بازدید 42949
هزار و پانصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نماینده جنجالی در بیمارستان بستری شد/داماد احمد خاتمی یا برادر عروس نوبخت؟/احمد توکلی و خانواده لاریجانی فامیل از آب درآمدند/روایتی از پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛تابش: اصلاح‌طلبان منّتی بر سر آقای روحانی ندارند/واکنش مجلس به شکایت استاد دانشگاه آلمان از درازهی/طیبه سیاوشی: درباره ممنوعیت ازدواج کودکان فتوای مراجع را گرفته‌ایم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 24 December 2018
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نماینده سراوان در بیمارستان بستری شد

محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به دلیل حمله عصبی و تب شدید در بیمارستان طرفه تهران تحت درمان قرار گرفت.در همین رابطه پزشک معالج وی اظهار داشت: علت مراجعه این نماینده سکته قلبی نبوده است بلکه به علت تب بالای وی مورد معالجه قرار گرفت. وی افزود: با توجه به تب بالای وی نیاز به بررسی‌های عفونی وجود داشت که ساعتی پیش وی را به بیمارستان امام حسین (ع) تهران اعزام کردیم. پزشک معالج نماینده سراوان ادامه داد:‌ با توجه به بیقراری وی و تب او در حال حاضر در بیمارستان امام حسین به سر می‌برد.وی در پاسخ به این سوال که آیا دچار حمله عصبی شده است، عنوان کرد: بله؛ همراهان این نماینده می‌گفتند او خیلی عصبانی شده و حرص خورده است.
 
داماد خاتمی یا برادر عروس نوبخت؟

وحید ایمانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخبار انتصاب داماد آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران ، در حساب توییتر خود نوشت: بعد از برنامه از آقای خاتمی پرسیدم علت واقعی انتصاب داماد شما در سازمان برنامه و بودجه چه بود؟ گفتند: داماد من برادرِ عروس آقای نوبخت است و این انتخاب هیچ ارتباطی به من ندارد.
 
تابش: اصلاح‌طلبان منّتی بر سر آقای روحانی ندارند

عضو ارشد فراکسیون امید مجلس گفت:حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی نبود صحنه سیاسی کشور به‌گونه‌ای دیگر رقم‌می‌خورد.محمدرضا تابش، عضو ارشد فراکسیون امید مجلس (اصلاح‌طلبان) و خواهرزاده رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان اینکه "برخی معتقدند حجت‌الاسلام حسن روحانی تقاضایی برای ائتلاف با اصلاح‌طلبان نداشته است"، گفت: البته خود آقای روحانی نیز می‌داند اگر حمایت اصلاح‌طلبان نبود، صحنه سیاسی کشور به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان منّتی بر سر آقای روحانی ندارند، افزود: اصلاح‌طلبان نیز توقع خاصی از رئیس‌جمهور ندارند.نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر اینکه آقای روحانی در حال جدا شدن از اصلاح‌طلبان نیست، ادامه داد: خود آقای روحانی هم می‌داند که حمایت اصلاح‌طلبان در رای و مدخلیت ریاست جمهوری وی نقش داشته است.عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: خط‌مشی و اظهارات آقای روحانی نیز بیشتر در راستای مقاصد و راهبردهایی است که اصلاح‌طلبان دارند.
 
احمد توکلی و خانواده لاریجانی فامیل از آب درآمدند

یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر قسمتی از کتاب خاطرات احمد توکلی در خصوص نسبت فامیلی اش با خانواده لاریجانی را منتشر کرد.فعال رسانه‌ای در توئیتر نوشت: احمد توکلی در کتاب خاطراتش می گوید: جد مادری من مرحوم آیت الله حاج سیدمحسن نبوی است که جد مادری آقایان لاریجانی ها هم هست. مادر آقایان لاریجانی‌ها، خاله مادر من و خاله همسرم می باشد.(ص 19)
 
نماینده سراوان عذرخواهی کرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس از اشتباه نماینده سراوان حمایت نمی‌کند گفت که محمد باسط درازهی به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرده است. بهروز نعمتی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی پرونده آقای درازهی از ابتدا در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح شد معنایش این است که این پرونده باید در آنجا بررسی شود، تاکنون یک جلسه در این باره تشکیل شده و جلسات بعدی هم برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد: آقای درازهی هم خودش عذرخواهی کرد و هم قائل به اشتباه خود است و مجلس هم از این اشتباه حمایت نکرده است.
 
روایتی از پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: روزی خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم. در آن جلسه آقای جنتی در رابطه با مسائل اقتصادی خیلی ابراز نگرانی کرد، اما ایشان تبسمی کردند و گفتند: «آقای جنتی، نگران نباشید، إن‌شاءالله از این مرحله عبور خواهیم کرد»./فارس
 
واکنش مجلس به شکایت استاد دانشگاه آلمان از درازهی

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مراجع قانونی باید نسبت به شکایت پروفسور آلمانی از نماینده سراوان تصمیم‌گیری و اعلام موضع کنند.میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بررسی سرقت علمی محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان از "ولفرام بوگارد" استاد علوم کامپیوتر دانشگاه فرایبورگ آلمان در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: چنین مساله‌ای در کمیسیون آموزش مطرح نشده و موضاعاتی که جنبه شخصی دارند در کمیسیون‌ها بررسی نمی‌شوند.وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس باید به دغدغه‌های اصلی کشور رسیدگی کنند، لذا مراجع قانونی کشور باید نسبت به شکایت پروفسور آلمانی از این نماینده تصمیم‌گیری و اعلام موضع کنند.گفتنی است؛ اخیرا با بالا گرفتن حواشی نماینده مردم سراوان، «ولفرام بوگارد»، استاد دانشگاه فرایبورگ آلمان که مدعی شده این نماینده از او سرقت علمی کرده است و گفته که «شکایت از ⁧ درازهی ⁩ را پیگیری خواهم کرد. ما در کشورمان مورد مشابهی درمورد یک وزیر داشتیم که بخاطر سرقت علمی برکنار شد».
 
بحران کله‌پاچه‌ای!
 
کمبود دام نه‌تن‌ها قیمت گوشت را جهشی بالا برده است که نرخ هر دست کله‌پاچه در برخی نقاط تهران به ٢٠٠‌هزار تومان هم رسیده است و همین موضوع موجب شده است که بسیاری از طباخی‌های تهران شیفت ناهار و شام‌شان را تعطیل کرده و به صبحانه بسنده کنند. حالا کمبود کله‌پاچه موجب شده است که قاچاقچیان رو به قاچاق عجیب کله‌پاچه بیاورند و از آن طرف مشتری‌های ارزان‌ترین اقلام کله‌پاچه‌فروشی‌ها یعنی سیرابی و شیردان بیشتر از گذشته شود.

واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به اتفاقات مجلس
 
آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: اخیرا در مجلس اتفاقی افتاده که شکل خوبی نداشت و نگران‌کننده بود اگر با ادبیات خوب برخورد می‌کردیم جلوی مشکلات بعدی گرفته می‌شد؛ نباید با خشونت و استفاده از ادبیادت نامناسب برای خود، مسئله درست کنیم. این مرجع تقلید با بیان اینکه نباید با کسی آمرانه سخن گفت: بلکه با ادبیات خوب و محترمانه می‌توان قلب‌ها را جذب کرد، افزود: با زبان و گفتار خوب و ادبیات محترمانه می‌توان همه را جذب کرد و جلوی اتفاقات بعدی را گرفت.

طیبه سیاوشی: درباره ممنوعیت ازدواج کودکان فتوای مراجع را گرفته‌ایم
 
طیبه سیاوشی در گفتگو با ایلنا، درباره رد طرح کودک-همسری در کمیسیون قضایی گفت: این طرح رد شده است و گزارش رد آن را هم در صحن مجلس قرائت خواهیم کرد و بر اساس آئین‌نامه پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت. این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما یک اصلاحیه حداقلی را درباره ممنوعیت ازدواج کودکان زیر۱۳ سال ارائه دادیم و اصلا بحث افزایش سن ازدواج را مطرح نکردیم که متاسفانه رأی نیاورد. وی ادامه داد: گفته می‌شود این کار خلاف شرع و عرف است، زیرا دختران بعد از ۹ سالگی می‌توانند با رأی دادگاه و، ولی قهری ازدواج کنند. سیاوشی درباره نظر مراجع تقلید درخصوص این طرح گفت: قبلا در خصوص این طرح با مراجع دیدار داشتیم و فتوای آن را هم گرفته‌ایم قطعا تمام تلاش خودمان را برای به کار خواهیم بست.

واکنش رئیس بسیج جامعه زنان به ماجرای «نامزدی با شهدا»
 
مینو اصلانی (رئیس بسیج جامعه زنان) در گفتگو با ایلنا در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه برخی دختران بسیجی برای ارتباط روحی بیشتر با شهدا به نامزدی آن‌ها در می‌آیند، گفت: تاکنون چنین موضوعی را نشنیده‌ام، اما به هر حال معتقدم انسان در هر مورد باید به عقل خود رجوع کند و عقلانیت اقتضا می‌کند، همه افرادی که پیرو شهدا هستند و در مسیر زندگی‌شان از آنان الهام می‌گیرند، از سیره و وصایایشان استفاده کنند. وی با تاکید بر اینکه چنین اقداماتی به نوعی توهم است و در مسیر عقلانیت نیست، گفت: آن چیزی که مسلم است، مردم و بویژه جوانان با تاسی از شهدا اتفاقات بسیار خوبی را برای کشور رقم زده‌اند، به طوری که قله‌های علمی و ورزشی را فتح کرده‌اند و در دفاع از کشور و حرم اهل بیت گام برداشته‌اند و نکته مهم این است که جوانان با بهره‌گیری از راه و رسم شهدا و بهره‌گیری از سیره آنان و عمل به وصایایشان این مسیر‌ها را طی کرده‌اند. رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: حال اگر کسی چنین ادعایی کند، باز هم تاکید می‌کنم به لحاظ عقلانی قابل قبول نیست و ادعای نامزدی با یک شهید موضوع بسیار عجیب و غیرعقلانی است. مسیر نامزدی و ازدواج یک مسیر کاملا مشخص است و این کار با هیچ عقل سلیمی قابل درک نیست. اصلانی با بیان اینکه مطرح کردن چنین مسائلی در جامعه دامن زدن به یک سری توهمات و روانپریشی‌ها است، تصریح کرد: این افراد دچار نوعی روانپریشی هستند و باید با یک روانشناس در این زمینه صحبت شود، چراکه این موضوع هیچ ارتباطی با فرهنگ شهادت و شهید ندارد و هرکسی می‌شنود، تعجب می‌کند. وی ادامه داد: این افراد به نوعی مشکلات روانی و افسردگی دارند و ممکن است با سر مزار یک فرد معمولی نیز چنین ادعایی را مطرح کنند. یک نوع اختلالات فکری و روحی باعث بروز چنین رفتار‌هایی می‌شود.

واکنش آیت الله علوی گرگانی به حضور زنان در ورزشگاه‌ها
 
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای موسسه فتوح اندیشه اظهار داشت: انتظاری که از این موسسه داریم این بوده که تا حدی مباحث این موسسه را در مرحله عمل پیاده کند. مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه متأسفانه حرکت‌هایی صورت می‌گیرد که با نظام اسلامی همخوانی ندارد، گفت: برگزاری جلسات مختلط دختر و پسر و یا حرکاتی که در ورزشگاه‌ها دیدیم که می‌گویند که زن و مرد قاطی شوند مسائلی بوده که زیبنده جامعه اسلامی نیست. وی با اشاره به وظیفه ابلاغی مسئولان بر اساس آیات قرآن کریم گفت: ما وظیفه‌داریم که احکام مردم را در مقام عمل بیاوریم و برای آن‌ها تبیین کنیم، اندیشه‌هایی که در موسسه فتوح اندیشه نشر پیدا می‌کند بسیار خوب است، اما باید در نظام اسلامی احکام و مشکلات بررسی شوند و به مرحله عمل برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۳۲
درسته کار این نماینده بیسار ناپسند بود





ولی گذشت خصلت مردان است.
پاسخ ها
ايرانى
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
خير! ! اين قضيه درازهی بايد شروع مقابله با سوء استفاده از موقعيت و بى نزاكتى و خودبرتربينى و تقلب علمى باشه. نبايد از اين قضايا چشم پوشيد! وضعيت امروز ما نتيجه همين چشمپوشيهاى بيجا از بدكاريهاى قبليهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
ژاپنی ها رسم دارن اینجور مواقع هاراگیری میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مصلحت اندیشی و گذشت بیخودی علاوخ بر اینکه روشی برای دور زدن قانونه، باعث وضع بی سر و سامان فعلی هم هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
بعیدمیدانم منتشرکنیدولی لازم به ذکراست که این بنده خدااگرواقعا رانت خواریامازاراتی سواربودوقتی بیمارمیشود وزندگیش درخطراست بجای مراجعه به بخش خصوصی ودریافت درمان بمراتب بهتروآبرومندتر،به بخش عمومی دولتی مراجعه نمیکرد،مگرآنکه درخرج کردن برای جانش هم امساک کند ویااینکه وضع اقتصادی آنچنانی نداشته باشدویااینکه آنقدربی تفاوت باشدکه نداندفرق درمان بخش خصوصی ودولتی را،...چراماانسانهاوبخصوص ماهموطنان اگربخواهیم وپابدهدیک موش رافیل میکنیم ویازمانی یک فیل راموش ،خدانکندباکسی چپ بی افتیم پدرش رادرمیآوریم وبرعکس باکسی خوش بی افتیم به ارش اعلایش میرسانیم،درکارهایمان
حدّوسط نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود بر گوسفندان
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
نخیر دوست عزیز . گذشت درباره یه شخص عادی درسته ولی شخصی که مسئوله و برمیگرده میگه خاک برسر کشوری که خودشم نمایندشه ، به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
جناب ناشناس از آمریکا حتما تو هم استاد دانشگاهی همکار درازهی ؟؟ جناب دکتر عزیز عرش نه ارش !!
نخبه مهاجر
| Denmark |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
چند تا نکته برای پی بردن به عمق فاجعه:
نماینده مجلس کارش قانونگزاریه. قانون براش بالاترین جایگاهو داره
اولین ایراد اینکه رفته گمرک میخواد فراتر از قانون باهاش برخورد بشه
دوم به کارمند قانونمدار فحاشی کرده
سوم وقتی دستش رو شده به جای عذر خواهی دروغ گفته و بحث سنی و بلوچو کشیده وسط که پشتش قایم شه.

دیگه نمیشه دل به مسئولان خوش کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
بستری شدنایشان برای یک تب ساده نشان میدهد که خیلی نازک نارنجی تشریف دارن چون خیلی زود جوش میارن و خیلی زود تب میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
خیلی خوب شد ، میشه مسئولان دیگه به راحتی از سمت خودشان سوئ استفاده نکنند،تاثیر شبکه های مجازی اینجا دیده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
ايشان كجا و از چه كسي عذر خواهي كرده ؟
اين عذرخواهي بايد به شكل رسمي شخصا توسط ايشان و از تريبون مجلس صورت گيرد . خطاب به ملت و اشخاصي كه در آن لحظه از نحوه برخورد ايشان آسيب روحي و معنوي ديده‌اند.همچنين اين موضوع بايد در رسانه‌هاي و صدا و سيما منشر شود در غير اين صورت پشيزي ارزش ندارد.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
وضع خراب استو خراب استو خراب استو خراب
اگه من هم به جای اون نماینده بودم سکته میکردم. بدون پول و قدرت چه کار کنم؟؟ و از همه مهمتر بچه من از کجا کار پیدا کند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تز فوق لیسانس ایشان را که یک استاد آلمانی مورد ادعای جدی و شکایت قرار گرفته را چه کار کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
بابا فیلمشه
ای کاش نماینده سراوان همان ساعات اولیه پس از انتشار کلیپ ضمن عذر خواهی از مردم ایران سکوت می کرد و ............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
اینجا ایرانه عمو
فک کردی خارجه
;D
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
نماینده بی ادب نبونش بهتر از بودنشه
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
از نوع فحش دادنش ،،،اصن بعید میدونم رنگ دانشگاهو دیده باشه،،
من جای این نماینده بودم خودمو می‌کشتم ایشون فقط دچار حمله عصبی شده؟
پاسخ ها
سيستانى
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
دقيقاً. به ويژه كه قضيه رو شدن تقلب. علميش هم در راهه.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مثل اينكه سرقت علمي هم داره واقعا شورشو دراورده خدا بداد اين مملكت برسه با اينجور نماينده هايش
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
حالاکه جاش نیستی هم کسی جلوی شمارانگرفته،توخودکشی ات رابکن
اگر آقایان با هم فامیل نباشند باید تعجب کرد ! چیز سورپرایزی نبود.
تو این مملکت باید فامیل باشی تا ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تقریبا تمام مسولین کشور با هم فامیل بودند و یا بعدا شدند و به همین خاطر خودزنی نمیکنند و از همدیگر حتی در شرایط اثبات خلاف هم حمایت میکنند
واقعا تاسفباره
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
هزار فامیل.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
چه علی خواجه چه خواجه علی
مسخرشو در آوردن دیگه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
جالبه در مورد ازدواج جااناح بندی وجود ندلره و فرد اصول گرا دختر به اصلاح طلب می ده و از انها داماد هم قبول می کنه و دعواهای جناحی مربوط به مردم هست و خط بندی اصول گرا و اصلاح طلب و ... مال مردم هست . نشانه اش هم همین داماد اقای خاتمی و یا داماد اقای احمد توکلی که پسر یک اصلاح طلب هست و ...... . بقیه هم همین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
ایران گرفتار هزار فامیل شده
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اما عجب برادر و خواهر خوشبختی. یکی میش داماد امام جمعه مرکز ، اون یکی میشه عروس معاون رئیس جمهور. بابا و مامان اینها کی هستند؟ لطفا معرفی بفرمائید.
اگر فامیلها ازنظر انسانیت وطن پرستی وتعهد مشابه هم باشند ایرادی ندارد ولی متاسفانه بعضی افراد اصولا باراه وروش برادرشان فرسنگها فاصله دارند ولی بصرف اینکه طرف برادر شهید بوده پستهای کلیدی رامیدهند وجز خسران و هزینه های سرسام آور نتیجه ای برای کشورندارند ومتاسفانه کشورما قربانب همین فامیل بازیها گردیده وبه وضعیت فلاکت بارفعلی کشیده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
چرا پست مقامات و شغلهای عالی بطور خود جوش به آقا زاده ها و داما مقامات و فامیل زاده ها و ژنهای خوب میرسد در حالیکه متخصصان و تحصیل کنتدگان لیسانس به بالا سالهاست در بدر بدنبال هر کاری می گردند اما حتی شغل و حقوق کارگری هم برایشان پیدا نمیشود؟
ما اینجوری، "دوام می آوریم."
احمد توکلی و خانواده لاریجانی فامیل از آب درآمدند
پس انتظار داشتیم مناصب را به غیر ژن های خوب بدهند؟

نماینده سراوان عذرخواهی کرد
هزار بار گفتم این فضای مجازی مفسده است . اینم یکی از نتایجش ، اگه فضای مجازی نبود لازم نمیشد که کسی را بخواهند زیر سوال برند

واکنش مجلس به شکایت استاد دانشگاه آلمان از درازهی
دراین مورد دیگه حرفی ندارم چون سرقت مقاله علمی دیگران اونم کفار یه چیزی شخصیه
قیمت گوشت در درب گشتارگاهها زیر ۳۰ تومان است ولی وقتی به دست مردم می رسد بالای ۷۰ تومان
عجب سودی می کنند دلالان
و تا کی می خواهید بساط این ها ادامه داشته باشد
علت همه مشکلات مملکت از همین ایل سالاریست ،اگر شایسته سالاری ملاک عمل بود بسیار موفق بودیم . البته شایان ذکر است که تنگ نظری ظاهربین راهی جز این نمیتوانست داشته باشد.
چرا آقایان فقط در مورد خانمها ایراد می گیرندما این همه مشکلات خانمان برانداز داریم.
2 خبر در همین گفتار نشان از هزار فامیلی تودر تو مسئولینی دارد که نه باز نشسته می شوند و نه برکنار و نه استعفا می دهند و کسی هم در حلقه خود راه نمی دهند و نسل بعد را هم جایگیزین خود می کنند پس امید تحول نباید داشت شما هم سانسورت را بکن
واقعا براي مسئولين بايد گريست درست است شماها دسترسي به فضاي مجازي و رسانه اي دارين چرا چرا بايد شخصيت يك نماينده اينطوري جريحه دار كرد/ فرهنگ مردم داري اين است كه شما با ادبيات تان هر كاري دالتان بخواهد انجام ميدين، چرا از مسئولين كه دارند مردم را زجركش مي كنند مصاحبه نمي كنيد و يا در باره آنها چيزي نمي نويسيد ، چرا اونهايي كه باعث گروني و بي ارزش كردن پول ملي شده اند چيزي نمي نويسيد، چرا اونهايي كه باني و باعث گروني شده اند انتقاد نمي كنند فقط چسبيده به يك نماينده مظلوم، بايد برايتان تاسف خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
نماینده مظلوم رو خوب اومدی!! چه ظلمی به ایشون شده بود قبل از کلیپش؟ مقصر کلیپ کی بود؟ نماینده مردم باید محترم باشه و الگو. اگه بهش ظلمی شده بود باید از ظالم شکایت میکرد نه اینکه حرف زور بزنه و بی ادبی بزنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
امین جان این آقا خودش خواسته وارد فضای سیاسی شود چون آدم سیاسی شده در تیرس چشم و موبابل مردم هست . ولی در روز ممکن هست اتفاق مشابه ای بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مظلوم اون دختری هست که بخاطر چراغ نفتی پرپر میشه
همه انگار در رأس این دولت درحال عیش و نوش و کندن مالی از بیت الماند جز ما آدمیان بیکار کامنت نویس!
فامیل بازی تا این حد و انتصابات فامیلی به این اندازه در هیچ کشوری در جهان بجز عربستان سعودی سابقه نداشته !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
پس داماد ترامپ چی؟
تا کی ظلم فارس ها را تحمل کنیم ما تورک ها و بلوج ها؟؟؟ یه نماینده که از حق اقلیت ها دفاع کرد را راهی بیمارستان کردید؟
پاسخ ها
احسان
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
چی؟!!!از حق اقلیت دفاع کرد؟!!!اصلا فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
ناشناس گوگولی تو یکی از بچه های سرویس اطلاعات عربستان نسیتی که؟ هستی ناقلا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
هم ميهن عزيزم مگر فارس و لر و ترک با هم فرق دارند. ما همه ايراني هستيم. همگي اعضاي يک سرزمين هستيم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تو هم ترکی هم بلوچ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
شروورنفرمائیدما مخلص تمام قومیتهای پاک نهادایران هستیم یادت باشدموذیگری کاراقوام نیست مامیدانیم شماهاچه میخواهید وحنای این حرکات سالهاست رنگ باخته بمامیخندیم
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری
فکر کردی خیلی زرنگی .؟
حرفت شدیدا بوی عربستانو و پولاشونو میده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
جواب تو هم همون جواب امین هست مطمئنم همه ی این کامنت های طرفداری از نماینده مال یه نفره از ادبیات عقب موندش معلومه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
این تورک را که نوشتی تو علم مکانیک یعنی گشتاور.ترک درسته مجید جان
بیشتر بلاهایی که بر سر آدم میاد از زبانش هست

هر کسی با خوش بشینه فکر کنه ببینه متوجه میشی که چقدر اتفاقات بد به خاطر اینکه زبونش رو نگه نداشته و یک حرفی زده سرش اومده

این نماینده اگر در اون اتفاق ادب و نزاکت رو رعایت میکرد و جلوی زبانش رو میگرفت الان آبرویی هم که داشت نمیرفت.

ایشان از نظر علمی که اعتباری نداشت اما با رسوا شدن دزدی علمی ایشان از مقالات یک محقق آلمانی ضربه بزرگی به اعتبار خود وارد نمود و دیگر در آن شعبه دانشگاه آزاد که درس میداد هیچ آبرویی برای او نخواهد ماند

متاسفانه سرقت علمی، دیتا سازی و دست بردن در نتایج تحقیقات علمی در ایران بسیار بیداد میکنه و نتیجه اون این شده که ایران از نظر چاپ مقاله در دمنیا در رتبه های خیلی بالایی قرار داره اما در انجام تحقیقات کاربردی و عملی شدن تحقیقات در زندگی روز مره و کمک به بشریت در جهان هیچ جایگاهی ندارد.

چاپ این سطح از مقالات فقط سود آن به جیب اعضای هیات علمی میره برای ارتقا و گرفتن پول از دانشگاه و علاوه بر آن بخش عظیمی از سزمایه کشور به شکل ارز به جیب ناشران و صاحبان مجلات بین الملی میرود.



ا
کلا مسولان از چپ و راست قوم و خویش هستند فقط مردم را دارن بازی می دن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
نتیجه اش هم روشنه و یک نگاهی به دور و بر مملکت و اوضاع بیندازید شاهکارهای!؟ خرابکاری هاشون نشان دهنده است که کشور اکثرا در دست متخصصان دلسوز اداره نمی گردد و این ره به ترکستان هم نمی رسد
مجلس در شرایطی که تورم واقعی 200 تا 400 درصد است برای افزایش حقوق کارمندان و کارگران و مانع می تراشد و افزایش حقوق این بندگان کم حقوق را مترادف افزایش تورم میداند ولی در برابر درامدهای عجیب و غریب 200 میلیون تا 2 میلیاردی پزشکان که حتی از پرداخت مالیات ناچیز با نصب نکردن کارتخوان طفره میرود. جالبه که مسافرخانه ها موظفن فقط از کارتخوان استفاده کنن ولی پزشکان را کسی کاری ندارد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
و جالب اینکه برای دریافت حقوق خودشان که حداقل خالص بدون مزایا ده میلیون تومان است هیچ اشکالی نمی گیرند
تا چند ماه آینده که انبار های کشور کامل خالی خواهد شد به شما قول میدم کاری میکنند که حتی نان خوردن رو هم سهمیه بندی خواهند نمود و برای گرفتن آن باید کارت ملی ارائه کنید همونطوری که الان برای گرفتن گوشت منجمد برزیلی باید 10 ساعت در صف وایستید و کارت هم بدید. درست خاطرات اوایل انقلاب و زمان جنگ رو در چهلمین سالگرد عنقلاب دوباره میخوان برامون تداعی کنن

علاوه بر این آب و برق رو هم ممکنه در روز فقط برای 4 یا 5 ساعت به مردم ارائه کنن درست مثل کره شمالی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
ولی هنوز دوزاری مسولین نیفتاده و دنبال به خاک مالیدن دماغ امریکا و زدن مشت محکم به دهان یاوه گویان هستند
لطفا ادارات گزینش در گزینش پزشکان دقت بیشتری کنند چون پزشکان محرم اسرار تلقی میشوند ولی برخی از آنها دارای مفاسد اخلاقی حتی در دوران دانشجویی هستند و گزینش ها برای این قشر بر خلاف کارمندان چندان سختگیرانه نیست.
برخی اقایان اگر فردا یکی از این هزار فامیل قوم و خویش ترامپ هم دراومدن تعجب نکنید بلاخره یک سفره ای هست یک لقمه به هرکس میرسد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
اشتباه نکنید ترامپ از پدر جدش میلیاردر بوده و هستند و برخی مسولین ما قبلا چیزی نداشتند ولی الان اکثرا همه ماشالله از ترامپ پولدارتر شدند و کلاسشون بالاتر رفته
همه بنوعی فامیلند بیچاره مردم دعوای اینا رو باور می کنند
برای اینکه از این غذاب وجدان خارج شود و سبک شود تشریف ببرند با کارمند گمرگ روبوسی کنند و رضایت بگیرند . فکر کنم انسان خوبی باشند که از رفتار خود اینقدر آظهار ندامت کردند و مریض شدند بعصی انسان را تیرباران میکنند ولی خواب خوشی هم دارند
بحران كله پاچه ! بزودي شاهد بحران حليم و عدسي هم خواهيم بود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تا چند وقت دیگه پشم گوسفند هم برای خوردن گیر نمیاد
نکنه فیلم بازی میکنه؟
شرایط اکنون ایران خیلی شبیه شرایط شعب ابیطالب شده و این باعث میشه که رمدم مومن ایران ثواب زیادی ببرند

حدیث هست میگه هر چه در دنیا بیشتر سختی بکشید در آخرت هزاران برابر به شما ثواب خواهد رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
عجب...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
اگر اینطور واقعا حضرات ایمان داشتند خودشان چرا دنبال کار تجاری و کاسبی آقازاده هاشون از تحریم هستند و مثل مردم عادی سختی و گرسنگی و بیکاری و بیماری را تجربه نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تعجبم از این است که حضرات معتقد به این موضوع هم دلارها را در خارجه سرمایه گذاری کردهاند تا در برابر مصایب به کانادا و امریکا پناه ببرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
بنده حدیثی از امام علی شنیدم بدین مضمون:اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان میرود،حدیث شما رو کی گفته?ا
داماد خاتمی یا برادر عروس نوبخت؟!!!!
یاد سیستم هزار فامیل افتادم شما چطور؟
کی بود کی بود من نبودم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مافیا فامیل
قیمت دلار هر چه زودتر باید با قیمت و ارزش جهانی محاسبه گردد . در غیر اینصورت سنگ پای قزوین هم گران خواهد شد . تمام حقوق ها و در امدها باید با محاسبات و ارزش ارزهای معتبر جهانی برگردد . کسانیکه با گران گردن دلار خواستند با یک تیر چند هدف را بزنند اشتباه کردند که با بالا رفتن دلار صادرات شکل میگیرد . صادرات گوشت و لبنایات و رب گوجه یعنی ارزاق روزمره مردم . .
اشتباه این نماینده عزیز ممکن است از هر کسی سر بزند. اما باید توجه داشت که متاسفانه (یا خوشبختانه) در عصر ارتباطات بسیار گسترده و پیشرفته زندگی میکنیم و باید همواره به یاد داشته باشیم که در هر کجا، بخصوص مکانهای عمومی، ممکن است رفتارها و گفتارهای ما بدون اینکه کوچکترین اطلاعی داشته باشیم ضبط و ثبت شود. حال برای مقامات و مسئولین، این احتیاط دوچندان واجب است.
مشکل شرعی حضور خانمها در استادیوم ها و مثلا دیدن اقایان با شورت ورزش فوتبال بر مبنای تحریک انان در این است که مطمعنا در گذشته لباس ورزشی وجود نداشته و دیدن اندام عریان مردان ممنوع شده و کیفیت ان و مصداق ان موارد دیگری بوده است اما در دنیای امروز دیدن مردان با لباس ورزشی مصداق تحریک شدن نیست. از طرفی اگر بگویند در این مورد اگر کوتاه امدیم کم کم همه موارد کوتاه خواهیم امد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
چه بخواهید چه نخواهید اینکار باید انجام گیرد . هم فشار و مطالبه اجتماعی از جامعه هست و هم دستور فیفا هست . بنابراین قبل از اینکه برای هر کاری دست پاچگی قبول کنیم . نمیشه ۲۰۰ کشور رعایت کنند فقط ایران نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
در زمان احرام خانوم ها تحریک نمیشن?ا
تابناك نميخواي دست از سر درازهي برداري؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
واقعا انگار تابناک می خواد درازهی محو بشه
ل
اگر برای محمد باسط درازهی اتفاقی بیافته هیچ وقت سایت تابناک رو نمیبخشم
پاسخ ها
احسان
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
باشه نبخش!!!والا خوبه آدم قبل از حرف زدن کمی بررسی و تفکر داشته باشه
جل الخالق ، این اقای توکلی پسر خاله لاریجانی بوده 40 سال مخفی مونده ، اینها دیگه کی هستند
داماد خاتمی یا برادر عروس نوبخت .اكثر منتسبان در رده هاي بالاتر يه جورهايي مستقيم و غير مستقيم فاميل هستند چون نونشان در اينگونه فاميليها ست وخيالتون راحت كنم تا وقتيكه اينگونه فاميليستيها در مسندهاي قدرت دولتي باشد ديگر جايي براي جوانان غيور تحصيل كرده نخواهد بود وبهره وري اصلاح ساختار كشوري هميشه روبه پايين خواهدماند
چپ و راست ما را سرِ کار گذاشته اند داماد احمد خاتمی برادرِ عروس آقای نوبخت است و دختر و پسر توکل و زیبا کلام با هم ازدواج میکنند و همینطور....برای حفظ قدرت هر دو جناحِ حاکم با پیوند خانوادگی پایه ها تقسیم قدرت را بین خود مستحکم میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
اگر دقت کرده باشید در یک سال قبل خاتمی و علم الهدی و رییسی و قالیباف و باهنر و حداد و روز و شب در حال انتقاد دولت بودند . اتاق فکر روحانی لابد پیشنهاد دادند که شما اینطوری از دست این افراد راحت نخواهی شد چون انها حزب سیاسی ندارند بلکه مستقلا با سیاست شما مخالفت میکنند بهترین راا این هست که خودشان یا بستگان درجه اولشان را در رده های مدیریتی بگار بگیرید و دیگر بی هدف انتقاد نخواهند کرد و به نطرم این راهکار کارساز بوده . هم به قدرت و هم به تجربه و هم به ثروت میرسند و در اگر کاری هم خراب شد بگوید فامیل شما هم بوده
من هم آقا زاده ام فرزند آقایی که کار کرده و با رزق حلال بزرگم کرده و کم و زیاد بودنش مهم نبود مهم اینه که حلال بود و هس و پر برکت آقا زادگی یعنی این
اگر نرخ سود از روز شمار به ماه شمار یا سال شمار برای تقویت پول ملی باشد بسیار خوب هست . اما بستگی دارد که مثل دو سال پیش نشود که قرار شد تورم همچنان تک رقمی شود ولی اینقدر فشار به دولت اوردند تا پول ها از بنک ها فراری داده شد و بسمت تولید نرفت . اینکار باید با راهکار علمی باشد یعنی دولت بعدی هم که سر کار امد هدفش تقویت پول ملی و هدایت سرمایه بانکها بسمت تولید باشد اما اینکار نیاز به شفافیت مالی دارد . یارانه نقدی دادن بمردم در مقوله علمی جای ندارد بعد تکلیف آن چی میشود
نماینده دسته گل به اب داده عصبانی هم شده خخخ
اینکه این نماینده اگر استعفا بده که نونش آجر شده و ژن چند نفر دیگه هم خراب شده.از طرفی اگر استعفا نده باید محاکمه بشه.در هر صورت بازی دو سر باخته.حالا اون کارمند چی شد کسی ازش خبر داره؟خاشچقچی چی شد؟وحید مظلومین واقعا اعدام شد.بابک چطوره؟
به سران آن رژیم می گفتیم "خانواده هزار فامیل" و چقدر هم بابت این زد و بند فامیلی عصبانی بودیم الان با این انتصابات فامیلی در دولت و ارگانها و ارکان ها دریافتیم چنین انتصابات فامیلی یه رویه معمول است، بی خود حرص خوردیم
لذا مردم گرفتار هزار معضل و درد و رنج و فقر و تبعیض، غصه ناشی از تبعیض انتصاب فامیلی مقامات را از مجموعه گرفتاریها کم کنید که مجموعش بشود ٩٩٩ گرفتاری.
لاریجانی با مطهری فامیله .توکلی با لاریجانی فامیله . زیباکلام با توکلی فامیله و این سلسله ادامه داره .
طلا بهترین کالا برای حفظ سرمایه تو این اشفته بازاره ، اوضاع بس ناجوانمردانه سرد و نا امید کننده است
علت بستری شدن آنست که آن ارباب رجوع موقع بیرون کردن ایشان از گمرک ایشان را کتک هم زده که در فیلم تقطیع شده.
لازم است که آن 40 نماینده همه ارباب رجوع ها را استیضاح کنند.
عجب نماينده تيزي داريم!!!! از ألماني ها سرقت علمي جهت پيشرفت كرد!!!ولي بنده خدا بلد نبوده انرا بكار ببرد!!!! همينه كه قوانين جورواجور تصويب ميكنند چون ان را از كشورهاي مختلف سرقت ميكنند و بلد نيستند كه متضادهارا كنسل و حذف كنند !!!!!خدا رحم كند به ما.
دختر شما از سر سفره برادر عروس آقای نوبخت ارتزاق میکند امان از این توجیهات
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
رگ گردنش باد نرده.
در این مملکت به کی اعتماد کنیم

همه انهایی که سر کار هستند و پست و مشاغل حساس دارند فامیل بودند که خبر نداشتیم

بیچاره مردم
بدبخت مردم
بی نوامردم
بی کس مردم
بی یار مردم

از اول وقت خانه ما ویران شده

بیاید سر به سر عزا بگیریم وبه روزگار زار خود بگرییم
بنده دوتا پیشنهاد دارم که فکر میکنم راهگشا باشه.
۱_ برای پایین اومدن قیمت کله پاچه خوردن کله پاچه حرام اعلام گردد.
۲_ مجلس محترم با استاد دانشگاه آلمانی که اینچنین ادعای سخیفی نموده‌اند به شدت برخورد نمایند.
والسلام....
۲۳ میلیون نفر به مرز پیری رسیدند اوضاع کشور از لحاظ سنی اصلا مساعد نیست تا ۱۵ سال دیگه نوزادی وجود نخواهد داشت ، نگاهی به امار بکنید امار مرگ و میر ۱۹ برابر ازدواج است ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
حلا شما فرض کن آمار زاد و ولد ایرانی بره بالا

وقتی در رفاه نباشن، شغلی نباشه، تغذیشون بد باشه و قرار باشه فقط سختی بکشن این به چه دردی میخوره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تو زادو ولد هم سخنان سیاسی میزنند یعنی در امور و اهداف سیاسی خودشان با مرز این رفتند که هر ایرانی چندین زن و چندین بچه داشته باشند . منظورم این هست که مردم فعلی را بیکار میکنند . که در آینده میخواهند جمعیت بالا باشد . یعنی هر توجیهی که برای افزایش جمعیت دارند براحتی یک نوجوان کلاس سوم راهنمایی میفهمد که سخنان مصرف سیاسی دارد . مردم زنده فعلی را دریاب . مر می که تا بیست سال دیگر میخواهد بزرگ شود را ولش کن . ممالک دیگر را ولش کن ما به روحانی رای دادیم که بگوید کشورهای دیگر ولش کن هنوز توجیه نش ه ولش کن
ناقوس مرگ در کشور به صدا درامده تا ۱۰ سال دیگه امار مرگ و میر از تولد جلو خواهد زد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
تو نگران خودت باش

مرگ با عزت بهتر از یک عمر زندگی با ذلت و حقارت هست

چرا باید در این شرایط نکبت بار مردم زاد و ولد کنن و پای یک آدم بیگناه رو به این شرایط باز کنن
اقای همتی با این اصلاح نظام بانکی دارید همه رو بیجاره میکنید ، لطفا با دنده سنگین حرکت کنید ؟؟!
همراهان این نماینده می‌گفتند او خیلی عصبانی شده و حرص خورده است.
اینم فیلم تازه اش هست.
از همه کار بی خردانه این فرد یعنی حربه خیلی بد آخرش برای اینکه از رفوزه گری در شهرش خودش رو نجات بده که فایده ای ندارهْ قومی و مذهبی کردن موضوعه که نوعی مردم رو به جون هم انداختنه در حالی که در استان ما بیشتر مسئولان از جمله فرمانداران و تعداد زیادی از روسای ادارات و کارمندان و معلمان از اهل سنتند و ما با هم زندگی می کنی و تو صفحها با همیم و بجه هامون با هم درس می خونند و....
مسئولان ایران با هم فامیل هستند ،فامیل نسبی ‌و یا سببی ؟ مملکت ایران را هم تیول خود کرده اند ، و همین امر باعث فقر ،و فلاکت ،و تباهی کشور شده است ؟
هميشه دوستان و آشنايان خود را به کارهاي مملکتي بگمار و براي آنها پست هاي متعددي در نظر بگير. زيرا اگر يکي در جمع خرابکاري نمود بقيه به دشمني او برنخيزند و حرمت فاميل را نگهدارند.
آقای علوی گرگانی جهت اطلاع شما رانتخواری و سو استفاده از بیت آمال مسئولان زیبنده جامعه اسلامی نیست
ای بابا همه فامیلن که پس بگو خانوادگی دارن مملکت رو اداره میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مشغول خدمت هستند عزیزان بدون هیچگونه توقع مالی حقوقها همه حدود ۲یا ۳ تومان است منازل همه در جنوب شهر حوالی میدان
خراسان ومولوی و ...... باید هر روز به خاطر چنین مسئولانی شکر گزارباشیم تا خداوند نزول رحمت خود را ازما قطع نکند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اداره کشور ؟؟؟؟
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
چون بحث خودی و ناخودی مطرحه، این قانون فقط برای بازنشسته های ناخودی اجباری است و خودیها همه باید راس کار بمانند
علمای بزرگواد اسلام فقط حجاب نیست ویژه خواری بمراتب بدتر از بی حجابی است
ازتابناک تعجب میکنم که تازه به ارتیاط خانوادگی مسئولین پی برده.
فامیل بازی و‌رانت ژنی پدر مردم را درآورده
الحق که نام مکارم برازنده ایشان است.
چه پزشک واردی بوده واقعا. گفتن تشخیصت اینه که حمله عصبی بوده. گفت آره همراهان ایشون گفتن حرص خورده. خخخ
در ضمن حرص خوردن ادبیات عامیانست. نمیدونم نویسنده برای روزنامه مطلب نوشته یا برای دوستانش.
کسانی که به طرح سن ازدواج رای ندادن حتما حاضرن یه دختر در 9 سالگی با یک مرد بالغ رابطه مشروع داشته باشه ؟
نماينده سراوان طلبكار هم هستي و مظلوم نمايي مي كني
حدیث هست میگه هر چه در دنیا بیشتر سختی بکشید در آخرت هزاران برابر به شما ثواب خواهد رسید
هستی؟؟حالت خوبه ؟؟؟؟راستش و بگو
الان خانواده مسئولین هم این شرایط را دارند؟؟
بلاخره دلیل ناامیدی و یاس در جوانان و مهاجرت جوانان از کشور و آواره شدن آنها در کشورهای اروپایی و زندگی در شرایط وخیم مشخص شد زیرا ژن های برتر و آقازاده ها و داماد زاده ها مانند دانه های زنجیر ناگسستنی ارتباط خانوادگی از سببی گرفته تا نسبی در بین دولتمردان تا روز ازل ادامه خواهد داشت
چقدر با دعوای زرگری مر دم را سرگرم کردید
کسی که وارد مجلس میشود باید پیش آمد هم چنین مواردی را داشته باشد .
شستشوی مغزی یعنی دختری برود نامزد شهیدی شود
"با توجه به تب بالای وی نیاز به بررسی‌های عفونی وجود داشت" آون که قوی بنیه بود، هر عفونتی تاثیر نمیکنه بهش،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر