بازدید 18804

خرید اقساطی لپ تاپ، پاسخی به نیاز امروز

کد خبر: ۸۶۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 09 January 2019

با پیشرفت تکنولوژی و ورود به دنیایی که پر از ابزارها و گجت‌های دیجیتال است، راهی نمی‌ماند جز اینکه سوار بر موج تکنولوژی شویم و از تکنولوژی و ابزارهای آن استفاده کنیم.

به گزارش «تابناک»، شاید تا چند سال پیش احساس نیاز به وسایلی از قبیل لپ تاپ، موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و بسیاری وسایل دیجیتال دیگر نداشتیم، اما با گسترش استفاده از ابزار و وسایل دیجیتال با مجهز بودن به این وسایل می‌توانیم فردی کارآمد و به روز باشیم.

از مهم ترین این وسایل می‌توان به لپ تاپ و موبایل اشاره کرد. احتمالاً برای شما هم پیش آمده که موبایل خود را فراموش کرده باشید یا لپ تاپ و کامپیوترتان دچار مشکل شده و برای مدتی نتوانسته‌اید از آن استفاده کنید. سر‌در‌گمی و پریشانی شما در این شرایط مؤید اهمیت این وسایل در زندگی مدرن امروزی است.

اگر به تازگی وارد دانشگاه شده و برای انجام پروژه‌ها و تحقیقات دانشگاهی خود به یک لپ تاپ نیاز دارید، یا کارمندی هستید که برای ارائه‌های بهتر کاری خود به خرید یک لپ تاپ فکر می‌کنید؛ دقت داشته باشید که حتماً قبل از خرید لپ تاپ نیازها و موارد استفاده خود از این وسیله را بدانید، این موضوع می‌تواند در انتخاب لپ تاپ مناسب شما کمک به‌سزایی کند.

با مراجعه به مراکز فروش و فروشگاه‌های آنلاین برای خرید لپ‌تاپ خواهید دید که بعد از گران شدن دلار، قیمت همه وسایل از جمله لپ‌تاپ به شکل سرسام آوری بالا رفته است و خرید آن برای بسیاری از افراد امری غیرممکن به نظر می‌آید.

در چنین شرایطی خرید اقساطی لپ تاپ هوشمندانه‌ترین راه‌حل است. به این دلیل که قیمت امروز لپ تاپ از قیمت فردای آن به مراتب ارزان‌تر خواهد بود، پس شما حتی اگر امروز به اندازه کافی پول برای تهیه لپ تاپ موردنظر خود ندارید با خرید اقساطی این وسیله می‌توانید قبل از گران‌تر شدن آن اقدام کرده باشید و این کار به مراتب صرفه اقتصادی بیشتری دارد تا اینکه بخواهید زمانی که از توان مالی خوبی برای خرید برخوردار بودید به تهیه آن بپردازید.

ضامن و چک، مشکل اصلی خرید اقساطی

یکی از مواردی که باعث می‌شود بسیاری از افراد از خرید وسایل به صورت اقساطی امتناع کنند، ارائه چک و ضامن برای خرید اقساطی است زیرا برای بخش زیادی از افراد این کار غیرممکن است. اما همیشه راهی وجود دارد.

خرید اعتباری هوشمند

ایران‌ رنتر ، پلتفرمی برای فروش اقساطی است. شما می‌توانید بدون ارائه چک و ضامن و صرفاً از طریق اعتبار خود به خرید اقساطی وسایل از این سایت بپردازید. حتماً می‌پرسید چگونه می‌توان از طریق اعتبار به صورت اقساطی خرید کرد؟ شما با ورود به سایت ایران‌رنتر و ثبت‌نام در آن برای ثبت سفارش لازم است اعتبارسنجی بشوید.

اعتبارسنجی در ایران‌رنتر

فرآیند اعتبارسنجی در ایران‌رنتر به این صورت است که شما باید مدارک و اطلاعات مربوط به اعتبارسنجی را در سایت ایران‌رنتر بارگذاری و تکمیل کنید. این مدارک شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه، تصویر مدارک مربوط به محل سکونت، تصویر مدارک مربوط به تأیید شغل و اطلاعات دیگر است که با مراجعه به سایت می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

در سایت ایران‌رنتر تنوع وسیعی از وسایل برای خرید وجود دارد و شما می‌توانید به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس، اپل، ایسر، لنوو و دیگر برندهای معتبر و خرید موبایل سامسونگ، آیفون، هوآوی و همچنین خرید اقساطی وسایل دیگر بپردازید و دیگر نگران ارائه چک و ضامن نباشید.

سقف خرید از سایت ایران‌رنتر 5 میلیون تومان است، اما اگر می‌خواهید کالایی با قیمتی بیش از این را خریداری کنید، این امکان با پرداخت مازاد قیمت به عنوان پیش‌پرداخت میسر است.

از دیگر مزیت‌های خرید از سایت ایران‌رنتر آن است که با توجه به رفتار پرداختتان به شما نمره‌ای با عنوان نمره اعتبار تعلق می‌گیرد که بر اساس این نمره اعتبار در خریدهای بعدی می‌توانید از امتیازاتی مانند سقف خرید بیشتر استفاده کنید. از آنجاییکه پرداخت اقساط در ایران رنتر به صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری است،  بعد از خرید بهتر است اقساط خود را به طور منظم و در تاریخ‌های مشخص شده پرداخت کنید تا با کسب نمره اعتبار بالاتر، از امتیازات ویژه این سایت نیز برخوردار شوید.

کارت اعتباری خرید

اما اگر لپ‌تاپ مورد نظر شما در سایت ایران‌رنتر موجود نبود چکار کنید؟

ایران‌رنتر با سایت‌های معتبری چون دیجیکالا، بامیلو، لیون کامپیوتر، آراد موبایل و ... همکاری داشته و  به ارائه کارت‌های اعتباری خرید پرداخته است تا شما بتوانید با تهیه این کارت‌ها، به صورت نقدی از سایت طرف قرارداد خرید کرده و هزینه را صورت اقساطی در ایران‌رنتر پرداخت کنید. به این ترتیب، هیچ وسیله‌ای نخواهد بود که شما نتوانید از این سایت به صورت اقساطی خریداری کنید.

پس اگر به دنبال خرید اقساطی آنلاین، بدون چک و ضامن هستید، ایران‌رنتر می تواند راه‌حلی ایده‌آل و هوشمندانه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار