بازدید 4900

جزییات برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ایثار

کد خبر: ۸۶۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 13 January 2019

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اسفندماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار ۷ اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، گفت: همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آنها و جانبازان ۲۵درصد به بالا و همسر و فرزندان آنها دانشجویان مشمول شرکت در این جشنواره هستند.

وی افزود: ارتقای سطح تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی، ایجاد رقابت سازنده و اثربخش در بین جامعه هدف شاهد و ایثارگر و شناسایی و تجلیل از چهره های موفق و برتر شاهد و ایثارگر از جمله اهداف برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار است.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه انتخاب دانشجویان برتر در سه مرحله انجام می شود، خاطرنشان کرد: در مرحله اول، سوابق علمی و پژوهشی و فرهنگی واجدان شرایط توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه بر اساس شاخص های تعیین شده و برای هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی جمع آوری و به مراکز استان ها ارسال می شود. در مرحله دوم واحدهای مراکز استان با دریافت مدارک و مستندات از واحدها، نسبت به تشکیل کمیته علمی و داوری اقدام کرده و نفرات اول تا سوم هر یک از مقاطع آموزشی را انتخاب و به اداره کل امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه ارسال می کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مرحله سوم، سازمان مرکزی دانشگاه کمیته علمی و داوری (نمایندگان حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرهنگی و دانشجویی، پژوهشی و فناوری، اداره کل امور شاهد و ایثارگران و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران) تشکیل و نسبت به انتخاب دانشجویان برتر علمی در هر یک از مقاطع آموزشی با توجه به سهمیه ای که از طرف بنیاد شهید و ایثارگران به دانشگاه اعلام شده، اقدام کرده و در نهایت ۱۸ نفر انتخاب می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در توضیح نحوه تجلیل از برگزیدگان گفت: این تجلیل در دو مرحله استانی و سراسری انجام می شود. در مرحله استانی، واحدهای مراکز استان مجازند نسبت به تهیه لوح تقدیر و کارت هدیه برای نفرات برگزیده اقدام و طی مراسمی از دانشجویان نمونه تقدیر کنند. در مرحله سراسری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارک بنیاد شهید، سومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار را با حضور منتخبین برتر و نمونه شاهد و ایثارگر وزارتخانه های علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه برگزار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار