بازدید 4388

جزییات انهدام ۱۵ باند سرقت در عملیات پلیس البرز

کد خبر: ۸۶۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 01 January 2019

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۱۵ باند سرقت در عملیات شبانه پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات ۵ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش میزان سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اشراف بر محل‌های سرقت و پاتوق سارقان با اجرای طرح‌های ضربتی در دو شهرستان استان البرز و شهر‌های حاشیه این استان موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ باند سرقت شامل ۲ باند سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، ۳ باند کیف قاپ، ۳ باند سرقت خودرو، ۲ باند سرقت اماکن خصوصی و ۵ باند سرقت منزل را متلاشی کنند.

وی افزود: در این عملیات از متهمان، ۸۳ دستگاه ضبط و پخش باند خودرو، ۷ دستگاه ال سی دی، ۶ تخته فرش ابریشم، ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۷۰ حلقه انگشتر طلا، انواع بدلیجات و ساعت، لوازم و قطعات خودرو و... کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش کالا‌های مسروقه براساس برآورد کارشناسان ۵ میلیارد تومان اعلام شده است، تصریح کرد: در اجرای این طرح ۹ دستگاه خودرو سرقتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی پلیس همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: با انجام طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و پیگیری‌های انجام شده در حوزه جرایم به ویژه جرایم خشن و نزاع‌های دسته جمعی، شاهد کاهش این جرایم بوده ایم.

وی در ادامه از کشف ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی طی چند روز گذشته خبر داد و گفت:: در این رابطه ۱۵ قاچاقچی، ۶۹ نفر توزیع کننده و ۳۳۶ نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و ۱۴ دستگاه خودرو از آن‌ها توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم پلیس پاکسازی نقاط آلوده است که در ۲ بخش برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر انجام می‌شود که به علت عدم وجود اردوگاه ماده ۱۶ در این رابطه با مشکل مواجه هستیم؛ اما ماموریت پلیس برای جمع آوری آن‌ها به صورت روزانه ادامه دارد و دیگری نیز طرح پاکسازی نقطه به نقطه از وجود اراذل و اوباش است که در قالب طرح‌های هفتگی در سطح استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی و برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان گفت:: به شهروندان قول می‌دهیم که طرح‌های پاکسازی با جدیت در استان دنبال شود و جرایمی که بیشتر مردم نگران وقوع آن‌ها هستند کنترل شده و دیگر شاهد وقوع این گونه جرایم نباشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر