بازدید 2115

کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برگزار می‌شود

کد خبر: ۸۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 13 January 2019

سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ۲۵ و ۲۶ دی ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه تهران، برندگان اولین دوره جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در مراسم افتتاح سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، در دانشگاه تهران معرفی می‌شوند.

سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ۲۵ و ۲۶ دی ماه به ریاست علی‌اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت رسانه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مسعود کیماسی دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ گفت: علاوه‌‬ بر موضوع بازارسازی از طریق ارتباطات بازاریابی و برندینگ، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، رفتار مصرف‌کننده، اثربخشی تبلیغات، موضوعات نوظهوری مانند بلاک‌چین و اثرات آن در ارتباطات بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب و نیز بازاریابی عصب‌پایه (نورومارکتینگ) در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان و سخنرانان این کنفرانس از استادان دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش‌دهندگان آگهی انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی متعددی با حضور نمایندگان آژانس‌های تبلیغاتی و صاحبان آگهی در حین کنفرانس برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران همچنین با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین‌بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا خواهد شد، تاکید کرد: اتصال فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی بنگاه به استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی نظام‌مند و ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، انتخاب رسانه و بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان از شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه است.

کیماسی اظهار داشت: مدل این جایزه براساس تحقیقات و همفکری اساتید و صاحب‌نظران طراحی شده است که اولین مدل ساختاریافته سنجش بلوغ فرآیندهای ارتباطات بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها (صاحبان آگهی) است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با نخستین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، شش برند در این جایزه شرکت کردند، اظهار کرد: ۲۶ دی ماه همزمان با دومین روز برگزاری کنفرانس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزیدگان جایزه معرفی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست