بازدید 50095
آگهی‌های دیوار چه می‌گویند؟

قیمت آپارتمان در پرند

کد خبر: ۸۶۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 24 December 2018

پرند، شهری تازه‌تأسیس در شهرستان رباط کریم، استان تهران و در ۳۳ کیلومتری جنوب‌غربی شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده ‌است.

علی‌رغم خبرهایی که از رشد آسیب‌های اجتماعی در این شهر به گوش می‌رسد، خرید آپارتمان در پرند هم‌چنان به دلیل قیمت‌های مناسب طرفداران خود را دارد. کسانی که تحت هر شرایطی صاحب‌خانه بودن در پرند را به اجاره‌نشینی در تهران با مبالغ رهن و اجاره‌ای که دائما افزایش می‌یابد ترجیح می‌دهند.

سرریز کردن نسنجیده جمعیت به شهر پرند

در سال 69 شورای‌ عالی شهر‌سازی‌ و معماری تهران تاسیس این شهر را تصویب و شرکت عمران پرند در همان سال کار ساخت و ساز را شروع کرد. اما رشد جمعیت در این شهر با سرعت بسیار زیادی صورت گرفت و پیش‌بینی می‌شود تا 700 هزار نفر هم برسد. در واقع می‌توان گفت بخش عمده‌ای از مشکلات فعلی پرند از عواقب اجرای پروژه مسکن مهر است. سرریز کردن جمعیت به پرند بدون در نظر گرفتن ضرورت امکانات زیرساختی. البته پرند همواره زیرذره‌بین دولت بوده و برنامه‌ها و طرح‌های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت آپارتمان در پرند

اجاره‌نشینی در تهران یا خانه‌دار شدن در پرند

با این حال با پول رهن کامل یک آپارتمان کوچک در محله نه چندان خوب تهران می‌شود اقدام به خرید آپارتمان در پرند کرد. آپارتمانی بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر. البته نباید فراموش کرد که قیمت‌ها در فازها و پروژه‌ها متفاوت است. از 7 فاز مسکونی پرند فازهای 4، 5، 6 و بخشی از سه را مسکن مهر در بر گرفته است. باقی فازها خانه‌های شخصی‌ساز یا شرکتی هستند که قیمت آنها به مراتب بالاتر از آپارتمان‌های مسکن مهر است. مثلا آپارتمان 90 متری دوخوابه و نوساز در فاز 1، با پارکینگ و انباری، 380 میلیون تومان آگهی شده است. برای واحد‌های لوکس‌تر قیمت بالاتر هم می‌رود.

 125 متری دوخوابه در فاز یک، متری 4 میلیون و 900 هزار تومان ارزشگذاری شده است. این آپارتمان بسیار شیک، نورگیر و خوش‌نقشه است و نمای ساختمان بسیار زیبا، پارکینگ، انباری، آسانسور ایتالیایی و کابینت هایگلس ترک دارد. در فاز یک به دلیل امکانات و کیفیت ساخت پروژه مسکونی قیمت خرید آپارتمان در پرند بالاتر است. تا جایی که با بودجه مشابه در برخی نقاط جنوبی تهران هم می‌توان خانه خرید. البته بسیاری از بناهای شخصی‌ساز پرند لوکس و زیبا هستند. در فاز 3، 100 متری دوخوابه را با پارکینگ، انباری و حیاط و موقعیت عالی نزدیک پارک با 290 میلیون تومان می‌شود خرید. برای آپارتمان‌هایی که تحویلی نیستند هم قیمت‌ها پایین‌تر است اما توصیه می‌شود به سراغ واحدهایی بروید که بلافاصله به شما تحویل داده می‌شوند.

نرخ خرید آپارتمان‌های مسکن مهر

اما واحدهای آماده واگذاری مسکن مهر را حول و حوش متری یک میلیون تومان هم می‌شود خریداری کرد. در سایت دیوار 80 متری دوخوابه ساخت سال 95، 93 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد نقاشی شده و کف سرامیک، پکیج و متریال ضد زلزله دارد. در ضمن وام 30 میلیون تومانی آن به طور کامل پرداخت شده است. مزیت واحدهای مسکن مهر همین قیمت‌های پایین است. درضمن روی واحدهای سری قدیم تا 30 میلیون تومان و روی سری جدید تا 40 میلیون تومان وام داده می‌شود. یعنی برای خرید یک 55 متری در فاز 6، تنها 30 میلیون پول نقد باید پرداخت کنید. برخی از واحدهای آگهی شده هم هم‌چنان بدهی وام دارند که اگر به سراغ آنها می‌روید توصیه می‌شود مطلب نحوه انتقال وام مسکن را در وبلاگ دیوار مطالعه نمایید.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار