بازدید 6784

واکنش ترامپ به انتصاب سناتور دموکرات در پنتاگون

کد خبر: ۸۶۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴ 05 January 2019

رئیس جمهور آمریکا گزارش نیویورک تایمز در مورد احتمال انتصاب یک سناتور دموکرات به ریاست پنتاگون را رد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» گمانه زنی های رسانه ای در مورد اینکه او «جیم وب» سناتور دموکرات پیشین آمریکا را به عنوان گزینه ای محتمل برای پُست وزارت دفاع این کشور در نظر دارد، «خبر جعلی» خوانده و آن را رد کرد.

ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت که «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا «کار خود را خیلی خوب انجام می دهد».

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: «من مطمئنم که او [جیم وب] مرد خوبی است، اما من او را نمی شناسم و هرگز با او دیدار نکردم».

گفتنی است که روزنامه نیویورک تایمز روز پنج شنبه در گزارشی به نقل از سه مقام آگاه اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا «جیم وب» سناتور دموکرات و پیشین این کشور و همچنین وزیر نیروی دریایی در دوران ریاست جمهوری «رونالد ریگان» را به عنوان وزیر دفاع بعدی آمریکا مدنظر دارد.

اکنون در شرایطی که ترامپ تلاش می کند تا به وعده های انتخاباتی خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکا از سوریه و افغانستان جامه عمل بپوشد، جیم وب- که یکی از مخالفان سرسخت جنگ عراق بود- به عنوان گزینه موردنظر ترامپ برای وزارت دفاع مطرح شده است.

به گفته یکی از این سه مقام آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، نمایندگانی از جانب «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا و «میک مولوانی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید با جیم وب تماس گرفته اند. از سوی دیگر، یک مقام بلندپایه وزارت دفاع آمریکا نیز تأیید کرد که نام جیم وب در محافل کاخ سفید مطرح شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر