی را اشغال نکنند مگر اضطراراً. اما روحانیت هر مقدار دولتی و حکومتی شود، تا حدودی از اقبال مردم به آن‌ها کم می‌شود. درواقع روحانیت باید به گونه‌ای عمل کند که همیشه در کنار مردم و ناظر بر دولت‌ها باشد و درد مردم را بیان کند. آقای صادق لاریجانی در مجموع آدم معقولی است و تندروی‌های آقای جتنی را ندارد. حتی در همین مجمع تشخیص مصلحت می‌تواند با روشی که آقای محسن رضایی شروع کرده است که به نوعی ورود در قانونگذاری و تبدیل مجمع به شورای نگهبان دوم یا مجلس سناست مخالف باشد و از این نظر باعث اصلاح این موضوع شود. زندگی من از نظر مالی یا مسائل دیگر چیز پنهانی ندارد. صلاحیت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را باید نمایندگان مراجع تقلید بررسی کنند نه شورای نگهبان. /خبر فوری
 
دلالان در تله بانک مرکزی

همتی، رییس کل بانک مرکزی در مصاحبه با شرق گفته است: بازار ارز تحت کنترل است. اجازه فعالیت نوسان گیر‌ها را نخواهد داد تا از فضای ایجادشده و رشد تقاضای آخر سال سوء استفاده کنند؛ سیاستی که به تعبیر برخی از تحلیلگران تله‌ای برای نوسان گیران محسوب می‌شود. در بازار دخالت نمی‌کنیم، اما اجازهء نوسان‌گیری هم نمی‌دهیم. حذف صفر اولویت اصلی ما نیست؛ اولویت چندم است و یکی از چندین کاری است که باید انجام شود. ما کار‌های بسیار زیادی را در بانک مرکزی شروع کرده‌ایم، تحولات مختلفی را در بازار ارز، پول و اصلاح نظام بانکی به ترتیب پیش می‌بریم.

برجام نه ویتنام است نه ورسای

حسام الدین آشنا نوشت: جنگ طلبان امریکایی به گونه‌ای از برجام سخن می‌گویند که تداعی کننده نگاه هیتلر به پیمان حقارت آور ورسای در پیامد جنگ نخست جهانی است. نحوه برخورد امثال جان بولتون با سالگرد برجام به روشنی حکایت از رویکرد روانشناختی به این توافق دارد و تداعی کننده سندروم ویتنام در ذهنیت تندرو‌های امریکایی است. سندروم ویتنام برای سال‌ها بر اذهان امریکایی‌ها سنگینی می‌کرد تا آنجا که کثیری از نخبگان هوشمند در غرب گفته اند امریکا به یک پیروزی نظامی در جنگ اول و دوم خلیج فارس نیاز داشت تا خاطره تلخ شکست ویتنام را فراموش کند. برجام هیچ یک از این‌ها نیست؛ نه ورسای و نه ویتنام است، امریکایی‌ها و ایرانی‌ها در برجام بدون شلیک گلوله به یک توافق برد- برد تن دادند؛ همین برابری حقوق و دستاورد‌ها در برجام است که از دید ترامپ "وحشتناک " تلقی می‌شود.

پیشنهاد نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران

پورحسین، عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به کمیسیون تلفیق پیشنهاد کردند تا حقوق کارگران در سال آینده، ۲۵ درصد افزایش یابد. پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارگران کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد، زیرا طبق اعلام مرکز آمار، نرخ تورم، بیش از ۴۰ درصد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲۰
شورای شهری ها در همایش هوای پاک ، کسی رو دعوت کردن که سال ۸۸ ،با اتش زدن سطل اشغال ، هوا رو الوده می کرد!! خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
نه داداش منطورش این هست که کلا کسانی مثل کوروش برای مجامع بین المللی برای فخر فروشی بد نیست ارزش دارد ولی در دیگر توجیهات بی فایده هست مثلا احمدی نزاد و رحیم مشایی یکی سر کوروش و آن دیگری کتیبه کوروش را در سراسر دنیا در سفرها میبردند تا پز در کنند اما غافل از اینکه از دل بهش حسنیتی نداشتند فقط مصرف سیاسی داشت برای جمع کردن طیف خفته جامعه و نمایش بی المللی هم کارساز بود و روحانی پارسال اینکار را در سازمان ملل کرد .
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
با آتیش زدن سطل آشعال بی ارزش جان انسانی را نمیگیرند . آَشغالدانی کلیویی چند هست جان جوانان کشور ارزش داره . بی خودی خمپز در نکن . تو آشعالدانی چه اهمیتی داره جواب سولات را برو از کسانی بپرس که به جوانان کشورم درس سیاسی میدن بعد میکن سیاسی نباش به جوان میگن دروغ نگ و مهربان باشد ظلم نکن . ..... بعد همین جوان میگوید خودت انجام میدی به همین راحتی پس مقصر خودت بودی جوان مقصر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مواطب باش آسفالت خراب نشه . هوا آلوده نشه . . جوانان کشورت کشته شدند چقدر برات مهم هست اصلا مهم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگر دو واژه (فتنه و سطل آَشغال) را از تندرو ها بگیرید دیگر قادر به هیچ سخنرانی نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
البته با سیب و گلابی ، آفتاب پر فروغ برجام ، ، بی شناسنامه ، چرخ زندگی مردم که باید بچرخه ، دلار جهانگیری ،نرده کشی توی پیاده روها و
خیلی چیزهای دیگه هم میشه جمله ساخت
بن سلمان در عربستان با ارایه مشوق های جنسیتی و کنسرت و امثالهم برای خودش ، از مردم بیعت می گیره ..
جالبه که اصلاح طلبان وطنی او رو قهرمان و الگوی خودشون می دونند!! و چنان ذوق کردن...خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
مشوق های جنسیتی.... از مردم‌بیعت میگیره ..... این ادبیات را از کجا میخونی از کیهان میخونی . چه اشکال داره مردم خسته از کار و زندگی برن ابراز خوشحالی کنن . آواز بخونن . بهتر از ناله و غم به بالین باشند . با گریه راه بهشت باز نمیشه بلکه کلید بهشت سخت تر از این مطالب هست دهداش جان کلید بهشت . دروغ نگفتن . ابراز محبت به هموطن هست . احترام به عقیده مردم هست .
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بن سلمان؟نه داداش الگوی اصلاحطلبی بسته به زمان از کورش کبیر گرفته تا امیر کبیر و مصدق و امام خمینی و....الگوی ایرانی اصلاحطلبان و کسانی مثل گاندی و نهرو و ماندلا و مارتین لوتر کینگ و ...الگوی بین المللی ما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
احترامتون به عقیده مردم رو سال ۸۸ دیدیم!! که به عابربانک حمله می کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
نامه تحریم ملت به اوباما کجای مرام کوروش کبیرتونه؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کوروش ...چقدر مظلوم مانده . داداش چرا افرادی که در طول تاریخ برای ایران ما حتی یک پل یا جاده ساختند یا در ان نقش داشتند اینقدر بی وفایی میشه . علت داره سیاست اینکار را میکنه بعد همین سیاست دوباره همین سیکل دوباره ادامه داره . الگوی من و تو عقل ما هست . فطرت ما هست . اگر هر حرفی از هر کسی بما گفته بشه با این دو مقوله سازگاری نداره یعنی بدرد نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
امام خمینی امربکا را شیطان می دونست ، اما شما کدخدا..این چه نوی الگوگیریه؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
نامه خروج از برجام به ترامپ کجای مرام شماست؟البته جواب تهمت تهمته
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
مگر کدخدا نمیتونه شیطان باشه؟الان که زیاد دیدیم.کدخدا یعنی همه کاره دنیا.یعنی به پوتین دوست شما امر کنه شرکتهای نفتی را بکشین بیرون.نیروگاه اتمی رو دیر و گران تکمیل کنین.اس ۳۰۰را اینقدر طولش بدین تحویل بدین تا ما بهترشو بسازیم و نتونه موشک ما رو رهگیری کنه.میشه هم کدخدا باشه هم شیطان منافاتی نداره
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
پرچم بیشتر اتیش بزن . البته چند مدت دیگر پرچم فرانسه و روسیه هم اصافه خواهد شد. برو ببین چرا از مزایای برجام استفاده نکردید .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بازی سر شکنک هم داره . این حرف های خوشکلی که میزنی باید چندین سال پیش میگفتی نه وسط بازی صندوق رای و دمکراسی . تو که میدونستی دمکراسی گاهی حق اعتراض داره چرا قبول گردی . اصلاحات گفته اعتراض حق مردم هست . این حق را قانون داده . مسابل کوروش چه ربطی به این‌موارد داره برای فرافکنی بیخودی فضا را عوض نکن مردم از اصلاحات ضربه نخوردن ازطیف شما که با هویت ملی مشکل دارید خوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
منظور شما مشوق خس و خاشاک که نیست . . . مشوق آب و نبات و کسیه آرد و برنج و سوهان چی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دوست عزیز شما فکر کنم طرفدار گریه وغم هستی و با شریعتمداری ودار دسته پیمان مودت داری
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دوستی با ممالک بی خدا کمونیست با کدام منش هست تشابهات آن کدام هست . دست طلبان را بگیریم که در افعانستان چه غلطی بکنند دخترهای ۹ سال را برای سعادت خودت ازدواج بدن یا نه انتحاری کنند
سیستم مدیریتی در ایران به این شکله که برای انجام کاری هر چند ساده 1000 نفر مدیریت میکنند و 1 نفر کار میکند

سیستم مدیریتی در غرب و کشورهای پیشرفته به خصوص شرق آسیا به این شکله که برای انجام کارها 1 نفر مدیریت میکند و 1000 نفر کار میکنند

و این دلیل ساده عقب افتادگی و در جا زدن کشور عزیزمان در 40 سال گذشته هست.
الان کارگران حداقلی که می گیرند ۱۷۰۰ الی ۱۸۰۰ است و ۲۵ درصد ان می شود زیر ۲/۵ میلیون که کم است وباید برسد به بالای ۳ تومان
حالا بماند که اگر بخواهیم به سطح کشورهای اروپای غربی که بر اساس محاسبات باید ۴/۵ به بالا باشد و با این وضع ساختاری اقتصادی اصلا نمی توان رسید مگر اصلاح ریشه ای اقتصاد ایران که در حدود ۱۵ سال طول می کشد تا به سطح ان کشورهای اروپایی برسیم
جناب مطهری چه کسی ان وقت افراطی های شما را ندارد و جایگزین شما هست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
تو فارسی حرف می زنی؟
حقیر زمان روی کار امدن ترامپ عقیده داشتم که ایشان ممکن است دور بعدی رییس جمهور امریکا نباشند.ترامپ وجه مشترکی با برخی تند روها که اتفاقا زیاد اطرافمان میشناسیم دارد.حذف کردن ادمهای اطرافش از کسانی که مثل او فکر نمیکنند!!!حتما کسانی در نظام راجع به شخصیت این فرد مطالعه کرده اند و حقیر نیز برخی برنامه های تلویزیونی او را دیده و برخی کتابهایش را خوانده ام.جمله مورد علاقه ایشان"تواخراجی"شاید در شرکت خصوصی که مالکش هستند شرکت را به یک برند موفق تبدیل کرده؛اما در دنیای بزرگ واقعی اخراج ادمهایی که مثل ما فکر نمیکنند، اصولا امکان ندارد‌.مدینه فاضله مد نظر من هرگز ایجاد نخواهد شد زیرا ماهیت جامعه انسانی تفاوت و تنوع است و این مساله باعث خواهد شد روز به روز بر افرادی که او نمیتواند اخراج کند اما در عین حال باید با انها کار کند،نظیر نانسی پلوسی اضافه خواهد شد.نشانه ها حاکیست ایشان تا رسیدن به انتخابات بعدی امریکا هر روز با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد ولذا برنامه ریزی دقیق مدیران کشور برای عبور از این مدت راهکار مقابله ومقاومت است.حقیر امروز با درصد شانس بیشتری مدعی هستم ترامپ دور بعدی ریاست جمهوری را نخواهد برد.
ارادتمند خواننده همیشگی تابناک
پاسخ ها
جواد
| Canada |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بنده حقیر که در امریکای شمالی زندگی هستم و از نزدیک مسائل روز امریکا را مشاهده و دنبال میکنم نظرم دقیقا برعکس شماست. از نظر من به احتمال بالای ۹۵ درصد ترامپ مجددا رای می آورد و مردم امریکا بسیار از عملکرد اقتصادی او راضی هستند و محبوبیت ترامپ بسیار بیشتر از زمانی است که برای بار اول انتخاب شد.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جواد جان کانادا کجا امریکا کجا؟اونهم کشور به اون وسعت ؟انگار من بگم به مسائل کشور پاکستان و نظرات مردم نسبت به نخست وزیرش اشراف دارم.در اونجا مردم نظرشون توسط رسانه خط دهی میشه.شما منتظر رو شدن برخی مسائل پشت پرده علیه ترامپ باشید.مسایلی که فعلا به جهت تضعیف نشدن دولت مطرح نمیشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
دوست عزیز تشکر میکنم از تحلیل شما از ترامپ .. ولی دیدگاه من با شما متفاوت هست ترامپ به ۹۰ درصد از مطالبه مردمش عمل کرده فقط دیوار مکزیک مانده که انهم با فسار به مجلس و تعطیلی دولت و کارکنان و فشار انجام‌میگیرد . این قدرت باید با دولت با تفنگ باشه دولت بی تفنگ یعنی هیچ . رییس جمهور قدرت را از مردم‌میگیرد فکری بحال خودمان بکنیم تا روحانی حرف میزنه ۱۸۰۰ نفر اخر هفته بهش سر هفته با یک اکی حمله لفظی میکنند . دولت بی تفنگ نمیتونه اهداف مردم را جلو ببره ترامپ مرحله دوم برنده هست
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ناشناس عزیز ترامپ دور دوم حتما رییس جمهور آمریکا خواهد بود چون منش آدمای این مدل اینه که دور دوم هر جوری که شده رای رو بیارن و میارن . خس و خاشاک هم نمیتونه جلوشونو بگیره به هیچ وجه
معاون سیما درست میفرمایند
مردم تلویزیون میبینندولی نه شبکه های میلی را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ما که می بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
فقط کافیست اقای معاون در بین اقوام و دوستان و همسایگان یک نظر سنجی دوستانه بفرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
شما وقتی در خانه باشید انها را می بینید که مامورانشان را می فرستند برای نظر سنجی ان هم به شکل دقیق
فریبرز
| Canada |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
علت اینکه ۸۰٪ مردم سریالهای سیما رو میبینند علاقه مردم به سیما نیست ملت پول ندارند هزینه خرید حجم اینترنت یا خرید ماهواره رو بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اقای معاون کی این امار را برای شما در اورده بفرمایید چی نگاه میکنند مسلما ازدیدن شبکه 1تا هرچند شبکه که سازمان میلی صدا وسیما داره نیستند چون همه اش یک چیز نشان میدهند
بعله وقتی مذاکره کردین و بعدش که زدن زیرش و فشار بیشتر یعنی عملا راه را دوبار رفتن و دو بار فشار بر ملت برای بازی های سیاسی و مذاکره
حالا اگر همان یکبار اول که چند سال پیش تحریم کرده بودند و شما ها دل از نفت می کندین و اقتصاد را درست می کردین ان وقت می فهمیدین شرایط بهتر بودن یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
قرار داد برجام حتی اگر اروپا هم از این پیمان خارج شود برای ایران ضرری ندارد . چون هدف دست یافتن و حق غنی سازی بود نه چیز دیگر آیا منظور شما چیز دیگری هست . اختلافات ایران با غرب برای همیشه خواهد بود شما یک نگاهی به شعارها ببینید قرار هست کل دنیا را حسینه کنیم پس کدام را باور کنیم مگر سخنرانیها را ندیدی . س این شعارها هم هزینه داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ناشناس 22:15

فازت چیه...چرا ضرر نداره ما طبق برجام اجازه بسیاری تحقیقات را از خودمون سلب کردیم خودمون در بسیاری موارد محدود کردیم اون به بهایی وعده وعید توخالی بعد شما میگد ضرر نداره ...کمی انصاف هم چیزی خوبی م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
واقعا آدم خندش میگیره دل از نفت بکنید به چی دل خوش میکنید واقعا چند درصد نهاد ها و بنیادهای کشور مولدند . قبول کنید بوروکراسی و این ادارات عریض و طویل و موسسات فرهنگی حقوق های نجومی مدیران و هزینه های سنگین برون مرزی ما راهی جز خام فروشی نمیگذارد . اگر هم بخواهید به فرض در زمینه های دیگر اقتصادی غیر از خام فروشی فعال باشید باز باید به صادرات غیر نفتی دل خوش کنید که آن هم با تحریم ها فرقی با نفت نمیکند مثلا فرش ایران که بزرگترین بازارش آمریکاست و در رژیم سابق آمار صادراتش را با حال مقایسه کن . محصولات کشاورزی هم که یک زمانی برای همین منظور یعنی صادرات غیر نفتی گسترش یافت بلای جان اقلیم خشک ایران و بمب ساعتی گردید . ضمنا صنعت هم بدون حضور تکنولوژی کشورهای پیشرفته غربی و حتی شرقی به دلیل ترس از تحریم ها در حد همین ایران خودرو و سایپا باقی خواهد ماند و ان شاله که عاقبت همه ما ختم به خیر شود
بکجا می رویم?

هدفمان از زندگی چیست؟
تابناک از شما چیزی کم می شود یا فکر می کنی اگر بگویی دنبال کننده و نه فالوور بی کلاس می شوید؟
باکلاس به شعور است و نه چیز دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
احیانا شما آقای حداد عادل نیستید؟
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ممکن است برخی از فالورها فقط برای اینکه مطلبی را بخونند به سایتی بروند دلیل ندارد موافق باشند ولی وقتی انرا کاملا مخالف با عقیدشون و سلیقه شون ببینند مسلما خارج می شوند . بنده خودم یک کانال جوک و خنده بود گاهی بد نبود نگاهی می کردم بعد دیدم سایتش فقط جوک نیست کثافت کاری و حرفهای که بوی مرض جنسی میده را اشاعه میده اینه که خارج شدم گفتم اون قسمتهای فان به اون اعصاب خوردکنی هاش نمی ارزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
من بدل ایشون هستم
!!!!
شما چی هستید
!!!
قبلا" همین آقایون مصوب کرده بودند که حقوق کارگران متناسب با تورم و وضعیت معیشت جامعه افزایش یابد که در سالهای قبل به قسمت دوم آن توجه نمی کردند و تنها مقدار ناچیزی بسیار کمتر از تورم غیر واقعی اعلامی از طرف مراکز آمار سازی افزایش می دادند حالا خود ایشان گفته تورم بالای 40 درصده ولی در مجلس می خواهند با بیست و پنجدرصد افزایش که عملا" بسیار کمتر از تورم است منتی هم بر سر قشر کارگر و زحمتکش بگذارند این درحالی است که یک شرکت خودرو ساز با تمامی حمایت های بدون دلیل که آن می شود هر خودرو خود را بین بیست و پنج تا پنجاه میلیون تومان افزایش می دهد تازه طنز قضیه اینجاست که سازمان حمایت از مصرف کننده و شورای رقابت هم آنرا تائید می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
وقتی گوشت هشتاد هزار تومان هست وقتی رب گوجه ۱۸ هزار تومان هست وقتی نان ۵۰ درصد گران شد وقتی خدمات و کرایه گران شد بنابراین حداقل حداقل باید ۷۰ درصد میانگین به حقوق ها اصافه شود اگر اینکار را نکنند یعنی دوباره قدرت بخش دولتی در تعین حقوق کارگران درست انجام نمیگیرد یعنی در تعین حقوق کارگران دولت و نماینده کارگران و نماینده کارفرماها حصور دارند نماینده کارگران یک رای دارند و نماینده دولت و کارفرما همیشه دو رای و همیشه بنفع این دو بوده
اقای میر باقری راست گفته.فقط نگفته مردم اون ۲۰۰ دقیقه رو منو تو و جم و...میبنن.وگرنه برنامه نود هفته ای یکبار که ۲۰۰دقیقه نمیشه
(:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اهان ان شبکه هایی که دشمنان ایران زمین اداره می کنند و پشتیبانی مالی می کنند
ولی جهت اطلاع شما الان بینندگان ان ها کم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
در کوره دهانها هم اکثرا دیش ماهواره دارند و سیمای میلی را شاید ده درصد مردم ببینند
اصلا دولت و مجلس فقط به فکر مردم هستن ، بینابین بگیرین برد برد بشه تا مشکل مردمم حل بشه
من موندم جداقل حقوق که یک میلیون 100 تا 400 هست و اکثر مشاغلی که مردم در آن مشغول کار هستن و کمتراز این مبلغ دارن می گیرین با 5 درصد اینطرف اونطرف چه فرقی می کنه؟
تنها راه نجات ملت اینه مسئولین مدعی عدالت و اسلامی با حد اقل حقوق و در بین مردم زندگی کنن تا مشکلات مردم حس کنن ، وگرنه مسئولی که خانه استیجاری ، محل کار استیجاری، بیکاری ، حمل و نقل ،و ... حس نکرده باشه که عمرا بتونه تصمیم درست برای مردم بگیره
قبل از آمریکا دشمن اصلی ملت سایپا و ایران خودرو است که لااقل نیم نگاهی به نرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام کرده هم نمی کنه ... افزایش قیمت ۷۰٪ ولی نرخ تورم ۱۵٪الله اکبر از این تناقض
ایشان بعد خلع لباس فالوورهایش به ۱.۵ میلیون رسیده و همچنان در حال افزایش است.اگر مردم قبول کنند خداوند رحمان و رحیم هست(همانطور که در ابتدای ۱۱۳ سوره از ۱۱۴ سوره قران خودش را به این صفات معرفی کرده و ان یکی هم که با بسم الله الرحمن الرحیم شروع نشده، سوره توبه است که در نهایت اگر گناهکار بودید و توبه کردید رحمانیت و رحیمیت ذات احدی شامل حال شما میشود) و انرا باور کنند گناه در جامعه بسیار کمتر خواهد شد. همچنانکه استادی سخت گیر که همه را نمره رد بدهد باعث خواهد شد دانشجو دست از تلاش و مطالعه بردارد چون فکر میکند در هر حال رد خواهد شد!!!پذیرش این قضیه دکان و دستگاه برخی را تعطیل خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
هنوز نفهمیدی ملت دنبال جوگیری هستند و می خواهند ببینند چه خبر استو میروند عضو می شوند
اگر من در سویس یا سوئد به دنیا می آمدم الان کاملا سرنوشت متفاوتی داشتم

اگر در یک خانواده ثروتمند در ایران به دنیا می آمدم هم باز سرنوشتم متفاوت میشد

اگر در یک خانواده فقیر به دنیا می آمدم هم سرنوشت متفاوتی پیدا میکردم

اگر فرزند یکی از مسئولین بودم هم سرنوشت عجیبی پیدا میکردم
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
هر کجای دنیا هم که به دینا می یومدی ! همین میشدی که هستی ! چون از نوشته هات کاملا پیداست که هنوز مفهوم زندگی را درک نکردی هنوز نفهمیدی کجای زندگی هستی من برات ارزو می کنم اینو بفهمی !
فعلا که شیخ نشین ها از نظر مالی اوضاعشان عالی است و در دنیا هم بیشتر هواخواه و اعتبار دارند
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بله البته دوبی یک کار جالبی کرده یعنی کشورش را به محل بیزینس جهانی تبدیل کرده این یعنی اینکه اگه حتی نفت هم نداشته باشه با همین ایجاد مرکز بیزینس جهانی می تونه اون کشور را بچرخونه ولی البته توسعه اش از نوع توسعه کاملا پایدار و ریشه ای نیست ولی باز هم بد نیست به نسبت خاک و جمعیتش تصمیم بدی نگرفته نمی شه انکار کرد ولی خیلی هم چشمگیر نیست بیچاره عربها بیشتر از این چه کاری ازشون برمیاد در مقابل این گرگهای غربی ! همه جوره تو کارهای ما کارشکنی می کنند و بهمون ضربه می زنند از یک عده شازده عرب چه انتظاری میشه داشت
طبق فرمایشات مکارم پس گردش آزاد خبر باید محدو بشه!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
و طبق نظر آیت الله نوری همدانی هم ما باید بر خلاف ۱۵۰ کشور دنیا که امضا کرده اند ما امضا نخواهیم کرد و همچنان در بر پاشنه مخالفت با مقررات و قوانین بین المللی می چرخد و حتی اگر تحریم ها کمر مردم را خرد کنند
مهدی
| Germany |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مردم عادی بالا و عاقل نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
تحریم کمر مردم را خم نکرد
جناب مکارم!
من هم با شما موافقم اگر فقط امامان جمعه و خطبای مسجد تریبون در اختیار باشند تمام مشکلات فرهنگی٬ اقتصادی٬ اجتماعی و... ما حل خواهد شد!!!! ٱخه چه معنی داره هر کسی بتونه حرفاشو بزنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دنیا عوض شده و اگر توانستن در زمانهای گذشته جلوی توسعه و استفاده از رادیو و تلویزیون و ویدئو و نوار کاست و ماهواره را بگیرد قطعا جلوی نفوذ و کارکرد اینتر نت را هم خواهد گرفت
متاسفانه عدم قبول پیشرفتهای تکنولوژی ارتباطی و مبارزه با آنها و محدود کردن استفاده کنندگان همیشه بر خلاف خواست تحریم کنندگان تمام شده
امار معاون سیما اقای میر باقری کاملا دقیق و درست وواقعی است اما در مورد تلوزیون های فارسی زبان خارج از سیطره صدا وسیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ما خیلی ها را می شناسیم که ماهواره را کنار گذاشتند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
نمیشه دقیق گفت چند درصد رسانه ملی را میبینند . مثلا در معازه ها یا غرف ها رسانه ملی را میبینند بیشتر شبکه خبر یا شبکه ورزش را میبینند ولی وقتی پشت بام خانه در شهرستان خودم که دویست هزار نفر جمعیت دارد نود درصد دیش دارند . بنابراین ان افرادی هم‌که ندارند تز طریق تلگرام یا رسانه یا سایت خارجی یا رادیو اخبار را تطبیق میدهند . راستی و درستی و صداقت در درجه اول قرار دارد
پیشنهاد نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران سخنان رئیس بنیاد مستضعفان درباره حقوق مدیران بنیاد بحث‌برانگیز شده است

به گزارش فرارو، اخیرا محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفین، با صراحت اعلام کرده است حقوق او ومدیران ارشد بنیاد مستضعفان، حداقل ۱۰ میلیون تومان است و با اضافه کاری تا ۱۷-۱۸- ۱۹ میلیون تومان می‌رسد. خوب این ننگ است که مدیران ارشد بنیاد مستضعفان نجومی بگیر باشند ما با این مدیریت نیاز به دشمن نداریم درست است ما چون امام علی ع توان اجرای عدالت را نداریم ولی نبایستی راه معاویه علیه الهاویه را برویم این نحوه مدیریت دامادبازی ونجومی بگیری وبیعدالتی وبیت المال خوری چرا از سوی مراجع تقبیح نمیشود دولت چرا درمورد تعدیل حقوق کارکنان وبازنشستگان اقدامی نمیکند ؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
متاسفانه سخنرانی شجاعانه جناب سعیدی کیا که صادقانه اعلام کردند دریافتی حقوقشان با اضافه کاری حدود ۱۸ میلیون تومان میگردد
باعث شد تا ۹۰ در صد مردم به این حقیقت تلخ برسند که فاصله طبقاتی شان با مسئولین کشور که در اوایل حاضر نبودند تا حتی از کارمندان معمولی هم حقوق بیشتری بگیرند چقدر فاصله افتاده است و چه می خواستیم و چه شد ؟
رضا .ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
شاید چند برابر بیشتر بگیره
عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد همان کسی است که هر سال کمترین حقوق را برای کارگران تصویب میکنند و ایشان سعی کرده ناظر باشد؟البته بخوبی هم وظیفه اش را انجام داده و کاملا ناظر بوده .
ايكاش آقايان درحوزه خودنظردهند وخارج ازتخصص خودنظرندهندمملكت رهبرودولت دارد/اين فحاشيها به مرحوم هاشمي آنهم ازسوي اشخاص معلوم الحال لابدمجوزي مهم دارند والامملكت قانون دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اخبار ساعت ۲۰۳۰ گفت که بخشی در هفت تپه دستگیر شده بود و در تحلیل مقام قضای گفته شد که ایشان کمونیست هست و وابسته به خارج مرزها هست .‌بعد در عراق با حزب کمونیست اعتلاف انجام‌میگیره تا دولت تشکیل بشه . کسی توضیح داره . اگر توضیح بیشتر بدین نشان از بلوغ سیاسی کاربران داره . یعنی چی حقوقش را ندادین این تهمت ها باید ثابت بشه بنده خدا در خانه چی میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کارگران جاهای دیگر هم اعتصاب می کنند ولی حرفی از ضد نظام نیست و کارهای ضد نظام نمی کنند یکی از ان برادر خودم که چند ماه پولش را ندادند و اعتصاب می کنند ولی هیچ مشکلی مثل این اقا نیست
پس بدون یک خبرهایی است
فالوور ربطی به پهنای باند ندارد (:
اقای نوری همدانی........به فرمایش شما ما قانون اساسی وقران وسنت داریم ..........میشه بفرمایید چرا پس اینهمه رانت خوری ومال حرام خوری وتبعیض وپارتی بازی وفامیل بازی وناکارامدی مسئولین وحق وناحق وفحشا وبدبختی داریم.........................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تا حالا درد بی درمان شنیدی به این درد دچار شدیم وقتی جوانان کشور پارسال فریاد میزدند همین آقایان میگفتند ما مشکل نداریم ما ۴۰۰ سال جلوتر رفتیم . منظورش این هست که مردم نباید جلوتر ما مسولین حرکت کنند . اگر ما اعتراض کردیم سپس شما حرف بزنید . خدایا کمکان کن .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ما از ۱۴۰۰ سال قبل قرآن داشتیم و به آن اعتقاد داشته و عشق ورزیدیم
ولی در همان قرآن دستور داده تا مسئولین ظلم نکنند و به مردم به عدالت رفتار کنند و بیت المال را به عدالت بین همه به مساوات تقسیم کنند و به روز خود را تطبیق دهند
حال بفرمایند وزیری که ۱۸ میلیون تومان میگیرد و ۷۰ در صد مردم زیر یک میلیون و دویست هزار تومان این کجایش عدالت اسلامی است ؟
وقتی خود مردم کشور ح۰ درصدشان زیر خط فقر هستند چرا باید ثروت آنها در جای دیگر خرج شود و چرا باید تمام مردم در فشار تحریم خرد کننده باشن
جالبه شرقگراها میگن اینکه ترامپ از پیمان موشکی با پوتین جونشون بیرون اومد مقصر ترامپه و به پوتین مربوط نیست.ولی اینکه ترامپ از پیمان برجام با ما بیرون اومد مقصر ما هستیم و ترامپ نیست.به این میگن سیاست یک بام و دو هوای شرق پرستا
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ظاهرا انتقادات به حق و منطقی منتقدان عدالت خواه به مذاق غربی ها خوش نمیاد و خیلی براشون تلخه به همین دلیل واژه جدیدی به اسم شرق گرا درست کردن
جریان عدالت خواه و انقلابی هر اسمی که داشته باشه مهم نیست، به هیچ جهتی وابسته نیست و نخواهد بود اما
مهم اینه که خاری در چشم غربی ها و غرب پرست هاست
همین کافیه
ناشناس
| France |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
غرب پرست هم ساخته ذهن شماست. بحث اینه که اگر ما میتونیم با روسیه و چین ارتباط داشته باشیم چرا با اروپا و امریکا نمیتونیم و از بوئینگ و ایرباس به سوخو رضایت میدیم؟پاسخ کلیشه ای شما اینکه امریکا به دنبال منافع خودشه.خوب مگر روسیه یا چین نیست؟مگر نیروگاه اتمی رو چند برابر پول نگرفتن؟مگه اس۳۰۰ رو گرونتر از اس۴۰۰ترکیه با ما حساب نکردن؟مگه ازاد راه شمال رو چینیها ول نکردن برن؟یا ما عرضه و توان داریم در معادلات دو جانبه حقوق کشورمون رو رعایت کنیم و یا نداریم.در اینصورت یا باید با همه دنیا براساس منافع متقابل ارتباط داشته باشیم و یا با هیچکدوم.ما محدوده قلمرو هیچ ابرقدرتی نیستیم
تابناک تغییر متن کامنت ها خیانت در امانت است! حداقل سانسور که می کنی بی اعتمادی ایجاد نمی شود . فقط مشخص می شود منطق نداری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
باهات موافقم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دمت گرم
حاکمان عرب منطقه خلیج فارس به دنیای آزاد خوکرده وسالهاست وارد آن شده آند ودرصددند پیوند ملتهای خو د را بادنیای آزاد بیشتر کنند ولی در ایران مردم بادنیای آزاد پیوند دارند واین مسئولان هستند که مقاومت میکنند
مراجعی که با فضای مجازی بشدت با آن مخالف هستند ،جای تعجب است که چرا با فقر مردم مخالف نیستند ،چرا صدایی ار آنها در رابطه با عدم اجرای قانون مصوب سال ۱۳۸۶ که بیش از ۱۱ سال است حق و حقوق قشر سالمند پیشکسوت که دوران سخت انقلاب ،و جنگ ،و سازندگی ،و اصلاحات بی نتیجه ،و دولت پاکدستان را تحمل کرده اند ،و اکنون که دوران سالمندی را سپری میکنند حرفی نمی زنند ،و ابنهمه ظلم ،و بی عدالتی را حرام اعلام نمیکنند ،و فریاد وای مسلمانا سر نمیدهند ؟،،چرا ؟،، چرا ؟ تابناک محترم لطفا بازتاب دهید تا شاید انعکاس این صدای مظلومیت بگوش همه برسد ؟،،
حاج آقا مکارم! دنیا عوض شده توی شبکه های اجتماعی نمیشه تریبون رو از کسی گرفت پهنای باند هم کلا ربطی به قضیه نداره و تا چند سال آینده بهتر از این هم میشه
سران فتنه را سنگسار کنید مشکلات اقتصادی و فساد و فحشاو بیکاری از بین می رود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تو در چه فکری هستی بعد ادعای پیشرفت داری . بعد ادای روشنفکری دارید در سایت ها نطر میدی . چرا با نامه روی پوست بز ننوشتی با کبوتر هم ارسال میکردی . ترامپ در حال چانه زنی به شعار انتخابات خودش در مورد فشار به کنگره جهت گرفتن اعتبار جهت دیوار کشی مرز مکزیک برای امنیت مردم هست آلان میفهمم روحانی در اوابل پارسال چی میکشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
متاسفم واقعا متاسفم . . برای حل همه مشکلات به اعدام و سنگسار ختم میشه .. حتی برای ارزان شدن کالای جان انسانی را میگیرند اما هیچ اتفاقی نمیفتد . فکر کن چون‌من و نو گدا بودیم و بی پول بودیم طلا و سکه و کالا نخریدیم . بنابراین فکر کن آلان برادرت به همان دلایلی که گفتی فتنه گر بودی و سرش بالای دار بود .
تابناک دیروز طی یک مقاله از رییس جمهور انتقاد کردی و خواستی حرفش را اصلاح کنه و حدود ۳۳۰ نظر مردم رو که اغلب انتقاد تندی هم نسبت شخص دوم کشور داشتند رو منتشر کردی ولی جرات اینکه کوچکترین انتقاد مردم نسبت به دیگر مسئولان رو نداری ؟! چرا نمیخواهید قبول کنی که هر کس در بوجود امدن شرایط نقشی داره ؟! چه کسانی میلیاردها دلار در در سال ۹۶ دپو کردند ؟! چه کسانی دولت رو مجبور کردن که از جیب همین ملت ۳۵ هزار میلیارد به موسسات پرداخت کنه ؟! کمی انصاف هم داشته باشی بد نیست ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
موسسات پولشو ؟؟
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تقصیر ها رو می خواین بندازین گردن دیگران
راه خوبیه برای فرار از پاسخگویی اما دیگه دوره این مظلوم نمایی ها تموم شده
باعث و بانی اصلی مشکلات کشور همین دولته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
نه عزیز من این سناریویی است برای ناکار امد نشان دادن ، اصلاح طلبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سناریوی ناکارامدی دولت از دی ماه ۹۶ در مشهد نوشته شد و با تهدید نمایندگان دنبال میشه ولی اخر شاهنامه تماشایی خواهد شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
جالبه که هنوزم مردم دعوای این دولت و اون دولتو دارن. نتیجه کار همه آقایون اصولگرا و اصلاح طلبو این چند سال دیدیم دیگه.
اقای کیروش فقط احمدی نژاد حق داره در همه امور دخالت کنه ، در اینکه نیت خیری داشتی شکی نیست که میخواستی به دنیا بفهمونی تو ایران که کسی به فکر ملت گرسنه اش نیست، اخه غذا خوردن مردی در سطل زباله دل هر انسان ازاده مردی رو به درد میاره .
خبر سلامتی سید حسن و بشار اسد ، باعث خوشحالی ملت شد ، وجود این عزیران باعث ارامش خاطر ما خواهد بود که اسراییل و امریکا هیچ غلطی نمیتوانتد بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کدوم ملت ۴درصدیها یا ۹۶ درصدیها ؟؟؟؟؟؟؟؟
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آره ، چقد نگران سید حسن بودم
حاج آقا هم می دونه پهنای باند چیه!! ارادتمندیم حاج آقا،، پهنای باندم حرامه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
پهنای باند اتوبان تهران به قم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
یه کم صبر کن که کلمات فنی خارجی هم بکار گرفته می شود
جناب روحانی زیاد به اصدلگرایان دل نبند که بزودی مستند روحانی ، هاشمی است روی صحنه خواهد رفت ، واقعا چه ناجوانمردانه برای هاشمی توطیه میچنیند ؟
بله ان آقای که خلع لباس شده اگر همان سخنانی هست که در رسانه ها پخش شده حرف مردم را زده باشد و درست هم هست دستش درد نکنه مگر قرار نیست قصاوت با شنونده باشه . شما بگویید کجای حرفش اشتباه هست با همان منطق حرف و سخنرانی ردش کنید . ایشان بارها گفتند دروع گفتن حتی برای مصالحی حرام هست اگر یکبار دروع گفته شود مردم یاد هم یاد میگیرند کلا باید دروغ و ریا در جامعه جمع بشه چون بحث اخلاق هست . انقلاب برای اخلاق مداری بود نه تار موی دختر و لباش مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
من ایشان را نمی شناختم ولی پس از خلع لباس به مقالاتشان رجوع کردم و اکثرا منطقی و جالب بود و فکر میکنم ازخیلیها شجاع تر و باسواد تر است
چه فیلم برای هاشمی بسازی یا نسازی فایده اینکار چی هست . چه چیزی را میخواهی عوص کنی . در زمان حیات ایشان اگر میساختی جوابت را میداد . بنابراین هاشمی جزی از سیستم حکومتی بوده و در تمام جلسات شرکت کرده بود و در قانون گذاری و تصمیمات مهم کشور دخالت داشت چرخش در سیاست حق ایشان بود قرار نیست هر روز مثل روز دیگر فکر کرد اصلا اقتضای سیاست چنین هست
مشکل اساسی این است که اصولگرایان به خصوص جریانات تندرو نمی‌خواهند بپذیرند که نارضایتی وجود دارد و زمانیکه این نارضایتی خودش را در قالب اعتصاب و اعتراض‌های صنفی نشان می‌دهد تندرو‌ها دو پاسخ بیشتر ندارند، نخست اینکه خارجی‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان را متهم می‌کنند و پای فتنه را وسط می‌کشند؛ و دوم، انگشت اتهام به سمت بخش انتخابی نظام یعنی دولت ومجلس می‌گیرند که باید پاسخگو باشند، این گروه نمی‌خواهد به عمق نارضایتی مردم نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشد. به هیچ وجه در پی تبرئه اصلاح طلبان نیستم، اما واقع مطلب این است که اگر قرار بر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات متهمانی که موجب نارضایتی مردم شدند باشد به طور قطع اصلاح طلبان متهم ردیف اول این دادگاه نخواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دمت گرم حرف کارشناسی زدی دیوار کوتاه تر از مجلس و دولت ندارند یا خارجی مقصر هست یا بیگانه مقصر هست
تابی جان زحمت کشیدی نظر یکی از بزرگان را در باره پالرمو درج‌کردید من یک سرچی کردم چند تا سایت نوشتند تعداد کشورهای عضو پیمان ۱۸۰ کشور هستند آیا اعداد اشتباه هست یا ایشان اشتباه گفتند ۱۸۰ کشور درست هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
وقتی ۱۵۰ میلیارد دلار با ۷ میلیاردر دلار فرق نکند از ۳۰ تا اختلاف زیاد نیست .
نرخ تورم 40 درصده اما افزایش حقوق 20 درصد مگه قرار نبود مطابق نرخ تورم حقوقها افزایش پیدا کنه ؟
در مورد برجام وعدم تعهدات امریکاییهافرمودند باید امتحان پیش بیاید دنیا آزمایشگاه بزرگی است که افراد خود را در آن نشان میدهند ازقرار معلوم ایشان هیچگونه اطلاعاتی از 7 مذاکراه ایرانیها وآمریکایی از اول انقلاب تا کنون ندارند ویا خود را به بیخبری زدند لطفا راهنماییشان کنید و از اولین مذاکره دوستشان اقای بهزاد نبوی با امریکاییها ونتایج شق القمر ان مطالعه نمایند
منظور معاون صداو سيما مجموع تلويزيون هاي داخلي و خارجي و اينترنتي است
نت
پیشنهاد نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران

پورحسین، عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به کمیسیون تلفیق پیشنهاد کردند تا حقوق کارگران در سال آینده، ۲۵ درصد افزایش یابد. پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارگران کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد، زیرا طبق اعلام مرکز آمار، نرخ تورم، بیش از ۴۰ درصد است.
اقاي پور حسن خودت فهميدي چي گفتي هنوز نميدونيد توي مملكت چه خبره و كارگر000 1400حقوق ميگيره و خط فقر زير3000000تومان اعلام شده، اين اطلاعات كه از خودتون اعلام شده حقوق دريافتي 1400همراه با 25 درصد شما كسر از عدد خط فقر مابقيشو كارگر بدبخت از كجا به دست بياره .بگيد لااقل كلاس رياض دو دو تا ميشه چهارتا واستون بزارن . از همه مهمتر تورم در حال رشد سال98 چه جوري جبران ميشه .............. اي خدا خسته شديم از اين همه حرف.......
اقا میر سید بامرام است تعداد فالور هایش رو به افزایش چون واقیت اسلام رو میگوید
ما تا الان چند بار از آمریکا ضربه خوردیم؟
یعنی هنوز آمریکا رو نمی شناسیم؟!!!!
نیازی بود که بازم اعتماد کنیم و ضربه بخوریم تا بفهمیم که "آمریکا غیرقابل اعتماد است"
آزموده را آزمودن خطا بود
و دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه و شخص رئیس جمهور، باید پاسخگو باشن
2
شما به فکر خود باشید شیخ نشین ها گلیم خود را از آب بیرون می آورند.
اقای مطهری جوری صحبت می کنند انگار واقعا درد مردم تهران و ایران رو میدونن
ما اصلا پهنای باند نمی خواهیم جناب اقای مکارم شیرازی بهتره این پهنای باند مال شما ها باشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار