بازدید 14874
۳
ادامه دعوای داخلی به جام ملتها و رسانه های خارجی

حمله تند و عجیب کی‌روش به برانکو بعد از برد پرگل!

دقیقا در لحظاتی که 65میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می کنند فردی هوشمند و خارق العاده مربی عراق را تحسین می کند.کسی که در خدمت فوتبال ایران است از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند
کد خبر: ۸۶۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 07 January 2019

کی روش در خصوص اظهار نظر برانکو که امروز صورت گرفته بود مبنی بر اینکه تیم ملی چرا نتواند عراق را شکست بدهد گفت: می خندد... الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می شناسیم! او فردی است که همیشه می گفت فوتبال ایران سیرک است!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی تاکید کرد: دقیقا در لحظاتی که 65میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می کنند فردی هوشمند و خارق العاده مربی عراق را تحسین می کند.کسی که در خدمت فوتبال ایران است از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد باز هم نتواسنت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند! بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه آیا فکر می کند در خط دفاع ایران مشکلاتی وجود دارد یا خیر گفت: بله ممکن است در 90 دقیقه برخی مشکلات رخ بدهد. مثلا در لیگ های ایران و قطر اکثر تیم ها سعی می کنند در میانه میدان چه اتفاقاتی می افتد ولی خط دفاع ما در میانه زمین خط حمله حریف را کنترل کردند

وی در پایان در خصوص عملکرد آزمون و طارمی و گلهای این بازیکنان گفت:مطمئنا این گلها به اعتماد به نفس مهاجمان ما اضافه می کند ولی مهمترین موضع این بود که انتقال توپ از خط دفاع به هافبک و حمله ما به خوبی انجام شد. کی روش در پایان نشست خبری خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: از اینکه مجبور شدم مسائل خانوادگی را عنوان کنم عذر خواهی می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳
خجالت بکش چرا مسائل خانوادگی ما را در خارج از کشور مطرح کردی
از ما باید عذرخواهی کنی
هیچ کس مثل برانکو دوست نداره که تیم ملی حذف بشه چون یه عده بهش وعده تیم ملی رو دادن . البته که ما هم ملتی هستیم که هیچ وقت از گذشته درس نگرفتیم . آقای برانکو موذی بازی رو تموم کن .
کجای این عجیبه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار