بازدید 9726
گزارش

پنج‌خط‌خورده‌تیم‌ملی؛دواستقلالی و یک پرسپولیسی

آخرین بازیکنانی که گفته می شود کنار رفتن آنها از فهرست تیم ملی قطعی شده محمدرضا خانزاده و سید حسین حسینی هستند که راهی فرودگاه شدند تا به تهران برگردند
کد خبر: ۸۶۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 26 December 2018

کنار رفتن پنج بازیکن از فهرست تیم ملی برای جام ملت های آسیا قطعی شده و یک نفر تا فردا به آنها اضافه خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش اعلام کرد قبل از اعلام رسمی لیست بازیکنان تیم ملی برای جام ملت ها، ابتدا با بازیکنان خط خورده رودر رو صحبت خواهد کرد. اولین بازیکنی که عصر دیروز خبر از کنار رفتنش از فهرست تیم ملی در جام ملتها به دلیل مصدومیت داد سعید عزت اللهی بود.

در ادامه علی کریمی بازیکن استقلال، با انتشار پستی در اینستاگرام تلویحا به خط خوردنش از لیست تیم ملی اشاره کرد. علی کریمی که مصدومیت طولانی مدتش او را از تیم ملی دور کرد با انتشار پستی در اینستاگرام برای بازیکنان تیم ملی در جام ملت ها آرزوی موفقیت کرد و می توان این برداشت را کرد که او از خط خوردنش خبر دارد.

پنج خط خورده‌ تیم ملی؛خداحافظی سه بازیکن سرخابی

همچنین صحبت‌هایی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن علی علیپور هم مطرح شده و برخی نزدیکان او به خط خوردنش از فهرست تیم ملی اشاره کرده‌اند. شجاع خلیل زاده یکی از این نفرات است. به نظر می رسد با توجه به مصدومیت قلی زاده و کاوه رضایی، که مدتهاست بازی رسمی نداشته اند این تصمیم می توانست با تاخیر بیشتری گرفته شود.

آخرین بازیکنانی که گفته می شود کنار رفتن آنها از فهرست تیم ملی قطعی شده محمدرضا خانزاده و سید حسین حسینی هستند که راهی فرودگاه شدند تا به تهران برگردند.محمد حسین کنعانی هم خودش دست به کار شده و خبری که خوشحالش کرده یعنی ماندنش در فهرست تیم را منتشر کرده است. 

به این ترتیب می‌توان گفت سعید عزت اللهی، علی کریمی، علی علیپور، سیدحسین حسینی و محمدرضا خانزاده خط خورده‌های تیم ملی هستند و احتمالا تا فردا نام کاوه رضایی هم به دلیل مصدومیت به این جمع اضافه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل