بازدید 8505

واکنش استانداری کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد به سخنان اژه‌ای

کد خبر: ۸۶۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 07 January 2019

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه ای به رسانه ها در خصوص اعلام نام چند مدیر این استان در کنار مفسدان اقتصادی توسط سخنگوی قوه قضائیه ، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محسنی ‌اژه‌ای روز یکشنبه در نشست خبری اسامی و احکام تعدادی از مفسدان مالی و اقتصادی را اعلام کرد که نام برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد از جمله معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در میان این اسامی بود.

در نامه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده است : روز یکشنبه بنا به آنچه در اخبار و رسانه های کشور انعکاس یافت،سخنگوی دستگاه قضایی در نشست خبری اسامی و احکام افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد و در این میان نام «دکتر جعفر گوهرگانی » معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که در این خصوص نکاتی قابل ذکر است.

در ادامه نامه گفته شده ، پرونده مربوط به استخدام و به کارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سال های 93و 94 (زمان مدیریت ایشان در آن سازمان) بوده و ارتباطی با معاونت فعلی وی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و بر این اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه ، مدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است.
جعفر گوهرگانی در نیمه دوم سال 96 و پس از اخذ استعلام های قانونی لازم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در ادامه این نامه ذکر شده ، به نظر می رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده ای که به زعم دستگاه قضایی موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه‌های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی ، هزینه جبران ناپذیر آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده ، خانواده و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است.

این پرونده در هیئت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان نامه تاکید کرده که «یکی از مهمترین رویکردها و سیاست های استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدام های بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها