بازدید 3703

نگرانی مهم هواداران از پیوستن مجیدی به استقلال

کد خبر: ۸۶۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 05 January 2019

مدیرعامل باشگاه استقلال که همیشه پیوستن ستاره سابق آبی ها به کادرفنی را تکذیب می کرده ، حالا در مورد اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی استقلال می گوید: من همیشه ارتباطم با مجیدی بسیار خوب بوده!! او از بازیکنان خوب و نخبه باشگاه استقلال بوده و مدارج مربیگری را طی کرده است و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است تا در کنار مربی بزرگی مثل شفر باشد و در آینده، باشگاه استقلال را متنفع کند.

به گزارش تابناک ورزشی، فتحی گفت: با شفر صحبت کردیم و در نهایت تصمیم بر این کار گرفتیم. مجیدی بعد از اتمام بازیگری‌اش کلاس‌های متعددی در اروپا رفته است و باید روزی می‌رسید که داشته‌های خودش را ارائه دهد. زمان این موضوع رسیده تا او در کنار باشگاه باشد تا خودش را به عنوان مربی ثابت کند و از پتانسیل بسیار زیادش استفاده کند.

فتحی در مورد این که هواداران استقلال نگران این هستند که با اضافه شدن مجیدی به استقلال، یک بمب ترکیده است و باشگاه دیگر بازیکن بزرگی جذب نکند هم توضیح داد: من نه اهل بمب هستم و نه اهل ترقه. مجیدی بر اساس نیاز ما به کادر فنی اضافه شده است. با بازیکنان جدیدی صحبت کرده‌ایم و در حال رایزنی هستیم. امیدواریم که بازیکنان مد نظر مربی‌مان را با توجه به بضاعت مان جذب کنیم تا بتوانیم در لیگ و لیگ قهرمانان موفق باشیم. بازیکنان برزیلی، آفریقایی و اروپایی در لیست ما هستند. این دایره را هر روز با نظر سرمربی و نوع بازی‌مان محدودتر می‌کنیم تا بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را در نهایت جذب کنیم. هواداران باید بدانند در نیم فصل بازیکنان کمتری می‌شود جذب کرد چون بازیکنان دیگر با تیم‌های خودشان قرارداد دارند. ما همه توانمان را می‌گذاریم تا بازیکن مدنظر سرمربی را جذب کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار