بازدید 5211
۱

با نوار کتاب بخوانید

کد خبر: ۸۶۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 07 January 2019

طراح اپلیکیشن کتاب صوتی نوار با بیان اینکه داستان ها و قصه ها ریشه در تاریخ و فرهنگ ملت ها دارد گفت: شنیدن این داستان ها نه تنها اطلاعات جدیدی به دانسته هایمان می افزاید بلکه ما را به آدم های خوشحال تری تبدیل می کند.

آرش صباحت افزود: خواندن و گوش دادن به داستان ها و مطالب مفید کتاب ها احساسات و تفکرمان را به جریان انداخته و باعث می شود که پیشرفت کنیم و تصریح کرد: نوار راه حلی است برای زندگی شلوغ امروزی که کتاب ها، دانستنی های مفید زندگی و کسب و کار و هر چیز خوب دیگه ای را برای شما شنیدنی و جذاب می کند.

به گفته وی اینگونه شما می توانید همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب های صوتی، یاد بگیری، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

وی با اشاره به مزایای استفاده از این اپلیکیشن گفت: شما با خرید کتاب صوتی نوار می توانید موقع پیاده روی روزانه، در مترو، تاکسی و اتوبوس، زمان مسافرت ها، موقع رسیدگی به کارهای خانه، قبل از خواب و یا هر وقت دیگری از شنیدن کتاب لذت ببرید.

همچنین حمیدرضا شربتیان مدیر عامل اپلیکیشن نوار تاکید کرد: با خرید اشتراک نوار از طریق وب سایت مجموعه به آدرس www.navaar.ir میتوانید به صدها عنوان کتاب به صورت رایگان دسترسی داشته باشید،سریال های صوتی را بشنوید، امکان تعویض کتاب را در صورت عدم رضایت داشته باشید و از تخفیفات دائمی نوار نیز استفاده به عمل آورید.

طراح اولین و بزرگترین کتاب خانه صوتی ایران در ادامه اذعان داشت: نوار با همکاری ناشرین و گوینده های حرفه ای و با حفظ حقوق مولفین و مترجمین برای شما بهترین محتواهای صوتی را آماده می کند.

وی یکی از مهمترین چشم اندازهای کتاب صوتی نوار را حضور نوار به عنوان یک دوست خوب در لحظه لحظه های زندگی هم میهنانمان مطرح کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من قبلا با مترو سفر میکردم میتونستم بین راه کتاب بخونم چند سالی گذشته و دیگه نمیشه در خودرو های سواری کتاب خوند. الان ولی با این برنامه کاربردی میشه به صورت صوتی مطلب گوش داد. این گوش دادن بسیار تاثیرخوبی روی مغز داره و از آلزایمر پیشگیری میکنه .
در ضمن بهترین کتابهارو با بهترنی گویندگان تهیه کردند. بنده به نوبه خودماز اونها تشکر میکنم هرچند میدونماین صفحه به صورت تلیغی برای آنها سفارش داده شده . امیدوارم چنینی کسب و کارهایی همیشه در کشور رونق داشته باشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر