بازدید 26724
هزار و پانصد و چهلمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش «امام جمارانی» به اظهارات جنجالی موسوی خوئینی‌ها/بلیت ۲۵۰ هزار تومانی تئاتر یعنی آدمخواری!/راهکار یک نماینده برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اکتشافات جدید میراثی در شمال کشور/توضیحات نایب رئیس فراکسیون امید در خصوص پیگیری اسماعیل بخشی/زمان دسترسی به مواد مخدر ۳۰ دقیقه و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 16 January 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اکتشافات جدید میراثی در شمال کشور

بعد خبر دیروز از اکتشافات در بابل مازندران، امروز ایرنا خبر کشف گور جنگاور سه هزار ساله در رستم‌آباد را گزارش کرد. سرپرست تیم کاوش اضطراری محوطه باستانی شهرستان رستم‌آباد، از کشف گور مردی چهل ساله به همراه ابزار جنگی مربوط به ۳۰۰۰ سال پیش (عصر آهن) خبر داد. محدوده‌ای که گور‌ها در آن یافت شدند در امتداد بزرگراه رشت ـ. تهران، در حاشیه شرقی دشت رستم‌آباد قرار دارد. / ایرنا
 
توضیحات نایب رئیس فراکسیون امید در خصوص پیگیری اسماعیل بخشی

محمدرضا تابش: بخشی بر اساس اعترافات و اسناد ارایه شده، با احزاب کمونیستی در خارج از کشور ارتباط داشته است. مسجل شده که اسماعیل بخشی شکنجه نشده و تنها در زمان انتقال از شوش به اهواز زد و خوردی بین وی و مأمورین ناجا صورت می‌گیرد، مصدومیت هم ظاهرا نشأت گرفته از این زد و خورد است. هیأت منتخب فراکسیون مقرر شد تا همه موضوعات را مورد بررسی بیشتر قرار دهد تا به جمع بندی دقیقی برسیم. در جلسات مذکور در مورد اینکه آقای بخشی توسط پلیس امنیت دستگیر شده هم صحبت شد، البته وزیر اطلاعات اذعان دارد مأمورانی که با اسماعیل بخشی زد و خورد کردند از کادر وزارتخانه نبودند، اما از همکاران بوده اند. / خانه ملت
 
ماهواره «پیام» در اقیانوس هند

رئیس دانشگاه امیرکبیر درباره آخرین وضعیت ماهواره پیام که در مدار زمین قرار نگرفت، گفت: بقایای این ماهواره در اقیانوس هند افتاد. احمد معتمدی در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت ماهواره عملیاتی «پیام» متعلق به دانشگاه امیرکبیر که روز گذشته با ماهواره بر بومی «سیمرغ» به فضا پرتاب شد، اظهار داشت: عملکرد فنی ماهواره مطلوب بود و حدود ۶ دقیقه از فضا سیگنال فرستاد که این موضوع نشان داد که ماهواره خوب کار می‌کند. وی درباره مکان یابی فعلی ماهواره با توجه به آنکه GPS آن تا آخرین لحظه فعال بود، گفت: با توجه به عدم موفقیت در قرار گرفتن ماهواره در مدار، «پیام» سقوط کرد و در اقیانوس هند افتاد
 
زاکانی: برخی‌ها افسادگران بحران زیستند

علیرضا زاکانی، عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در توییتی نسبت به هجمه‌های صورت گرفته به مناظره‌اش با تاجزاده واکنش نشان داد. متن این توییت به شرح زیر است: «برخی‌ها #افسادگران بحران زیستند. دیروز آقای #تاجزاده #انتخابات آزاد را سربلندی در برابر برخی سران خائن کشور‌های عربی دانست. گفتم سرت را در برابر عرب‌های سوسمارخوری که با اره آدم قطعه قطعه می‌کنند بالا بگیر، تشکیک کرد. گفتم #اعراب ایران و منطقه عزت آفرینند، اما #بن_سلمان بدویست.»
 
واکنش امام جمارانی به اظهارات جنجالی موسوی خوئینی‌ها

مصاحبه اخیر حجت‌الاسلام موسوی خوئینی‌ها، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز، درباره مرحوم "هاشمی رفسنجانی" بازتاب‌های فراوانی داشت. حجت‌الاسلام و المسلمین امام جمارانی، از اعضای ارشد مجمع روحانیون مبارز، در واکنش به اظهارات اخیر موسوی خوئینی‌ها گفته است: "سخنان آقای موسوی خوئینی نظر شخصی ایشان است و ربطی به مجمع روحانیون مبارز ندارد. "
 
49 هزار کودک فاقد شناسنامه در کشور

احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۹هزار کودک در کشور فاقد شناسنامه هستند و ما برای کاهش مشکلات این کودکان به دنبال انتقال تابعیت از مادر به کودک هستیم. درباره ازدواج زنان ایران با مردان غیرایرانی پرسشنامه‌هایی در استان‌های مختلف ارائه کردیم تا از ابعاد مختلف به این موضوع بپرداریم. در این میان مشخص شد خیلی از ازدواج‌ها پایدار بوده و لزوما زنان ایرانی از روی فقر و ناچاری با مردان غیرایرانی ازدواج نکرده بودند. در این تحقیق مشخص شد همسران عده‌ای از آن‌ها تحصیلکرده بوده، زندگی خوبی دارند و در این بین عده‌ای نیز از سر فقر و اجبار تن به ازدواج با مرد غیرایرانی داده اند./ ایرنا

یکی از نزدیکان ناطق نوری ادعای زاکانی را تکذیب کرد

به دنبال ادعای زاکانی در مناظره با تاج زاده مبنی بر اینکه حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۷۶ به دنبال ابطال انتخابات بوده است روح الله جمعه‌ای از نزدیکان به ناطق نوری توئیت زیر را منتشر کرد: بر خلاف گفته‌های بی پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های مردم سالاری دینی و احترام به حق الناس را در تاریخ ج. ا. ایران نهادینه و تحکیم کرد. شاید درخواست ابطال انتخابات ۷۶ خواست و میل طراحان این ادعای دروغین بوده است.

بلیت ۲۵۰ هزار تومانی تئاتر یعنی آدم‌خواری!

بهزاد فراهانی در گفت وگو با «فرهیختگان» گفت: تجاری نگاه کردن به مسأله فرهنگ چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟ بالا رفتن قیمت بلیت تئاتر تا ۲۵۰ هزار تومان باعث می‌شود که بخش عمده‌ای از مخاطبان آن از بین بروند؛ یعنی قشر زحمتکش مثل راننده‌ها، کارگران، کارمندان، معلمان و ... این‌ها همه‌شان در چنین وضعی کنار گذاشته خواهند شد. کشاندن تئاتر به ۲۵۰ هزار تومان توسط حضور سلبریتی‌ها، آوردن تئاتر به سمت سرمایه‌داری آدم@خوار است.

راهکار یک نماینده برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی

حاجی‌دلیگانی گفت: بودجه شرکت‌های دولتی دو سوم بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهند، اما متأسفانه جزئیات درآمد و هزینه‌کرد این شرکت‌ها در لایحه مشخص نیست که شفاق شدن ردیف‌های بودجه آن‌ها امری ضروری است. پرداخت حقوق‌های نجومی در همین شرکت‌های دولتی اتفاق می‌افتد، در همین راستا برخی از نمایندگان پیشنهادی را به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه کرده اند، مبنی بر اینکه پرداخت حقوق کلیه حقوق‌بگیران شرکت‌های دولتی از طریق وزارت اقتصاد انجام شود یعنی همان طور که کارمندان دولت پرداخت حقوقشان از طریق وزارت اقتصاد است. کارکنان شرکت‌های دولتی هم از همان طریق باشد تا جلوی پرداخت‌های غیرمتعارف و حقوق‌های نجومی گرفته شود.

درباره نارضایتی‌های مردم، اصلاح‌طلبان متهم ردیف اول نیستند

صادق زیباکلام درباره تاثیرات رفتار‌های سیاسی اصولگرایان و اصلاح طلبان بر میزان امیدواری در جامعه، ضمن تأکید بر وجود نارضایتی عمیق و گسترده به خبرآنلاین گفت: مشکل اساسی این است که اصولگرایان به خصوص جریانات تندرو نمی‌خواهند بپذیرند که نارضایتی وجود دارد و زمانیکه این نارضایتی خودش را در قالب اعتصاب و اعتراض‌های صنفی نشان می‌دهد تندرو‌ها دو پاسخ بیشتر ندارند، نخست اینکه خارجی‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان را متهم می‌کنند و پای فتنه را وسط می‌کشند؛ و دوم، انگشت اتهام به سمت بخش انتخابی نظام یعنی دولت ومجلس می‌گیرند که باید پاسخگو باشند، این گروه نمی‌خواهد به عمق نارضایتی مردم نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشد. به هیچ وجه در پی تبرئه اصلاح طلبان نیستم، اما واقع مطلب این است که اگر قرار بر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات متهمانی که موجب نارضایتی مردم شدند، باشد، قطعا اصلاح طلبان متهم ردیف اول این دادگاه نخواهند بود.

تقسیم‌بندی هنرمندان به ارزشی و غیرارزشی

مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده پیشکسوت بأ تاکید بر اینکه تقسیم بندی هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی اقدام صحیحی نیست به خبرآنلاین گفت: هر هنرمندی به هنر خود تعهد دارد و این مسأله است که ارزش کار او را رسانده و قابل احترام است. من خود کودک معصومی به نام هنر را سال‌های سال در ذهن خودم ترسیم کرده‌ام و برای او کار می‌کنم. با این تقسیم‌بندی‌ها نه ارزش فردی بالا می‌رود و نه ارزش فردی پایین می‌آید، هنرمندان به فعالیت خود می‌پردازند و افرادی هم که این برنامه‌ها را ترتیب می‌دهند برای خودشان این تقسیم‌ها را انجام می‌دهند.

امام موسی صدر و شهید چمران به موسی‌خوئینی‌ها مشکوک بودند؟

اسدالله بادامچیان، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره صحبتظ‌های موسوی خوئینی‌ها در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: امام موسی صدر به شدت به امام علاقه مند بود و اگر او به امام اعتقادی نمی‌داشت با شهید بهشتی نمی‌توانست همراه باشد. او مأموریت نهضت اسلامی در لبنان را داشت و باید با مقتضیات لبنان کار کند که آن روزگار پایگاه اصلی استعمار غرب در خاورمیانه بود و دانشگاه آمریکایی بیروت به کشور‌های دیگر هم سرویس می‌داد و جامعه لبنان غیر از مسأله طایفه‌های مختلف ادیان مسیحی، دروزی، سنی و شعیه را با هم داشت. کار در لبنان ویژگی‌ها و روش‌های خود را می‌طلبید. مثلا شیعیان لبنان در آن روزگار، محمدرضا شاه را تنها شاه شیعه می‌دانستند و تبلیغات ساواک شاه در خارج هم با نمایش فریب‌هایی شاه در رفتن به حرم امام رضا (ع) و برخی سخنان فریب دهنده او، ذهن‌ها را نسبت به شاه ایران مساعد کرده بودند.

شورای روابط خارجی آمریکا: احتمال درگیری نظامی ایران و آمریکا در سال ۲۰۱۹
 
مرکز اقدامات پیشگیرانه (CPA) شورای روابط خارجی آمریکا در گزارشی، چالش‌های سی گانه تهدید کننده منافع و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا را در سال ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار داده و لیست سی چالش عمده و مهم از نظر شش هزار کارشناس آمریکایی را منتشر کرده است. به گزارش وب سایت شورای روابط خارجی آمریکا، از میان این سی چالش عمده و مهم، احتمال درگیری نظامی بین ایران و ایالات متحده آمریکا یا یکی از متحدان آمریکا در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مرکز اقدامات پیشگیرانه، مورد اشاره قرار گرفته است. در این گزارش – که دیروز منتشر شده-، از میان سی احتمال لیست شده، احتمال درگیری نظامی بین ایران و آمریکا و یا یکی از متحدان دو طرف در پی مداخله ایران در درگیری‌های منطقه‌ای و حمایت از نایبان ـ پروکسی‌ها ـ به عنوان یک اولویت سطح بالا برای آمریکا در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده که درصد بروز این احتمال در سطح متوسط است. / عصرایران

زمان دسترسی به مواد مخدر سی دقیقه
 
پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه ایران بزرگترین کاشف موادمخدر در جهان است، اظهار کرد: حدود ۷۰ تا ۸۵ درصد کشفیات موادمخدر در دنیا توسط پلیس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. وی گفت: آسیب‌های اجتماعی در مدارس بسیار رشد داشته است. پیدا کردن مواد مخدر برای دانش‌آموزان بسیار بسیار آسان شده است. شما به هر پارکی مراجعه کنید، می‌توانید ساقی پیدا کنید که ماده مخدر داشته باشد. دانش‌آموزان راحت این افراد را شناسایی می‌کنند. البته در کنار آسان بودن این مواد بسیار ارزان قیمت هم هستند. هر چه مواد ارزانتر باشد دانش‌آموزان راحت‌تر می‌توانند آن را خریداری کنند. طبق آمار‌های بدست آمده از استان‌های کشور، زمان دسترسی به موادمخدر حداکثر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است. خب این برای برخی از دانش‌آموزانی که مصرف گل دارند کمتر است. /ایران

آیت الله مکارم: روز یا هفته‌ای به نام حوزه نامگذاری شود

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: پیشنهاد بنده این است باید روز یا هفته‌ای به نام حوزه اختصاص داده شود. چرا هفته‌ای به نامه حوزه نداریم تا بتوانیم فعالیت‌ها و خدمات را از رسانه ملی بیان نماییم؟ اخیرا برای جوابگویی به برخی سؤالات که مثلا وجوهات در چه راهی صرف شد است، گفته ایم که مجموعه‌ای درست کرده و تمام خدمات را با تصویر نشان دهند تا مشخص شود چه کار‌هایی انجام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰۴
تئاتری که باید جایگاه با ارزش باشد با نمایش های فاخر رسیده به سمت جنگولک بازی های دم دستی معلوم است که با بالا بردن قیمت های بلیط فقط قشر مرفه می روند و ارزش دیدن ندارد
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
صادق زیباکلام واقعا خجالت نمیکشه که در این وضع اقتصادی و معیشت مردم چنین حرفهائی میزنه؟!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
ای زاکانی پارتی دار در تابناک.نظر تند تیز علیه زاکانی=غیر قابل انتشار
:)
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به تماممقدسات عالم قسم میخورم اگر همین سایت تابناک بدون حذف یک ویرگول،نظرات مردم را چاپ میکرد کشور گلستان میشد .انقلاب ما بدون سانسور بود ولی بعد مردم انقلابی سانسور شدند. دوم اگر همین سایت از مردم میخواست کشور را چگونه باید اداره نمود و خودتون کامل مشارکت کنید..مطمئن باشید با ده تا مدیر مدبر بجای وزیر کشور ما بهترین در دنیا میشد .چون هر چیز سر جای خود نمود پیدا میکرد.نه از دزد خبری بود و نه از بیکاری و گرانی .اشکال کشور ما این است که مردم هیچ نقشی در اداره امور ندارند .صد سال کنفرانس علمی بگذارید به همین نتیجه خواهید رسید یک کلام ..مردم و مشارکت عمومی در اداره کشور ..بعد اگر قرار شد اشکنه بخورند همه میخوردند.
فاز این زیبا کلام واقعا چی هست؟
هنوز نمی دانی اصلاح طلب و اصول گرایی وجود ندارد که شما بخواهید تقسیم کنید در این بساط کشور و هر دو انها نقش دارند
مشکلات این کشور هیچ راهکاری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
راهکار دارد فراوان هم دارد اما، ما کاره ای نیستیم
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
درست است
خب شما بیکاری رو رفع کن
واردات کم کن
جلو قاجاق بگیر
کمک کن و ایده بده به جوون و حمایتش کن
برا جی مواد بفروشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
امام جمعه اصفهان فرمودند تعداد کار بیشتر از بیکاران هست ولی کسی حاضر نیست به خودش زحمت بده
آیت الله مکارم: روز یا هفته‌ای به نام حوزه نامگذاری شود آقای مکارم عزیز باور کنید حوزه کوچک ومردمی سال ها قبل بسیار پربار تراز حوزه نیمه دولتی فعلی بوده است درآن حوزه ها کتب اربعه ونهج البلاغه گردآوری شده وبزرگانی چون ابن ابی عقیل وابن ادریس وشهید اول وشیخ انصاری وصاحب کفایتین تربیت شده اند اما اکنون سایتی بنام حوزه درست شده که مجال بحث وگفتگو درآن نیست حتی اندازه سایت تابناک هم تحمل بحث علمی ندارد مگر مکارم ومطهری وسبحانی ومرحوم علامه درآن حوزه کوچک تربیت نشدند شما امروز فقط یک نفر درحد مطهری ویا سبحانی معرفی کنید علامه وشیخ عباس صاحب مفاتیح پیش کش همه رادیو تلویزیون دراختیار حوزه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
حرف حق .
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
بهتر نیست روز یا هفته ای به نام کودکان کار نامگذاری شود. به نظر این درخواست جنابعالی در شرایط کنونی جامعه عادلانه است.
با روش های آماری میشه به راحتی ثابت کرد که ایران گران ترین کشور دنیا برای زندگی هست.

اما برای کسی که ماهیانه بیش از 50 میلیون تومن حقوق مفت میگیره و کارت سوخت رایگان داره و در خانه سازمانی زندگی میکنه و راننده و خودرو دولتی 24 ساعته در اختیارش و حتی روزانه ناهار ، شام و صبحانه اش را به خرج مردم و بیت الحال براش میبرن در خونه قطعا ایران ارزان ترین کشور دنیاست
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
متاسفانه مسئولین با عینک خود به وضع اقتصادی تگاه میکنند ولی با توجه به نسبت در آمد به هزینه فکر کنم ایران گر انترین کشور دنیاست ،کچای دنیا درآمد روزانه یک کارگر برابر نیم کیلو گوشت هستش اونهم اگه کار باشه.
اقای زاکانی متاسفانه مشکل شما اینه به غیر از ۴ نفر دور برتون کسی رو قبول ندارید ؟! هبچ وقت ناکامیهای کشور رو بنام دیگران ثبت میکنید ، اگه دوستانتان دکل گم کنند سکوت میکنید ولی افتابه دزد رو میخواهید اعدام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
یک بام و دوهوا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
حرف نداره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اکثر معاونین دولت مورد حمایت ایشان احمدی نژاد ، الان در اوین هستند و پرونده صندوقهای بازنشستگی و قرض الحسنه و بانکهای خصوصی که پول مردم را غارت کردند و الان دولت روحانی دارد جور بازپرداخت آنها را از جیب مردم میپردازد هم در دولت احمدی نژاد که مورد حمایت و علاقه و پشتیبانی جناب زاکانی و دوستانشان بودند اتفاق افتاد
چرا از قبول مسئولیتها و اشتباهات خود نمی گویند
دوست داشتم یک روز که صبح میشه و چشمام رو باز میکنم هیچ خبر بدی نشنوم. وقتی میرم بیرون کسی از بدبختی هاش و اوضاع بد کشور صحبت نکنه، و از همه مهمتر مردم مثل طلبکار ها به آدم نگاه نکنن وهیچ کس به کسی بی جهت کاری نداشته باشه

این تجربه خوب رو من 5 سالی که در آلمان تحصیل میکردم داشتم و بهترین سال های زندگیم همون سال ها بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
بهشت آنجاست کازاری نباشد...کسی راباکسی کاری نباشد......هم دردندیده مابایدگفت جاناسخن اززبان مامیگوئی،،البته برای مااگرچنین نباشدچه جوری روزمانراشب کنیم؟نتیجه ناشکری
ناطق یادم هست در اولین ساعت قبل از اعلام شکست از خاتمی به ایشان تبریک گفت واین نشان از پدیرفتن شکست بود که دیگر در مجامع سیاسی و مصاحبه تا ده سال شرکت نکرد . دوم اینکه میشود هر کسی را که دست و بالش را بسته است میتواند هر اسمی به او نسبت داد مثلا میشود گفت انگلیسی هست یا چینی یا ونزویلای یا روسی هست چون دستش بسته هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
و زبانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
زاکانی راست میگه. فکر کنم آقای هاشمی گفته بوده که انتخابات باید ابطال بشه.
باورش سخته که هنوز بعضی ها دارن حقوق های نجومی می گیرن !!!!
اقتصاد مقاومتی با فساد اقتصادی خوابی تعبیر نشدنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
هنوز داریم دنبال کسی میگردیم که شعار بدهد که من بیایم بهتر میتوانم ثروت کشور را بین مردم بهتر تقسیم کنم . سیاسیون با شعار اخلاقی محور بدون تخصص در اقتصاد و حقوق و سیاست برای کشور هزینه ساز شده است باید هر چه زودتر به قانون برگردیم . این محاسن اخلاقی مطلقیت و دایمی نیست احتمال دارد در روند سیاسی تغییر اخلاقی اتفاق بیفتد . اگر دنبال افراد اخلاقی میگردید اشتباه میکنید . مگر هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد چکار کردند که اینچنین شدند .‌اگر معیار ارزشها بر حسب قانون بود این اتفاقات نمیفتاد
از کادر وزارتخانه نبودند، اما از همکاران بوده اند.
یعنی چه افرادی؟
پاسخ ها
Hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
پاره وقت بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خیلی واضح هست یعنی مأمور غیر پاسخگو بودند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مجرم سیاسی از محل جرم تا محل حبس هر کاری کرد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
از افراد پیمانکاران بودند.مثل پیمانکاران شهرداری.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اکثریت مردم تا در شرایط آرام و بدون فشار از زبان خود اسماعیل بخشی و امثال ایشان که مورد بد رفتاری قرار گرفته اند نشنوند هزار بار و هزار نفر از خودتان چنین ادعاهایی را بکنید قبول نخواهند کرد
چرا یک دقیقه اجازه نمی دهید تا او آزادانه از خودش دفاع کند ؟
یعنی واقعا اینکار عادلانه است ؟
نوشدارو بعد از مرگ سهراب
نبایستی سال گذشته در حالیکه هموطنان ما در کرمانشاه در انتظار یک سقف برای خانواده بودند، حساب 600 میلیاردی آقایان تکذیب میشد صداقت و شجاعت در گفتار حلقه مفقوده مسولان کشور است
ظریف و جهانگیری و ابطحی و ...هر شب در تیاترهای لاکچری سلبریتی ها حاضر می شوند..به زعم خود
می خواهند برای کارنامه افتضاح خود ، تاییدیه بگیرند..
تا باز سلبریتی ها با اشاره ای ، برای ۱۴۰۰ به خط شوند...اما دیگر گفتمان « بزن و برقص» و کنسرت جواب نمی دهد اقایون ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بله دوست عزیز . برای اینکه در ۱۴۰۰ وحشت دارید که مردم به شما رای ندهند دست از دنبال کردن مردم در پارک و خیابان اجالتا برداشتید اتفاقا خیلی زرنگ تشریف داری . دعوت به مردم جهت رباصت اقتصادی هم جواب نداده ایکاش تمام کشور شادی و پایکوبی و آهنگ شاد باشه از گریه که بهتره . تو با شادی مشکل داری . میخوای گریه کنی خوب گریه کن کسی جلوت را نگرفته
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
پس قضاوت خدا کجای کار هست که براحتی نود درصد کشور در جایگاه غیر خودی حضور دارند انها کجا کار کنند . پذیرش تمام ادارات که از هفت خان رستم باید رد بشه پس چرا هنوز مشکلات وجود داره مگر همین غیر کنسریتها حضور اداری و نهادی ندارند دیدی فقط شعار بوده . بر حسب قایده نبوده . برای خیلی اب و نان از این طریق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
من نمی دانم ظریف چرا بجای توییت نوشتن وتئاتر لاک چری رفتن برای اروپای عهد شکن فکری نمی کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
نه اصلاح طلبان دنیای مردم را آباد کردند نه اصولگرایان آخرت آنان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
بزن و برقص و کنسرت واقعا خوب گفتی
تندروهای دهه ۶۰ ،شدن اصلاح طلبان دهه ۹۰..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دوست عزیز حرف شما درست هست اما علتش از انجا ناشی شده که چنین افراد سیاسی در دهه ۶۰ کارهای در حوزه سیاست و اجرا چه در خیابان و نحوه برخورد با مردم انجام داده اند که بعدا ابراز پشیمانی کردند . یعنی اسم اینکار نمیدانم در سیاست چی هست فکر کنم اسمش تو مایه توبه سیاسی باشد . بنابراین با توبه سیاسی از ان‌حرف ها و شعارها و گفتمان و ایده پردازی فاصله گرفتند و ابراز ندامت کردند و اسم را عوث کردند ولی رویه کاری همان هست .
جناب اقای مکارم صد وسیما که هر کانالشو بازگنی مطعلق به شماست چه راه هفته ای را به کارگر اختصاص ندن تا مردم از گرفتاری هم باخبر نشن چرا هفتهای به اسم کشاورز وروستای نداریم تا از مشکلات انها خبر دار نشبیم چرا فقط فکر خودتان هستین این مردم کجای این دنیا هستن پس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
آخه داداش مگر ما آدمیم که باید زندگی کنیم زندگی مال ازما بهترونه
دیت هاشمی از این دنیا کوتاه هست فکر نان باشید که خربزه آب هست . دست از اختلافات گذشته بردارید اگر جرات داشتید در دوره همان هاشمی این حرف ها را میزدند هاشمی هم اشتباهاتی داشت ولی باید در دوره خودش به او انتقاد میکردند گرچه اینکار را کردند . آلان شما زنده و مردم هم زنده اند برای زنده ها میخواهید چیکار کنید . بیکاری زیاد شده و دزدی زیاد میشود سپس دست مردم را بریدن توجیه ندارد اینقدر زیر خاکستر را بالا و پاببن نکنید بس هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اگر با همین فرمان اداره کشور را جلو ببریم .ونزوئلا بعدی ما هستیم.
هنوز روز و هفته بنام حوزه نشده همه امور کشور با نظر حوزه اداره میشود وزرا مرتب در حال رفت و امد به قم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
آقای مکارم گفته زیبایی دارد ..اینهمه خدمت از حوزه را ندیدید..ما میگوییم 365 روز را بنام حوزه بزنیم شاید آیت الله بروجردی برگردد.زمان آیت الله بروجردی حوزه محشر بود واقعا" محشر
به آقای مکارم بفرمایید کلیه شبکه های تلویزیون میلی 24ساعت در اختیار آنهاست .
برای هفته حوزه بودجه چقدر می شود؟،مالیات من کارگررابیشترمیکنن به شمابودجه میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
عزیزم اگر حقوق نجومی هیئت مدیره شما را حذف کنند خیلی از کمبود ها جبران می‌شود و نیازی به مالیات بیشتر بر حقوق شما نیست
جناب مکارم عزیز ! بهتر است به جای روز یا هفته حوزه ، سال حوزه در تقویم ذکر شود که تمام سال ما مربوط به حوزه باشد !! حوزه ای که حرف جدیدی برای گفتن ندارد روز و هفته برای چی میخواد ؟!؟!؟!؟؟!!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مگر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
نماز واجب هر شخص است فرقی نمیکند که کارگر باشد یا آیت الله .اما برخی بخاطر کار واجب که نماز باشد چک های میلیونی میگیرند
اگر بلیط 250 هزار تومانی گران باشد سالن خالی میماند و خودشان مجبور میشوند قیمت را پائین بیاورند. اما اگر سالن پر شود یعنی بلیط گران نبوده.
بهتر هست تا دیر نشده اقازاده ها را برگردانید و اموزش نظامی لازم بدهید چون اگر خدای ناکرده جنگی بشود اینبار اقا زاده ها و دامادها باید صف اول باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بایدبه آقا زاده ها روش های جان به در بردن را آموزش داد اونها که مرد جنگ نیستند
ناشناس
| Italy |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
هشت سال دفاع مقدس همه از زن و مرد و روستایی و شهری از جان و مال خود براحتی میکذشتند ولی با اینهمه اختلاس و اقازاده های خارج نشین دیگه از این خبرها نیست
بخاطر مسایل حقوق بشری . از حدود الهی مانند قطع ید کمتر شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
آره میشه گفت وقتی هر جا مشکللات بین المللی حل
نکردید برای اینکه اذهان من و مردم به سمتی برود
اتفاقا رسالت اصول گرا واصلاح طلب بلعیدن سرمایه های کشور وبه گرسنگی کشیدن ملت است برای همین هم حتی گوشه چشمی هم به نارضایتی مردم وناله های درد اور انها ندارند وبرایشان هم اهمیتی ندارد که مردم چه میگویند انها به وظیفه خود که همانا ویرانی ایران بطریق مسالمت آمیز ادامه خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
گفتید درد و ناله مردم از گرانی را اصلاح طلب و اصولگرا اصلا نمیدانند من بارها این سخن را از نطرات شما دیدم ولی نطرم با شما کاملا متفاوت هست یعنی این ترکیب فقط در مجلس و دولت نیست بلکه در همه مسئولان هم وجود دارد یعنی تمامی این افراد در نهادهای تصمیم گیر حضور دارند . یعنی در حقیقت یک هستند ولی میخواهند بگویند ما متفاوت میندیشیم . شما بگو وجه اختلاف آنها چی هست فقط اختلاف در نحوه اعدام مجرمین تو خیابان نباشد در خفی باشد همین اشتراکات ۹۹ درصد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
دو جناح اصلی مورد قبول و وثوق و طیفهای وابسته به آنها چندین مجلس و چندین دولت را با سلایق و روش ها و مدلهای گوناگون بر روی کشور و مردم آزمایش کردند و کل ثروت کشور ناشی از درآمدهای نفتی گازی پتروشیمی و معادن و مالیاتها و عوارض و حقوق گمرکی و صادرات و واردات و تولیدات صنعتی کشاورزی را هزینه کردند
و ماحصل اینکه در اکثر زمینه ها یا عقب گرد داشته اند و یا درجا زدند و یا سرعت پیشرفت اصلا متناسب با زمان و هزینه مصروف شده نبوده است و هرروز بر میزان مشکلات اقتصادی فرهنگی سیاسی و اجتماعی کشور و مردم افزوده شده است
با بالا رفتن قیمت های ارزاق و خدمات مشکلات مردم هر روز بیشتر شده و اشتباهات در تنش زدایی در منطقه و جهان تقریبا دوست قابل اعتمادی برای کشور باقی نگذاشته است
در جایی که کشورهایی قبل از ما عقب تر بودند و نفت و گاز هم نداشتند با در پیش گرفتن راه درست و منطقی و مدارا با جهان به دستاوردهای بزرگ و شگرفی رسیده و جزو ده کشور برتر دنیا شده اند

صنایع ما و محیط زیست مان با اشتباهات بزرگ ما در عقب ماندن از شیوه های مدرن آبیاری در حال نابودی است
فقر و فساد افسار گسیخته موجبات اختلاف شدید طبقاتی را باعث شده و توزیع ثروت ملی بشدت بنفع اقلیتی که در حلقه قدرت هستند تجمع یافته خلاصه اکثریت مردم از این دو جناح اصلی و طیفهای وابسته به آنها دیگر اعتماد نداشته و آماده هستند تا با پیش امدن جبهه و جناح جدید که هیچ قرابتی با این دو جناح نداشته باشند نزدیک و از آن کمک بگیرند
لذا این دو جناح بی خود دست به حرکاتی نزنند که بخواهند مردم را مجددا در پشت خود جمع کنند
انرژی خود را تلف نکنید
یکی به زیباکلام بگه نه اصلاح طلبی هست و نه اصولگرایی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
اگر اینطور باش آینده دارد
البته این کاملا درست است که آقای ناطق نوری قبل از پایان شمارش آرا با پیشی گرفتن قابل ملاحظه رقیب به ایشان تبریک گفت
جناب زاکانی دکتری خود را گرفتی ؟! معدل دیبلمتان چند بود ؟!
متاسفانه تو این اوضاع افتضاح اقتصادی شهرداریها به هر طریقی میخواهند جیب ملت رو بزنند ؟!
تمام جملات اصولگرایان در این چند کلمه فتنه گر و عامل استکبار ، نفوذی و اشوب طلب ،سورس ، خلاصه میشه و هر جا کم میارن مدعی میشن که از انگلیس و عربستان پول گرفتن ؟! بدون هیچ سند و مدرکی ؟! اخه اگه مدرک میداشتند میدادن تو کتب مدارس چاپ کنند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
یه هنر دیگه هم دارند هزینه کردن از نام و اعتبار رهبری عزیز .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بی خیال بچه جون رفتی با فاز سیاست میدونی اشکال ورود در سیاست وقتی دستت در ثروت و قدرت خالی باشد عیبش چیست
ماهواره در اقیانوس هند سقوط کرده. باز طرف میگه موفقیت آمیز. ما بلاخره معنی شکست را نفهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
یک شکست یعنی امتحان یک راهی که به مقصد ختم نمیشه.همه کارهای دنیا درش شکست هست تا راه درست پیدا بشه.جمله ادیسون راجع به شکست...خودت برو سرچ کن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اگر موشک پرتاب کننده همون لحظه اول نمیتونست بلند بشه فرق میکنه با اینکه در مرحله آخر در مدار نتونه قرار بگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
منظورش اینه معلوم شد پیام رسانیش خوب بود فقط چون سرعت حرکتشان کمی کم بود در مدار نماند
معمولا در دنیا رسم است که وقتی میخواهند ماهواره یاسفینه ای رابه فضا بفرستند یابعد از پرتاب اعلام میکنند ویا در ساعت پرتاب ولی رییس جمهور دو روز قبل اعلام نمود .این کار رییس جمهور مارا یاد دستور بنی صدر در خصوص بمباران هواپبماها وهلکوپتر های آمریکایی ذر طبس می اندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
اقا مجبور نیستی نظر بدیا.پمپئو چند روز پیش میگفت ماهواره ما داره رصد میکنه و فلان....حالا تو میگی قایم میکردیم؟
تابی جون از کامپیوتر امریکایی ان مرد همیشه مبارز و امریکایی ستیز جبهه های نبرد حق علیه باطل چیزی ننوشتی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
منظورت این هست که با بودن آن کامبیوتر امریکایی این دو روز سکوت کرده بود تا در روز سوم واکنش خاصی یا تعبیر خاصی یا ترفند یا جواب داشته باشد . اتفاقا برای رد کردن هر چیزی یک دلیلی دارند . هنوز در حال فکر کردن هست . که پاسخ کوبنده و محکم باشد . صبر میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
چی داری میگی.اونمرد مبارز در حالی که بعنوان اولین مسافرین تو ایرباس نو نشسته و لپ تاپ امریکایی را باز کرده بود راجع به هواپیمای کاغذی برجامی مطلب میزد‌!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
آن مرد مبارز تا حالا همه تحلیل هایش درست از آب در اومده دیدید که برجام را یک آبنبات تشبیه کرد که در مقابل هسته ای می د هند و همینطور هم شد ولی عزیزان شما آنهمه در باره بر داشته شدن تحریم ها داد سخن دادند که خیالی پوچ بود
این بابایی که گفت من دوازده نفرم و رفتم و خداحافظ و ..... اینکه هنوز داره مطلب میذاره.... یارو تو که حوصله و تاب حرف نزدن نداری لطفا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
فیلمش بود.بابا اینا شغلشون اینه.استراتژی قبلی لو رفته عوض کرد
مثل اینکه امریکای ها هم از بقیه یاد گرفتن و سربع خبرنگار بازداشت میکنند نکنه اونها هم دنبال نفوذی میگردن ؟! امروز و فرداست که نجف زاده هم بازداشت بشه ؟! کامران جون سریع بکن و رها کن سرزمین کفر را ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
این خانم خبرنگار یک امریکایی هست با پاسپورت امریکایی و در کشور امریکا توسط پلیس امریکا دستگیر شده پس یک مسئله داخلی هست و به ما مربوط نمیشه بهتره به مشکلات خودمون برسیم
مسیولان گرانقدر سطلهای زباله داره تو شهرها سرقفلی پبدا میکنه ؟! با افتخار کلاه از سر دراورید به پاس چنین عزیزانی ؟!
اقای نجف زاده هر چه زودتر سرزمین کفر رو رها کن ، هنوز که بازداشت نشدی ؟! مثل اینکه دارن گروگیری مد میشه ؟؟!
تا زمانیکه پرسنل نهادهای نظارتی(دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و مدیران کل حراست) مستقر در ادارات وشرکت های دولتی از امکانات آنها استفاده می کنند نظارت خوبی صورت نخواهد گرفت. بهترین روش این است که خود سازمان ها حقوق و مزایای پرسنل خودشان را که بعنوان ناظر در شرکتها وادارات دولتی مستقر می شوند را پرداخت کنند.
ای کاش به جای موشک و ماهواره و هسته ای کمی هم به اقتصاد و اشتغال و آبادانی ایران فکر می کردیم ... چقدر تبلیغاتی ؟ این نمایش های تبلیغاتی چه خیری برای مردم داره ؟
من زن بچه دارم، چرا سربازی اجباری را برای جوانان قرن 21 درست کردید، آیا فرزند شما آقایان اگر ایالوار یا حتی مجرد هم هست سربازی میروند، اجهاف تا کجا، ظلم تا کجا.

من زن و بچه دارم، جایی نمیتوانم استخدام شوم. تمام دنیا سربازی حرفه ای دارند،
در مورد ادعای درخواست ابطال انتخابات 76 که آقای زاکانی گفتند: عین بخشی از صحبت های رهبری رو میارم:

«...شما خيال مي كنيد وقتي كه آقاي خاتمي با ٢٠ميليون راي پيروز شد، يك عده اي عصباني نبودند؟ خب چرا، آنها هم عصباني بودند. آنها هم همين حرف را مي زدند. آنها هم همين داعيه ها و طلبكاري ها را مي كردند. همان وقت به من هم مراجعه كردند. يكي از مسوولان عاليرتبه آن روز آمد پيش من و از من خواست كه آقا اين انتخابات را ابطال كنيد. من آنچنان تشري زدم ...»

حدس میزنم مسئول عالی رتبه هم مرحوم هاشمی بودند.
سلام.دوست عزیز همه مشکلات را حل داره و اینکه به جامعه القاء بشه که هیچ راحتی نیست واقعا خطاست .چند پیشنهاد۱- دلسوزان و کسانی که علاقمند به کشور و مردم هستند نسبت به آگاهی مردم در مورد حقوق شأن در قوانین و نوع مطالبه اطلاع رسانی و فعالیتهای گسترده انجام دهند ۲- مجلس به جای اینکه هر روز قانون جدیدی تصویب کنه توان را برای اجرای قانون اساسی و قوانین موجود و نظارت بسیج کند۳-دلسوزان کشور مردم را نسبت به دقت در چهار انتخابی که در آن مشارکت دارند آگاهی رسانی کنند و همچنین نسبت به دقت در انتخاب افراد توانمند و اینکه مردم خیلی خیلی مهم هستند۴- دلسوزان کشور خارج کردم مردم از بی تفاوتی را در اولویت کارها قرار دهند۵-حذف کلیه تسهیلات و یارانه ها در قالب صدقه به مردم و به کام افراد خاص و اختصاص کلیه درآمدها به حساب همه ایرانیان و آزاد سازی اقتصاد و قیمت ها ۶- ترغیب دولت بر وظیفه ذاتی نظارت و اجرای قوانین و خارج شدن از تصدی گری و رقابت با مردم و بخش خصوصی،واگذاری مسئولیت‌ها به مردم ۷- تلاش در مبارزه با فساد و قاچاق وقتی حاصل می شود که اقتصاد شفاف و منابع به حساب مردم واریز و با توجه به عملکرد واریز شود....
اگر شایسته سالاری در کشور داشتیم افرادی کشور رو دهه ها به قهقرا نمی بردند.
راهکار یک نماینده برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی
اگر به مبارزه با فساد و بی عدالتی اعتقاد دارید جناب حاجی‌دلیگان لطفا تمام دارایی های خودتان و اقوام درجه خودتان را اعلام کنید و بگویید که از کجا اورده اید
پرداخت حقوق کلیه حقوق‌بگیران شرکت‌های دولتی از طریق وزارت اقتصاد بررسی شود

متاسفانه دولت که می توانست بخشی از کمبود منابع خزانه خود را با مدیریت در منابع و هزینه ها بخصوص حقوق نجومی ها و هزینه های جاری از جمله شرکت های دولتی و وزارتخانه ها جبران کند در این خصوص هیچ کاری نکرده متاسفانه دولت کند کار قسمت مردم شد

حسین شفیعی

یک روز به وزارت راه و شهرسازی ( همه وزانتخانه مثل هم هستند ) رفتم آن ساختمان مجلل و بزرگ وزارتخانه را دیدم با خودم گفتم حالا فهمیدم که بیمارستان سرطان چرا ساخته نمی شود چون بخش اعظمی از بودجه و منابع دولتی صرف مواردی از قبیل :
آب ،برق ، گاز، تلفن ، تاسیسات ،نگهداری ، تغییرات مکرر ، جابجایی ، کارکنان با حقوق قابل توجه ، پذیرایی و تشریفات و ........................... آن مجموعه می شود که ظاهرا طبق نظر کارشناسان شرکت های دولتی اوضاع بدتری دارند
بخش قابل توجه ی بودجه برای بیمه ها و بخصوص بانک ها و کارکنان آنان با حقوق و بخصوص مزایای مختلف مثل وام های عجیب و قریب با سودهای بسیار ناچیز هزینه می شود و تفاوت معنی داری در حقوق کارکنان بیمه ها و بخصوص بانک ها و موسسات مالی با سایر وزارتخانه های ( لایه های پایین ) وجود دارد
آری تفاوت معنی دار
تبعیض این چنینی در کشور موج می زند ولی محرومیت ها بسیار فراوان .
لازم نیست محرومیت را در استانهای محروم ببینی همین چند کیلومتری اطراف تهران محرومیت موج می زند وای به حال استانهای محروم و نقاط محرومتر استانهای محروم؛ که می بینیم و می خوانیم و درک می کنیم

تازه آن ساختمان یکی از ساختمانهای یک وزارت بوده
اصلاحات فقط در حد شعار هست و دیگر هیچ
انطور که آقای جهرمی گفت . مرحله سوم موشک ریپ زده و سرعتش کم شده و نتونسته ماهواره رو به مدار برسونه . من یه ماشین BMW دارم که اچند وقتیه این اتفاق براش افتاده و بخصوص در سربالایی ریپ میزنه بردم نمایندگی گفتند هیچ راهی نداره چون از بنزینه . بنزینا آشغال توشونه و عدد اکتانشون از هگزان نرمال هم کمتره !. شک نکنید که ریپ زدن موشک هم برمیگرده به همین داستان پائین بودن کیفیت سوخت بخصوص اگر موتاور موشک bmw ای چیزی باشه
آیت الله مکارم: روز یا هفته‌ای به نام حوزه نامگذاری شود!!!!!!!!!!!!!!!
تقويم را نگاه كنيد ديگه جا نداره
حسادت حقوق مدیران کار کشته تحت عنوان حقوق های نجومی مدت زیادی است که خواب را از چشم عده ای ربوده . عده ای که حال تلاش برای رسیدن به مراتب بالا را ندارند ولی با اراده و پشتکار شگفت انگیزی به دنبال پائین کشیدن اشخاص موفق در حوزه های مختلف اقتصادی . سیاسی . هنری و... می باشند . به طوریکه اگر این اراده و پشتکار را در راه آموختن به کار میگرفتند الان خود یکی از مدیران موفق بودند. یکی از آفت های جوامع توسعه نیافته همین حسادت بی حد و حصر است . برادر نماینده ! شما یهتر از هر کسی میدانید که نظام حاکم بر اقتصاد کشور طوری نیست همه یکسان بگیرند .
درایجاد یس وناامیدی ودین گریزی جوانان واعتراض اشکار وپنهان مردم هردو جناح مقسرن نه فقط مقسرن بلکه در دادگاه عدل الهی باید محاکمه شوند برای برون رفت از این همه اهمال کاری راهی جزئ حذف دو جناح از اداره مملکت وجایگزینی مقام اجراییاز ریاست جمهوری به نخست وزیری میباشد
جناب مکارم تمام روزها متعلق به حوزه است شماهرزمان دوست دارید می توانید اقدامات وبرنامه هایتان رادرجهت سعادت ،عدالت وبه روزی مردم ارائه بفرمایید
برای اینکه از حقوقهای نجومی خلاص شریم 1- باید دریافتی ها به صورت سالانه باشد یعنی ملا یک کارمند یا مدیر و.. مقرر گردد که نامبرده سالانه ملا 20 ملیون یا 50 ملیون یا اصلا 100 ملیون پول بگیرد و یک سال کار کند هر چندمی توان این مبلغ را با 12 تقسیم و به صورت ماهانه د اختیار وی قرار داد یا یک فرمول پرداخت دیگر .ولی دیگر خبری از اضافه کار -پاداش -ماموریت و عناوینی دیگر نباشد 2- باید حقوق همه در یک سامانه ای بت شود که مردم بتوانند خیلی راحت آن را ببینند و از این طریق میتوان جلوی تبعیض در حقوق و همچنین حقوقهای نجومی را گرفت
مکارم جان موافقم. یه هفته بنام حوزه میزاریم.
نمی دانیم چگونه از این همه زحمات شبانه روزی دولتمردان سپاس و تشکر وقدر دانی کنیم.زبان الکن و کلام قاصروقلم را توان نوشتن سطوری که نشان دهنده میزان. ومراتب تشکر و قدردانی ما از مسؤولان باشد نیست.مطمئنا کشورهای دیگر جهان به اینکه ما اینهمه در خوشی وشادمانی ورفاه زندگی می کنیم به ما حسادت می کنند وآرزو می کنند روزی آنها هم دولتمردان و مسؤولین و نمایندگانی مانند کشور ما داشته باشند.
من هم‌فک میکنم مشکلات حل نشدنی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی