بازدید 3360

هاشمی: پیکره شهرداری پایتخت باید جراحی شود

کد خبر: ۸۶۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 01 January 2019

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری بدون انجام جراحی و نیز اصلاحات بنیادین و ساختاری در پیکره شهرداری پایتخت محقق نمی شود.

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تحول در ساختار مدیریت شهری انتظار شهروندان از شوراست بیان کرد: بار امانت مردم که با آرای بی سابقه به فهرست امید، امید بستند بر دوش همه اعضای شورا سنگینی می کند.

وی تاکید کرد: شورای شهر خود را موظف می داند انتظار شهروندان مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری را در خدمت به مردم محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد که همبستگی بین پیروان ادیان برای تحقق اهداف و آرمان های انسانی، افزایش وحدت ملی و کاهش اختلاف ها و شکاف های اجتماعی با تقویت احترام متقابل و تکریم انسانی افزایش یابد.

به گزارش ایرنا بررسی لایحه تعرفه پایه هزینه جابه جایی درختان، الزام شهرداری به ارایه لایحه ساماندهی یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات، ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر، تعرفه های اصلاحی بهره برداری از مکان های ورزشی متعلق به شهرداری و نیز اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرفه های میادین میوه و تره بار از جمله دستورهای جلسه امروز شورای تهران اعلام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر