بازدید 6502

تایید خبر دستگیری مدیرعامل فضای سبز اردبیل

کد خبر: ۸۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 13 January 2019

‌شهردار اردبیل با تائید خبر دستگیری مدیرعامل سازمان فضای سبز و سیماومنظر شهری گفت: مدیرعامل به اتهام مسایل مالی دستگیر و احضار شده و کارمند خاطی نیز تحت بازجویی است.

‌به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، ‌حمید لطف‌اللهیان در حاشیه نشست با مطالبه‌گران بازار در اردبیل اظهار کرد: تخلف در هر مجموعه‌ای قابل کتمان نیست ولی مکانیزم متعددی در برخورد با تخلفات به ویژه کمسیون‌های نظارتی هم در شورا و هم شهرداری وجود دارد که به دقت مسایل مختلف را اعم از مالی، عمرانی، فنی و اجرایی رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از موارد خودمان با شناسایی و کشف تخلف ضمن برخورد با کارمند خاطی او را به مراجع قضایی و نظارتی معرفی کردیم و قطعا در دستگیری‌های اخیر ما آماده همکاری با دستگاه‌های نظارتی و قضایی هستیم تا فرد خاطی به سزای اعمالش برسد.

شهردار اردبیل گفت: در پرونده اخیر یکی از کارکنان خاطی شهرداری اردبیل 509 میلیون تومان اختلاف حساب با پیمانکار به دقت شناسایی و فرد موردنظر دستگیر شده و قطعا با صدور کیفرخواست برخورد با فرد خاطی انجام می‌شود.

لطف‌اللهیان میزان تخلف رخ داده در شهرداری را محدود و کم اعلام کرد و افزود: مجموعه‌های نظارتی خود شهرداری به قدری با نگاه تیزبین و دقیق مسایل و موضوعات را رصد می‌کنند که در همان مراحل اولیه تخلفات احتمالی رخ داده را مورد شناسایی قرار داده و با فرد خاطی برخورد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ما تابع قانون هستیم و منتظر کیفرخواست صادر شده می‌مانیم تا در مورد ماجرای سازمان پارک‌ها و فضای سبز رقم دقیق اعلام شده و احکام قضایی در این زمینه صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی