بازدید 10122
۷

روند ارزان شدن قیمت مرغ ادامه‌دار شد

کد خبر: ۸۶۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 27 December 2018

نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر به مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نرخ مرغ در مسیر کاهش قرار گرفته است. به گفته یک مقام مسئول کاهش تقاضا و توزیع مرغ منجمد، دلیل اصلی استمرار افت قیمت مرغ گرم در بازار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
بیچاره مردم مظلوم که شاهد افزایش قیمتهای چند هزار تومانی و پائین آمدن چند صدتومانی باید باشند و بشنوند که ارزانی دارد میاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
شما چشم بصیرت ندارید که ارزانی ها رو ببینید
به جای جک گفتن، هر وقت برگشت به 7000 تومان بگویید ارزان شد
حال که دولت و وزارت مربوطه با معیشت معیشت گفتن مردم را مسخره کرده اند و گرانی قیمت ها مخصوصا ارزاق عمومی را توجیه می کنند خداوند سبحان روزگاری سخت برای این ها رقم خواهد زد و عاقبت خواهند دید چطور در کشور قیمت مرغ از اول سال دو برابر شده و کسی هم دادش در نمی اید و شعار معیشت معیشت می دهند دان مرغی که هشتاد در صد در قیمت تمام شده نقش دارد با یارانه از جیب ملت 4200 تومانی میدهند و تولید خود را به خارج صادر و مردم را در تنگنا قرار می دهند این کار مسخره کردن ملت نیست امید که سایت ها واقعیت ها را برای افکار عمومی روشن کنند قرار نیست با ارز یارانه دار ارزاق عمومی صادر و ملت در تنگنا باشند عمومی صادر و ملت در فقر و فلاکت باشند مردم می بینند
بیچاره مرغدار
این یعنی:
به مرگ گرفتن و به تب راضی شدن
خدایا شکر که مرغ ارزان شد. 5000 تومن میره بالا، 300 تومن میاد پایین. بهتر از این مگه میشه؟! اینجوری باید به فکر مردم بود. ارزانی که شاخ و دم نداره!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار