بازدید 7149

برادرکشی در شهرک فیروزآباد تهران

کد خبر: ۸۶۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 10 January 2019

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که پس از قتل برادرش پا به فرار گذاشته بود، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولیپورگودرزی در این‌باره گفت: شامگاه چهارشنبه 19 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 173 امین‌آباد در جریان درگیری 2 برادر در شهرک فیروزآباد قرار گرفتند.
وی افزود: مأموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند که یکی از برادرها از ناحیه شکم هدف ضربه جسم نوک تیزی قرار گرفته و خیلی زود این جوان از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان فیروزآباد منتقل شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که برادر جوان پس از زخمی کردن برادرش از صحنه متواری شده و پا به فرار گذاشته است.
گودرزی گفت: تجسس‌های میدانی ادامه داشت تا اینکه صبح امروز – پنج شنبه – مسئولان بیمارستان در تماس با ماموران کلانتری از مرگ پسر جوان خبر دادند. با جنایی شدن این پرونده تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این جنایت برادرکشی وارد عمل شدند.
وی اظهارکرد: ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز پنجشنبه، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این جوان در مخفیگاهش دستگیر شد.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات ابتدایی به قتل برادرش اعتراف کرده و تجسس‌ها برای بررسی‌های بیشتر و انگیزه این قتل خانوادگی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان