بازدید 27658
هزار و پانصد و پانردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توصیه امام جمعه اصفهان به دولت و نمایندگان مستعفی/ترکان از واعظی دفاع کرد/امام جمعه آستارا: مسئولی که صورتش را از ته می‌زند، به درد نظام نمی‌خورد/واکنش بهمنی به پیشنهاد یارانه‌ایِ احمدی‌نژاد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای رویترز درباره احتمال قطع مبادلات مالی شرکت ملی نفت چین با ایران/تفسیر فرمانده سپاه از واژه «آتش به اختیار»/انتقاد صادق خرازی از کارنامه دولت روحانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 21 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مهلت امام جمعه بوشهر به شرکت گاز

آیت الله صفایی بوشهری: برخی از مردم در استان بوشهر توان گازکشی منازل و خرید انشعاب گاز را ندارند، این قشر نباید در سرمای زمستان مشکل سوخت داشته باشند مسئولان تا نماز جمعه آینده مشکل را رفع کنند. آن کسی که در تهران نشسته و برای مردم بوشهر تصمیم گیری می‌کند اشتباه می‌کند و مردم این استان را درک نمی‌کند./فارس

ادعای رویترز درباره احتمال قطع مبادلات مالی شرکت ملی نفت چین با ایران

رویترز به نقل از دو فرد آگاه: شرکت ملی نفت چین (CNPC) ممکن است (از بیم تحریم‌های آمریکا) واحد‌های بانکی خود را از ارائه خدمات مالی مرتبط با ایران منع کند. بانک مرکزی ایران یک حساب در بانک کونلون دارد که شرکت‌های نفتی چین سالانه حدود ۱۸ میلیارد دلار برای واردات نفت از ایران به این حساب واریز می‌کنند.

توصیه امام جمعه اصفهان به دولت و نمایندگان مستعفی

امام جمعه اصفهان گفت: نمایندگان باید این دستور را پیگیری کنند تا قدم مثبتی برداشته شود، اما نمایندگان از نظر استعفا نباید دیگر کار را ادامه دهند و مجلس را ضعیف نکنند و در هفته آینده به در محل کار خودشان حاضر شوند. آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: یک درخت کامل نیست، مگر اینکه ثمره پاک و خوب تحویل بشر بدهد، دین کامل نیست، مگر اینکه این دین بتواند انسان را از گناه خارج کند و اگر دین توانست انسان را از گناه خارج کند، این دین درست است و ضعیف نیست. وی به دو مناسبت پیش رو اشاره کرد و افزود: پنجم دی ماه سالگرد تاسیس یگان حفاظت هواپیمایی است؛ بعد از اینکه جنایاتی در مسافرت‌های هوایی انجام شد، امام دستور تأسیس این یگان را دادند تا امنیت مسافران هوایی تأمین شود و مناسبت دیگر روز ثبت احوال است.

ترکان از واعظی دفاع کرد

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درخصوص اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه «با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم نه در سال ۹۲ و نه در سال ۹۶»، گفت: بنده از صحبت‌های آقای واعظی این را استنباط نمی‎کنم که دولت می‌خواهد خود را از اصلاح‌طلبان جدا کند. اکبر ترکان اظهار کرد: از گذشته اصلاح‌طلبان با تمام صمیمیت و ظرفیت در پشتیبانی از دولت بودند و در مورد ائتلاف، منظورشان مسأله دیگری است، چراکه ائتلاف تاکنون در سیستم‌های ما اتفاق نیفتاده است. ترکان با بیان این پرسش مبنی بر اینکه مگر ما از اول انقلاب تا الان ما مقوله‌ای بنام ائتلاف داشتیم، تصریح کرد: مفهوم ائتلاف یک چیز دیگر است و در نظام سیاسی کشورمان اصلا احزابی وجود ندارند که به بلوغ ائتلاف رسیده باشند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: احزاب کشورمان احزابی نیستند که به مرحله‌ای رسیده باشند که دارای ارزیابی روشن از آرای طرفدارانشان داشته باشند، فلذا احزابی که به اصطلاح رقیب هستند تصمیم بگیرند که برای رقابت ائتلاف‌ها را انجام بدند، این مسئله در سیستم انتخاباتی کشورمان هیچوقت نبوده و اکنون هم نیست.

خجسته: مسئولان اگر نمی‌توانند مملکت را اداره کنند کنار بروند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاکمیت و دولت موظف هستند که معیشت مردم را تأمین کنند و مشکلات را از سر راه بردارند. مسئولان اگر پول نیست و نمی‌توانند مملکت را اداره کنند، کنار بروند.

امیر خجسته در گفت وگو با ایلنا، درباره مطرح شدن افزایش میزان یارانه نقدی گفت: بار‌ها در مجلس صحبت شد که باتوجه به تورم، یارانه‌ها هم باید افزایش پیدا کند و ما باید این کار را مدیریت کنیم، اما نشد، مجلس و دولت هیچ کدام کاری انجام ندادند. وی ادامه داد: مگر می‌شود پیر زن و پیر مردی که کسب و کاری هم ندارد و تمام سرمایه‌شان همین یارانه است با این تورم زندگی‌شان را اداره کنند. این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید کار کارشناسی صورت گیرد که باتوجه به تورم هر فرد چه مقدار باید یارانه دریافت کند. این صحبت‌ها تبلیغاتی نیست و شعار نمی‌گویم نیاز واقعی مردم باید برطرف شود. وی تأکید کرد: حاکمیت و دولت موظف هستند که معیشت مردم را تأمین کنند.خجسته با بیان این که دولت باید یارانه افراد پردرآمد را حذف کند، عنوان کرد: افرادی که در روستا‌ها زندگی می‌کنند و درآمد درستی هم ندارند باید تحت پوشش قرار دهیم. دولت، حاکمیت و مجلس موظف هستند مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند. وی ادامه داد: اگر پول نیست، نمی‌توانند مملکت را اداره کنند کنار بروند و بگذارند دیگران بیایند باید تعارف را کنار بگذاریم، اما حالا که مسئولیت پذیرفته‌اند، باید مشکلات مردم را حل کنند.

واکنش بهمنی به پیشنهاد یارانه‌ایِ احمدی‌نژاد

بهمنی در پاسخ به این که احمدی‌نژاد پیشنهاد یارانه ۹۰۰ هزار تومان را داده است گفت: اصلا این‌ها را رها کنید. آنچه مهم است و تنها کسی که می‌تواند در این رابطه تصمیم‌گیری کند دولت است. او در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا اساسا چنین پیشنهادی امکان اجرایی شدن دارد یا خیر گفت: من فقط می‌گویم آنچه در این میان قابلیت اجرایی دارد پیشنهاداتی است که از سوی دولت مطرح می‌شود لذا درباره اظهاراتی که غیر از دولت مطرح می‌شود نمی‌توان نظر داد. نماینده مردم ساوجبلاغ ادامه داد: بوجه و بودجه ریزی اصولا بر پایه درآمد‌ها و هزینه‌هاست که باید در تطابق با هم باشد اگر ببینند از پس هزینه چیزی بر نمی‌آیند مسلم است که نمی‌تواند آن را اجرایی کند پس این نشدنی است.

تفسیر فرمانده سپاه از واژه «آتش به اختیار»

سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه در همیش حلقه وصل درباره جوانان و نقش شان در آینده کشور سخن گفت. سردار جعفری در بخشی از حرف‌هایش با یادآوری اینکه آنچه بیش از گذشته برای جنگ نرم در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حل بحران‌های اجتماعی به نقش‌آفرینی جوانان نیاز داریم، گفت: «تا به حال به دست پدران شما که جوانان اوایل انقلاب بوده‌اند انقلاب اسلامی باقی مانده و بدست شما رسیده و برای ادامه این راه باید این نقش‌آفرینی اساسی را به عهده بگیرید.»

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر نقش‌آفرینی جوانان دارند، گفت: «اولین تأکید ایشان در روز آغازین سال ۹۷ در حرم امام رضا بود که فرمودند، «اینکه ما گفتیم «آتش به اختیار»، فقط مخصوص کار‌های فرهنگی نیست، در همه‌ی زمینه‌هایی که برای پیشرفت کشور موثّر است. جوان‌ها می توانند نقش‌آفرینی کنند». این مقام عالی رتبه نظامی همچنین گفت: «من امروز تأکید می‌کنم که ما با این آمادگی و تجربه و با این حضور مردم و نیرویی که مجهز به فناوری شده است، مشکل امنیتی و دفاعی نداریم، اما مشکل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و بحران اجتماعی به فراوان داریم و همه این‌ها نیازمند جهاد و حل آن‌ها نیازمند نیروی مردمی و علی‌الخصوص قشر جوان است.» فرمانده سپاه پاسداران همچنین تأکید کرد: «رهبر معظم انقلاب ابتدا فرمان آتش به اختیار را به جبهه فرهنگی اعلام کردند و پس از آن فرموند که در سایر جبهه‌ها می‌توانند آتش به اختیار عمل کنند. آتش به اختیار یعنی محدودیت‌ها، ملاحظات و قوانین نباید مانع انجام اقدامات انقلابی توسط جوانان شود.»

انتقاد صادق خرازی از کارنامه دولت روحانی

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه کارنامه دولت آقای روحانی در این دوره قابل دفاع نیست، گفت: مردم دولتی می‌خواهند که مشکلات آن‌ها را درک کنند. صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان طی گفت‌وگویی اظهار داشت: این واقعیت را باید پذیرفت که مردم گرفتارند و زندگی شهروندان در مقایسه با قبل سخت‌تر شده است. مردم دولتی می‌خواهند که مشکلات آن‌ها را درک کند. وی با اشاره به اعتراضات دی ماه ۹۶ افزود: واقعیت آن است که برخی از شعار‌های آن سال حق مردم و بیان کننده دغدغه‌ها و مشکلات روزمره مردم بود. بحران‌های ناشی از توسعه نیافتگی، اشتغال، تعطیلی کارخانه‌ها، بی‌توجهی دولتمردان به خواست مردم و بی‌توجهی به افرادی که مسئولیت‌های ملی داشتند را باید علت وقایع دی ماه سال گذشته دانست. دبیرکل حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: ‌مردم انتظار دارند دولت فعلی که در قدرت قرار گرفته برای آن‌ها کار کند، کارنامه دولت در این دوره قابل دفاع نیست. مردم ایجاد اشتغال را از دولت طلب می‌کنند.

قول سفیر ایران در اوکراین به دانشجویان ایرانی

سفیر کشورمان در کی یف در دیدار با دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های مختلف به آن‌ها اطمینان داد تا تمام تلاش خود را برای حل مشکلاتشان به کار می‌برد. منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در حساب توییتری خود نوشت: در آستانه یلدا، دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های اوکراین به دیدارم آمدند، مشکلات را گفتند و اینکه می‌خواهند با آرامش تحصیل و به ایران خدمت کنند. به آنان اطمینان دادم تمام تلاشم را برای حل مشکلاتشان که دغدغه خودم هم هست، به کار خواهم برد. در این نشست که در محل سفارت کشورمان در کی یف برگزار شد، به سؤالات و درخواست‌های دانشجویان نیز پاسخ داده شد.

واکنش وزارت ارتباطات به حاشیه‌های یک نامه محرمانه

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده درباره یک نامه واکنش نشان داد و نوشت: نامه ذکر شده محرمانگی ندارد و به صادرکننده تذکر داده شده است. «سید جمال هادیان طبایی زواره» روز جمعه در صفحه توئیتر خود نوشت: ماجرا به ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی بازمی گردد. ارتباطی با فیلتر هم ندارد. خواسته‌اند که این امکان فراهم گردد تا اگر خانواده‌ای بسته اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهد، امکانش فراهم باشد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز‌های اخیر در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با توجه به اعلام پایان فرصت مستقل شدن هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) تا آخر آذرماه از پیام رسان تلگرام نتیجه گیری می‌کنم شاهد اختلالاتی برای جدی شدن فیلترینگ باشیم.

امیر ناظمی در صفحه توئیترخود نوشت: فیلترینگ طی روز‌های آینده سخت‌تر خواهد شد و ما هم در این موضوع نقشی نداریم. من فقط اطلاع رسانی می‌کنم. وی در مورد گمانه زنی برای فیلترینگ برای اینستاگرام نوشت: هنوز این موضوع به تصویب مراجع مربوطه نرسیده است، اما یک عده به شدت دنبال این اتفاق هستند. این موضوع سبب شد عده‌ای در فضای مجازی به نامه‌ای در رابطه با فیلتر کردن اینستاگرام اشاره کنند که از سوی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منتشر شده است. اما اکنون سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه دست به روشنگری زد.

امام جمعه موقت مشهد: قانون جنگل بر بازار حاکم است

امام جمعه موقت مشهدمقدس گفت: بر بازار قانون جنگل حاکم است و هر کس هر چه بخواهد در بازار می‌کند. در یک خیابان و در چند ده متر فاصله می‌توان چندین قیمت یک جنس را با اختلافات زیاد دید. حجت الاسلام والمسلیمن محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: چند روز قبل مقام معظم رهبری با خانواده معظم شهدا دیداری داشتند و در آنجا هشداری نسبت به نقشه‌های دشمن در سال ۹۸ ارائه فرمودند. استکبار خونخوار آمریکا در راس این دشمنان است و در کنار آن رژیم صهیونیستی و آل سعود است. این‌ها ۵ کار را براساس قراین تصمیم دارند صورت دهند. فرزانه گفت: عملیات پنهانی و جاسوسی و ترور و خرابکاری یکی از این اقدامات است؛ دوم استفاده از فضای مجازی و عملیات سایبری است که به مراکز اطلاعاتی و دولتی نفوذ کنند و در درجه سوم به دنبال ایجاد ناامنی در مرز‌ها هستند و سپس در مرحله چهارم به دنبال تشدید شکاف‌های طبقاتی و قومی هستند. در مرتبه پنجم دنبال بزرگ کردن اختلاف طبقاتی میان مردم و مسئولان هستند.

برای حرکت قبیح و بی‌ادبانه نماینده مجلس باید خون گریه کرد

حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله‌سوار اردبیل گفت: در این قضیه بسیار زشت، قبیح و بی‌ادبانه که توسط یک‌نماینده مجلس اتفاق افتاد، واقعا باید خون گریه کرد، چرا باید در مجلس ما، چنین افراد بی‌نزاکت و بی‌ادبی حضور داشته باشند. در یکی از کشورها اگر پرواز هواپیما دقایقی تأخیر کند، همه موظفند دقایقی به صورت تعظیم در برابر مسافران به نشانه عذر خواهی بایستند. در ایران ما، گاهی زشت‌ترین حرکت‌ها انجام می‌شود ولی در حسرت یک عذرخواهی ساده می‌مانیم. مردم از کارمند شجاع حراست گمرک دفاع می‌کنند، ولی مجلس قصد مجازات او را دارد و به دنبال شناسایی و معرفی ایشان به دادگاه است.

تعرض راننده سرویس مدرسه به دانش‌آموز ماهشهری

فرماندار ماهشهر گفت: در هفته جاری راننده یکی از مدارس دخترانه دبیرستان ماهشهر به علت غیبت چند روزه، راننده دیگری را جایگزین خود کرده و راننده جایگزین در راه برگشت قصد تعرض به آخرین مسافر خود را داشته است؛ اما با مقاومت دانش‌آموز مواجه شد. هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است، در پی این تعرض بین این فرد و دانش‌آموز درگیری ایجاد شده که دختر دانش‌آموز در مقابل تجاوز فرد مقابله کرده و از ماشین خارج شده است. خانواده‌ این دانش‌آموز شکایتی در این زمینه تنظیم کرده‌اند،از بازداشت شدن این فرد اطلاعاتی ندارم ولی پیمانکار حمل و نقل این مدرسه، قرارداد پیمانکاری‌اش لغو شده است.

کاهش قیمت ارز تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

محمود جامساز، اقتصاددان در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: در مورد تحریم ها نباید فراموش کنیم که اثرات اعمال تحریم ها فوری نیست و پس از مدت کوتاهی ظاهر می شود. ️دولت در زمانی که دلار به ۱۹ تا ۲۰ هزار تومان رسید، وارد عرصه شد و ناگهان قیمت ها تا ۱۳ هزار تومان ریزش کرد، پس از تحریم های ۱۳آبان دولت موفق به کنترل نرخ شد و دلار به ۱۳ هزار و حالا به حدود ۱۰ هزار تومان نیز تنزل کرد. البته این سؤال پیش می آید که تا چه زمانی این روند ادامه خواهد یافت؛ که به اعتقاد بنده تا زمانی که دولت بتواند ارز وارد کشور کند. البته نباید فراموش کرد که ورود ارز مانند سابق ساده نیست.

خودرو باید ارزان شود

سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز یکی از عمده دلایل گرانی خودرو در بازار است، گفت: با توجه به اینکه بهانه قطعه سازان افزایش نرخ ارز بوده اکنون باید شاهد کاهش قیمت ها باشیم.️ در صورتی که بازار ارز با ثبات نسبی مواجه شود باید انتظار کاهش قیمت ها به ویژه در بازار خودرو و مسکن را داشته باشیم.️ عوامل بسیاری بر گرانی خودرو دامن زده است. وی با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه بهانه قطعه سازان افزایش نرخ ارز بوده اکنون باید شاهد کاهش قیمت ها باشیم، تصریح کرد، دولت باید تجدید نظری در این حوزه داشته باشد./ایرنا

مجلس درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: امروز آنقدر نمایندگان مجلس درگیر مسائل حاشیه ای شده اند که از بعد نظارتی و حتی قانون گذاری در زمینه مسائل مهم جامانده اند. تا زمانی که این غفلت در بین نمایندگان وجود داشته باشد و خود را درگیر مسائل حاشیه ای کنیم قطعا بعد نظارتی آن طور که باید اجرایی نخواهد شد. جا ماندن مجلس از نظارت بر اجرای قوانین زمینه قانون گریزی را فراهم می کند و هر کسی دزدی، اختلاس، کم کاری و قاچاق کرد خود را آزاد احساس می‌کند. در حالی که مجلس متولی نظارت بر اجرای قوانینی است که تصویب می کند./ایسنا

ارزش واقعی یارانه چقدر است؟

سیدناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه ٩٨ توجهی به افزایش یارانه نقدی نداشته است، گفت: ️پیشنهادی مبنی بر افزایش یارانه نقدی مردم از سوی برخی نمایندگان با توجه به وضعیت معیشتی جامعه مطرح شده است. ️در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵٠٠ تومان یارانه نقدی کمتر از ١۵ هزار تومان ارزش دارد. ️زمانی که بحث هدفمندی یارانه ها مطرح شد دولت برای جلوگیری از اسراف منابع اقدام به اجرای این طرح کرد، اما متاسفانه مسیر اشتباه طی شده در این طرح کمکی به استفاده بهینه از حامل های انرژی هم نکرد. /خانه ملت

انتقاد تند یک نماینده اهل سنت از نماینده سراوان

محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان با اشاره به توضیحات نماینده سراوان تأکید کرد: ارتباط دادن این مسأله به قومیت و مذاهب از سوی هرکسی، ظلم است. وی افزود: هرکس از مدیر خود تبعیت می کند و رفتار کارمند حراست تحت این عنوان که به نماینده گفت من از شما دستور نمی گیرم کاملا درست است، چرا که او از مدیر مربوطه خود دستور میگیرد. در این نقطه هم عکس العمل درازهی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست که البته از این بابت عذرخواهی هم کرد. عثمانی با اشاره به تلاش نماینده سراوان برای استیضاح وزیر اقتصاد اظهار داشت: درازهی در مورد درخواست استیضاح وزیر احساساتی عمل کرد. اگر قرار باشد براساس ناهماهنگی ها، وزرا را استیضاح کنیم، مردم هم ما را استیضاح می کنند. وی افزود: وزیر اقتصاد را به خاطر رفتار یک کارمند که باب طبع ما نبوده استیضاح کنیم؟ ای کاش از قدرت خود در جاهایی استفاده می کردیم که حق مردم درآن نقاط ضایع شده بود نه در جایی که رفتار شخصی با ما صورت می گیرد و به ما برمی خورد که چرا با بنده این طور رفتار شده.

اگر دولت مالیات اصفهانی‌ها را می‌خواهد باید برای آنها خرج کند

طباطبائی‌نژاد تصریح کرد: نظر ما این است که آقایان نمایندگان باید این دستور را پیگیری کنند تا قدم مثبتی برداشته شود، اما نمایندگان از نظر استعفا نباید دیگر کار را ادامه دهند و مجلس را ضعیف نکنند و در هفته آینده به در محل کار خودشان حاضر شوند تا ان‌شاءالله گام درستی برای این کار برداشته شود. امام جمعه اصفهان همچنین اظهار داشت: دولت‌مردان بدانند که اصفهان و استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می‌دهد، اگر این مالیات‌ها را می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند؛ اگر درآمد می‌خواهند باید بگذارند صنایع سر پا باشد و همان‌طور که می‌دانید سال گذشته قسمتی از ذوب‌آهن به خاطر کمی آب مختل ماند.

جلیلی: می‌گویند حرف نزنید چون برداشت انتخاباتی می‌شود

سعید جلیلی در پاسخ به این که آیا حضور شما در شهر‌های مختلف انتخاباتی است، پاسخ داد: اگر وظیفه جریان انقلابی و آحاد جامعه آنست که منفعل نباشند، پس می بایست سایه به سایه مسائل کشور را در حد وسع خود و در چهارچوب قانون دنبال کرد. در آنجایی که دیده می شود، یک کار خطایی در حال شکل گیری است، باید آن را تصحیح کرد ولو تصور مردم آن باشد که آن اتفاق برایشان خوب است. به همین تناسب کار خوب را تأیید و کار‌های ناقص را تکمیل کنند. جلیلی افزود: برخی می‌گویند حرف صحیح نزنید و نسبت به آینده کشور منفعل باشید، چون ممکن است از این صحبت‌ها برداشت انتخاباتی شود؛ خب بشود! نسبت به مسائل امروز کشور موضع نگیریم و آن‌ها را پیگیری نکنیم با این بهانه که ممکن است تصور شود کار انتخاباتی می کنم؟!

امام جمعه تهران: این چه فسادی‌ است که جامعه ما را گرفته؟

امامی کاشانی همچنین خاطرنشان کرد: در کشوری مثل ایران که این همه شهید داده و کشور در امنیت خاصی و در تراز بالای عزت و اقتدار قرار گرفته، آیا این وضع اقتصادی و احتکار و رشوه و گران‌فروشی درست است؟ این چه فسادی است که جامعه ما را گرفته؟ این چه جدایی از امام زمان است؟ وی با بیان اینکه کشور ایران و جمهوری اسلامی از نظر ایدئولوژی برجسته‌ترین تفکر دینی است و این تفکر بوده که انقلاب اسلامی را به وجود آورده، افزود: البته ما جوان شجاع، فداکار و ایثارگر فراوان داریم، رویش‌ها هم فراوان است ولی باید توجه به امام عصر بیشتر باشد. طلاق کجا و امام زمان کجا؟ گران‌فروشی، عیاشی، فساد، پول اندازی و خلاف کجا؟ «صلاح کار کجا و من خراب کجا/ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا.»

امام جمعه آستارا: مسئولی که صورتش را از ته می‌زند، به درد نظام نمی‌خورد

حافظ‌نیا، امام جمعه آستارادر خطبه‌های نماز جمعه این شهر اضافه کرد: امروز هر کسی که در جامعه ما مدرک کارشناسی ارشد دارد، احساس تکلیف می‌کند و متأسفانه اصل موضوع خدمتگزاری فراموش شده است. خطیب جمعه آستارا با انتقاد از رویه بد توهین و بردن آبروی همدیگر در تبلیغات انتخابات گفت: بدانند خدا هم جزای کسانی که آبروی دیگران را در انتخابات می‌برند خواهد داد. حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ‌نیا با انتقاد از وضعیت غیر اسلامی برخی مسئولان گفت: مسئولی که در نظام اسلامی خدمت می کند، باید ظاهر اسلامی داشته باشد و کسی که صورتش را از ته می زند، علیرغم کارایی به درد نظام اسلامی نمی خورد.

فولادگر: نمایندگان اصفهان از یکشنبه در جلسات مجلس شرکت می‌کنند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی از حضور نمایندگان مستعفی، در جلسات مجلس و کمیسیون‌ها از روز یکشنبه خبر داد. حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون درخواست امام جمعه اصفهان از نمایندگان مستعفی مبنی بر ادامه ندادن مسیر استعفا و پیگیری مطالبات مردم در زمینه آب، اظهار داشت: طبیعتاً در روزهای آینده باید در این زمینه جلساتی را داشته باشیم.

وی درباره درخواست امروز امام جمعه اصفهان از نمایندگان بیان کرد: استعفا تصمیمی جمعی بوده که تا برگزاری جلسه جمعی و رسیدن به تصمیم جمعی در این زمینه به قوت خود باقی است و اگر براساس آیین نامه مجلس، استعفای نمایندگان به صورت فردی در صحن علنی بررسی شود آنگاه افراد باید شخصاً در این باره تصمیم گیری کنند. نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه مهم است پیگیری نتایج جلسات و مکاتبات است که با حضور در مجلس بهتر قابل پیگیری است، ضمن اینکه تداوم غیبت نمایندگان شبهه شرعی و قانونی دارد؛ بنابراین، از روز یکشنبه در جلسات مجلس و کمیسیون‌ها شرکت کرده و وظایف نمایندگی خود را انجام می‌دهیم و در مورد استعفا نیز به صورت جمعی تصمیم گیری می‌کنیم، البته توصیه آیت‌الله طباطبایی نژاد برای نمایندگان مبنا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۶۶
حذف یارانه ها در این شرایط بازی با اتش با بنزین است
پاسخ ها
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بنظرم هر کشوری فرهنگ خاص خودش رو داره
تو غرب هرکس کراوات نزنه و صورتش رو شیش تیغ نزنه بدرد حکومت اونجا نمیخوره در ایران هم هرکس به سبک ایرانی اسلامی اصلاح نکنه بدرد اینجا نمیخوره مثل اکثر اصلاح طلبان در این کشور که به جای اصلاح این مملکت فقط صورتشونو اصلاح میکنن همین و بس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
واقعا خجالت وشرم نمیکند توی این شرایط که تورم وگرانی وحشتناک است میخواهند که یارانه ها را قطع کند دولت باید حقوق کارمندان وبازنشستگان را باتوجه به تورم افزایش دهد یعنی باید 45 درصد حقوقها را اضافه کند چطور اقازاده ها وبا
پسران وزراو نورچشمی باید دررفاه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
پاصلا ریش فایده اش را اول بنویس . برای من بیسواد توصیح عامیانه بده که ریش به چه دردی از من دوا میکنه . . تو اخبار ندیدی تمام اساتید دانشگاهای غرب میبینیم یه ته ریشی دارند ولی ملاک نیست . ملاک اصلی تخصص انها هست . یا اصلا ریش ندارند . آلان ریش مشکل گرانی را حل میکند یا نه . تولید را بالا میبرد یا نه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتی ویروس جان شب یلدایی ما رو گرفتیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
نه تنها کسی که ریشش را از ته میزند بلکه کسی که دین ندارد اما در کار خود تخصص دارد بدرد ما میخورد .همانطور که دنبال موبایلی که انها ساخته اند هستید.همانطور که دنبال هواپیما یا مترو یا دارو یا تجهیزات پزشکی ساخته انها هستید در حالی که میدانید سازنده ها حتی مسلمان نیستند.همانطور که برای یک ماشین ساخته غرب یا ژاپن سر ودست میشکنید.
حاج منصور ولایتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کسی که شکل و شمایل خودش را شبیه کفار می کند قطعا بدرد جامعه مومنین نمیخورد
هر چند باطن مهم است ولی نباید از ظاهر غافل شد
بحمدالله تا این لحظه در حوزه کاری این حقیر از جذب نیروهای غیرانقلابی و بی ریشه بدون ظاهر اسلامی جلوگیری کردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
جواب امام جمعه محترم:مگر همه ریشی ها خادم و مسلمونن این چه حرفیه .
مهم ریشه افراده نه ریش افراد ؟؟ ابا در اروپاو سایر نقاط که همه ریش میزنتد همه وارد جهنم میشن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
متاسفم برای آستارا
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
یعنی با این حساب هرکس ریش داشته باشد می تواند مسئول شود و هرکسی که ریش نداشت نمی تواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
حافظ‌نیا با انتقاد از وضعیت غیر اسلامی برخی مسئولان گفت: مسئولی که در نظام اسلامی خدمت می کند، باید ظاهر اسلامی داشته باشد و کسی که صورتش را از ته می زند علیرغم کارایی به درد نظام اسلامی نمی خورد.
حاج آقا این حرف ها مال سالها پیش بود که نتیجه اش شده همین وضعیت موجود یعنی ظاهر سازی و پوشاندن ناکارامدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
برخی وقتی چنین میگویند و وقتی مریض میشوند بسراغ تجهیزات پزشکی و داروهای همان شش تیغ های گاهاً بیدین میروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کشمیری که دفتر ریاست جمهوری را منفجر کرد و رجایی و باهنر را شهید کرد دارای ظاهری کاملا اسلامی بود حتی خودکار شخصی و محل کارش هم جدا بود.
اختلاس گر بزرگ آقای خاوری در کنار چفیه ی دور
گردن ،ریش فراوان هم داشت .و از این نمونه ها فراوان بودند و هستند که ظاهرشان را منطبق کردند تا بتوانند خیانت کنند.
این حرفها را در دهه ی شصت میشد گفت چون نمونه های حقه بازی آن وجود نداشت.ولی امروز فراوانند افرادی که ظاهرشان به مذهبی ها میخورد و باطنشان به شیطان.
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
امام جمعه آستارا باید نصیحت شوند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کسی که صورتش را از ته می زند علیرغم کارایی به درد
نظام اسلامی نمی خورد.

خدایا خودت به ما رحم کن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برخی ریش ها مصنوعیه ! حاج آقا !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مثل حاج آقا خاوری که ریش داشت و چفیه هم دور گردنش می انداخت . . البته در کانادا دیگر نیازی به این ریا کاری ها ندارد .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ریش بگذارید و هر کاری دلتان خواست بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ریش و چفیه خاوری رو هنوز یادمون نرفته!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
د .
از ایشان سوال کنید که ایا اگر به
پزشک مراجعه کنند و ان دکتر متخصص ، ریشش را از ته زده باشد اعتماد نمیکنند ؟
و برعکس اگر یک مومن ریشدار ولی فقط تزریقات بلد باشد و بخواهد بجای دکتر ایشان را مداوا کند ایشان ایا قبول میکنند ؟
چرا متوجه نیستید که اداره یک کشور نیاز به متخصص ها دارد که حتی اگر مسلمان هم نباشند
118
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااقاااااایان
مهم ریش است
نه علم و دانش
همه با ریش بیان

اینجوری
مملکت پیشرفت عظیمیم میکنه
جهشی 100000 درصدی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بعضی از کامنت ها در این سایت تکرار میکردن م چرا فقط از امام جمعه ی مشهد مطلب میگذارید?اینم آستارا،اونم اصفهان.چرا انتظار دارین با هم تفاوت داشته باشن
بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حاج آقا يه ضرب المثل هست كه ميگه بعضيا با تيغ ريش ميزنند، بعضيا هم با ريش تيغ ميزنند
ریش یا ریشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
امان از برخی ریش دارهای بی ریشه. فاسد هایی که به نظام لطمه می زنند با ریش.
قدم مثبت دولت در ارتباط با آب اصفهان این است که حق آبه در بخش های مختلف استان مورد بازنگری قرارگیرد هیچ آبی در خارج از استان برای انتقال وجود ندارد و این باید اساس هر برنامه ریزی قرار گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
عزیزم ظاهراً شما اصلا نمیدونی مفهوم‌حقآبه چیه ، معنی حقآبه به زبون ساده اینه که هر حق آبه دار بر مبنای سهمی که داره درصدی از آب ما اونه ، یعنی مثلاً اگه کشاورزان شرق اصفهان حق آبه شون معادل ده درصد باشه اگر خروجی آب از سد زاینده رود صدمیلیون متر مکعب باشه ده میلیون مترش باید به اونا برسه و اگر خروجی سد ده میلیون مترمکعب باشه باید یک میلیون مترمکعب به اونا برسه نه اینکه مثلاً اگر در زمان غیر از خشکسالی در بالادست زاینده‌رود و صنایع و آب انتقالی به شهرهای دیگه هر مقدار برداشت می‌شده در زمان خشکسالی هم همون قدر برداشت بشه بلکه باید همه مصرف کنندگان بر اساس سهم خودشون در ترسالی و خشکسالی برداشت کنند
اما به نظر بنده این حرف امام جمعه اصفهان که گفتند اصفهان معادل ۱۱ استان مالیات میده ولی معادل اون از بودجه بهره نمیبره خیلی درست نیست ، چون به هرحال وقتی این صنایع توی اصفهان هست باید هم مالیات بیشتری بده و مقداری از این مالیات به خود اصفهان برگرده و مقداری از اون برای پیشرفت و توسعه استانهای کمتر توسعه یافته هزینه بشه تا اونها هم ترقی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
من متوجه نشدم این مطلبی که من نوشتم مغایرتتش با فرمایشات شما کجاست بهرحال حق آبه شرق اصفهان را باید در کارخانجات و زمینهای کشاورزی تازه تاسیس استان جستجو کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ناشناس۲۲:۱۹
نه تنها هیچ کارخونه و کشاورزی جدیدی توی اصفهان شکل نگرفته که بعضی از کارخونه ها درحال رکودند و بسیاری از زمینهای کشاورزی که کشاورزیهای شرق اصفهان فقط نمونه شناخته شده تری نسبت به بقیه است تعطیل شده
کسانی هم که تا صحبت از آب اصفهان میشه فورا دلیل کمبود آب رو به ذوب آهن و فولاد مبارکه نسبت میدهند اگه زحمت بکشند و یک سرچی بکنند متوجه می‌شوند که کل سهم مصرف آب در صنایع در حدود ۴ الی ۵ درصده که در مورد فولاد مبارکه بسیار کمتر از این هم هست چون جدیدا سیستم بازچرخوانی جدیدتری اونجا راه اندازی شده که مصرف آب رو خیلی کمتر کرده و طرح دیگه ای هم در فولاد مبارکه انجام شده(یا در حال راه اندازی هست)که این کارخونه از فاضلاب اصفهان بجای آب زاینده رود استفاده کنه
بخشی از مشکل آب اصفهان به این دلیله که در دولت‌های قبل قرار بوده که با راه اندازی طرح انتقال جدیدی از کارون به زاینده رود این آب برای مصرف شرب به یزد و شهرهای دیگه ای منتقل بشه ولی قبل از انجام انتقال آب از کارون به زاینده‌رود طرح انتقال آب به یزد و دیگر شهرهارو اجرایی میشه که در نتیجه این مسأله ، در واقع سهم آب اصفهان بوده که به یزد منتقل شده و الان هم که اصفهان پیگیر اجرای اون طرح عقب مانده شده در واقع داره پیگیر انتقال آب یزد رو می‌کنه به عبارت دیگه این طرح به نام اصفهان دیده میشه اما در واقع به کام یزد بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بایدبا یک برنامه ریزی 10 ساله 1- کم بود آب اصفهان از دریا تعمین شود بخصوص آب مصرف صنعتی که نیاز به تصفیه آنچنانی ندارد
2- در مدت 10 سال کلیه کارمندان و کارگران و ... استان چهار محال بختیاری و خوزستان را از کار در اصفهان بیکار کرد و هرگونه ارائه خدمات به آنها را متوقف کرد تا انها باشند که بدانند مردم اصفهان مردم ایران هستنند و برادران و خواهران آنها هستند نه دشمن آنها که آب را بر روی آنها بسته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
متاسفانه کسی توجه نداره منابع آبی و بارشها کمتر از گذشته است و متناسب با آن باید مصرف کاهش یابد در شرق اصفهان شاید صدها سال کشاورزی میشد و فولاد مبارکه 25 سال است که راه اندازی شده و براحتی میتواند و باید خسارت عدم کشت کشاورزان شرق اصفهان را پرداخت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
معاون سابق محیط زیست در ارتباط با ورشکستگی آب در ایران و مقایسه آن با ورشکستگی مال حرفهای جالبی زد گفت ما حساب جاری مون تمام کردیم یعنی آبهای جاری ، حساب پس انداز که همون آبهای زیر زمینی باشه تمام کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
درسته تونلها را هم باید مسدود کرد تا اصفهانیها بفهمند روزی آنها کی میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
انتقال آب از دریا؟
شما جزء زدن تونل کار دیگری بلد نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اصفهانی ها فراموش نکنند تمام آب مصرفی آنها از سرزمین چه کسانی تامین میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فقط مردم اصفهان مردم ایران هستنند و بقیه بیگانه اند و آب لازم ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ما به برادران و خواهرانی که راضی به نابودی ما هستند نیازی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
برخی از شما اصفهانیا اینقد نژاد پرست هستید که علاوه بر برداشت منابع نفتی گازی و آبی خوزستان اکنون میگید که اگر کارگری از خوزستان یا چهارمحال توی کارخونه های اصفهان هستن باید اخراج شوند!!!!شما اصفهانیا اصلا از ابتدا خوزستانی یا شهرستانی دیگه ای جذب نمی کنید که بخواید اخراج کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
ناشناس۲:۴۷وقتی صنایع سنگین رو بردین اصفهان باعث افزایش جمعیت شدیدو باعث توسعه همه جانبه اعم از شهرسازی و کشاورزی اصفهان باعثش همین صنایع سنگین. هست شما مصرف کارکنان و خانوادهاشون و شهرهایی. که این کارخانجات پدید اوردن رو هم حساب کنید. مثلا فولاد شهر
در اکثر کشورها اینستاگرام سرورش را در ان کشور میزبان قرار داده و خدمات برای ان مردم فراهم کرده واینجا هم باید همین جوری باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
موافقم
قیمت دلار ۲۰۰۰تومانه این قیمت دستوریستد
مقصود نمایندگان مسعفی آب برای کشاورزی و صنعت است ، اب شرب و زاینده رود بهانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
کشاورزی و صنعت جزو نیازهای اساسی کشور است و باید آب مورد نیاز آن تامین شود
تعجب میکنم شما چرا انقدر خصمانه برخورد میکنید
اگر اصفهان آباد شود کل کشور آباد می شود
و اگر گزندی به آن برسد همه مردم ایران ضرر میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
حرص نخور اخوی
نکنه توقع داری آب را الکی در کارون رها کنند تا پشه و مگس اطرافش تجمع کنه
آب را باید جایی برد که به کار بیاد
من به عنوان یک یزدی معتقدم انتقال آب از کارون به زاینده رود یک تصمیم بجا و درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بله اگر آبی وجود داشته باشد مورد نیاز همه است نه فقط اصفهانی ، انهم آبی که خدادادی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بله سوءمدیریت در خوزستان وجود دارد اگر مثل مسئولان اصفهان زرنگ بودند و اجازه میدادند مردم خوزستان از آب کارون استفاده کنند و مثل زاینده رود خشک میشد دیگر خیال همه راحت میشد و طمع به کارون ادامه پیدا نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
وای به اونایی که خواستار نابودبیشتر خوزستان و کارون هستن، اگر این همه منابعی که خوزستان داشت اصفهانیا داشتن نمیزاشتن بی حساب قطره ایش در جای دیگه ای صرف بشه
دولت بجای حذف یارانه افراد بهتره بودجه مفت خوارها رو از بودجه حذف کنه ، حذف یارانه ها خطر داره حسن ؟؟!!
امشب شب یلدا خونه ما :
پدرم بخاطر گرونی چیز خاصی نخرید و بعداز کلی جروبحث از خونه زد بیرون
دو ساعت زودتر رفت سر کارش
چون توی اداره برق از نه شب تا هشت صبح کشیکه
خوش بحال پولدارا خوش بحال ثروتمندا از آقازاده گرفته تا بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خوش بحال آقازاده ها که در آمریکا خوش میگذرونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
فرستادن آقا زادها یک پروزه با برنامه هست یعنی افراد برگدیده را به غرب فرستادند تا تحصیلات عالیه داشته باشند و سپس در رده های کشور در مدیریت قرار گیرند اما اینکار یک اشکال اساسی دارد . آنها بعد از بازگشت به کشور ان مواردی که در غرب اموختند در اجرا در ایران به مشکل برخواهند خورد چون گفتمان کشور ما هنوز انقلابی هست و کارگرد جهادی دارد و با نطریه و تجربیات علمی چنان مطابقت ندارد و بعد از مدتی دوباره برمیگردند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خوش بحال دیوونه که همیشه خندونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
غصه نخور آبجی هممون همینجور بودیم
عین اون قسمت از سریال پایتخت که نقی معمولی شکست خورده بود و همه الکی اظهار میکردن که اتفاقی نیوفتاده
قصه پرغصه ماها هم شده همین جور
صداوسیما با پمپاژ شادی تصنعی میخواد فضای سرد خونه ها رو گرم کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بقول یه عزیزی تو تابناک این نیز بگذرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
سلام. من هم دم غروبی یلدا با ماشین مسافر کشم زدم به یه اپتیما. خدایی تا الان که 12 شبه هنوز به همسر و بچه ها نگفتم. ولی
آس و پاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
علی آقا! راست میگن دروغگو کم حافظه اس، شما دم غروب شب یلدا زدی به یه اپتیما؟ اونوقت دوازده شبه به همسر و بچه ها نگفتی؟ مگه همین غروب
یلدا نزدی؟ چطور شد 12 روز؟!!! جالبش اینجاست واسه اینکه دراماتیک ترش کنی ماشین خودتو کردی مسافرکش و ماشین طرفو کردی اپتیما
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آقا بنده خدا گفته تا الان که 12 شبه یعنی ساعت 12
شبه نه اینکه 12 شب گذشته
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
در جواب نظر «آس وپاس ۸:۰۸
به نظرم شما متوجه نوشته علی آقا نشدید.منظورشون از عبارت «۱۲شبه»این است که الان ساعت دوازده شب است.نه اینکه دوازده شب از ماجرا گذشته باشه.به ساعت ارسال پیام ایشون هم دقت کنید لطفا.
وضمنا خدمت نویسنده نظر اصلی یعنی خانم شیوا عرض کتم بسیاری از خونه ها امسال وضعشون شبیه خونه شما بود،من هم هیچ آجیلی نگرفتم واز باقیمانده آجیلی که چند ماه قبل گرفته بودم استفاده کردیم ولی حقیقتا اینقدر سفت شده بود که من خودم نخوردم .ماجرای شما رو که خوندم یاد بچگی های خودمون افتادم که گاهی پدرم مثل پدر شما میزد بیرون.ولی من بیرون نزدم موندم و سعی کردم به بچه ها خوش بگذره.پدر من وشما نمی دانستند که بچه ها گاهی با یک خنده هم دلشان خوش میشود.این نتیجه کارهای کسی بود که میگفت من نام را به پاسپورت ایرانی برمیگردانم ،دریغ که نان را هم از سفره مان برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
داره میگه دوازده شبه یعنی ساعت دوازه شب است چرا برادرو اینجوری راحت قضاوت میکنی
کسی که از ته ریش خود را می زند در اسلام حرام است
پس چرا مسوولانی که این کار را می کنند برخود نمی شود؟ مگر حکومت اسلامی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
عجب!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
زکی به جای زدن ریش دارن ملت رو تیغ میزنن
ایرانی
| Russian Federation |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
عملکرد مسوولین مهمه خاوری هم ریش داشت درسته
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
همانا کسانی که با تیغ ریش می زنند، نزد خدا برتر از کسانی هستند که با ریش تیغ می زندد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برخی از ریش ها ! ریشه اشان خرابه !!!!!
ریاضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از خداوند متعال برایتان شفای عاجل خواستارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فقط ریش ریش ریش.
اگر منظور از هزینه کردن برای اصفهان ، انتقال آب است باید پرسید شما راضی هستید بخاطر برپا ماندن کشاورزی و صنعتی ناکارآمد و آب هدر کن که حاضر به صرفه جویی در مصرف آب هم نیستند مردم دیگری در پایین دست رودخانه به خاک سیاه بنشینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
تا به حال کشاورزی اصفهان میوه بسیاری از استان های ایران را تامین کرده
صنعت نیز یک جنبه ملی دارد و همه برای بقای آن باید تلاش کنیم
این که مردم بالادست ضرر میکنند یک توهم است
تا الان بخش زیادی از آب توسط عزیزان بختیاری پمپاژ میشود که باعث کمبود حجم آب در پشت سد زاینده رود شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
هر آبی که در اصفهان مصرف شود به نفع کشور است
قطعا باید پروژه انتقال آب صورت گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
حاصلخیزترین خاک کشور را خوزستان دارد آب هم بدون هزینه در کنار این خاک جاری است خوب اگر مسئولان استان اجازه بدن کشاورزی همینجا انجام بشه دیگر این همه هزینه برای انتقال آب و مشکلات زیست محیطی برچه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
زنده باد اصفهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
شرم باد بر کسانی که آب اصفهان را صرف کشت هلو در چهارمحال کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
زنده باد اصفهان بدون آب دزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
چهار محالی ها که هیچی ندارند همین هلو را هم ازشون بگیرید راحتشون کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بختیاری ازدیرباز گله دار ودامداربوده ازوقتی این پمپاژاب به کوه ها وباغداری تو چهارمحال شروع شددچارکمبودعرضه دام وبالارفتن قیمت گوشت شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
شما اگر اجازه بدید آب در مسیر اصلی خودش جاری باشه بقیه هم بلدن میوه پرورش بدهد پول کشور را هم برای انتقال آب هدر ندهید
پیگیری مطالبات مردم در زمینه آب از کجا ، ایا دولت درجیبش آب دارد که به شما نداده ، دولت باید از دهان کدام مردم بدبختی آب بگیرد و به شما بدهد
جناب امام جمعه محترم آستارا : همین بی ریش‌ها بودن که انقلاب کردند ، لطفا فراموش نکنید ، البته ایشان درست می فرمایند ، همین بعضی از ریشدارها خوبند که پول ملت رو دو لپی بکشن بالا و به اون بی ریش‌ها بخندند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ایواله
اما جمعه محترم آستارا، از خواب بیدار شوید
مسئولی که بیسواد است و مدیریت بلد نیست بدرد مملکت نمیخورد
مسئولی مفید است که سواد داشته باشد و مدییت بلد باشد. اگر ریشش را با تیغ زد
آقای سروش و زیباکلام بهترین متخصصان داخلی را که شهرت جهانی داشتند فقط و فقط بخاطر کراوات پاکسازی کردند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
دوستان ببخشید! تابناک‌ جوری سانسور میکنه آدم از نوشته خودش حیرت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
حضرت امام جمعه وضعیت الان حاصل اجرای همین حرف شماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برخی ریش های بی ریشه فایده ندارند
بی ریشهای مفیدند که کار ندارند!!!
تداوم غیبت نمایندگان شبهه شرعی و قانونی دارد ولی گرفتن سهم آب سایر استانها و دادن آن به شما هیچ مشکل شرعی و قانونی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتقال آب حق شرعی و به حق مردم اصفهان است
ما در کاشان مشکل آب داریم و از نمایندگان استان حمایت میکنیم
شما لطفا نظر غیرکارشناسی نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
احسنت
همه باید از اصفهان حمایت کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتقال آب کلا حق نمیشود این حرفها غیر منطقی را نزنید آب حق مردمی است که در مسیر طبیعی روذخانه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتقال آب با دزدی سر گردنه هیچ تفاوتی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
همانطور که انتقال آب به یزد میسر شد خواهید دید انتقال آب به زاینده رود هم انجام میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
آب حق مردم اصفهان است
اگر استان اصفهان آباد شود همه مردم ایران خوشحال میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
انتقال آب شرعی است. خخخخ
خوب شد شرع رو هم وارد این مسائل کردید
کل آب ایران رو بدید به اصفهان باز هم طلب می کنند چون میگن ما اصفهانیم نصف جهانیم پس باید حق ما بیش از شماها باشد چون ما برترتریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آبادی اصفهان به قیمت با خاک یکسان شدن دیگر استانها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آب حق مردم اصفهان است یعنی زورگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
وقتی رئیس جمهوری از مناطق خشک انتخاب شود وضعیت همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اصفهان آباد شود بقیه هم برند بمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مااصفهانیها هم اگه مثل بعضی هموطنان دیدگاهمون ملی نبودواستانی فکر میکردیم نه انقدرشهیدتقدیم کشورمیکردیم,نه اجازه میدادیم اب زاینده رود را به یزد انتقال بدن,نه اینکه بااغوش بازازمهاجرین استانهای دیگه استقبال میکردیم
چرا شهر هایی مثل اصفهان و یزد و تبریز و... وضع رفاهی شهری انها بیشتر از بقیه جاها است؟
غیر از این است که مسوولان خود استان و شهریشان کاری هستند و اهل مماشات نیستند و هرجور شده کار را برای استانشان می کنند؟
ولی استان های مثل سیستان و .. همچنان دور خودشان می چرخند
اول از همه باید سوال کرد که مردم این مناطق چجور تفکر می کنند و بعد مسوولان استانی و در اخر مسوولان کشوری
وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اشتباه فکر مکنید
استان اصفهان مناطق محروم زیادی دارد
حتی شهر اصفهان نیز دارای محله های محروم زیاد است
متاسفانه یک تفکر اشتباه در ذهن هموطنان ما شکل گرفته که کل اصفهان جایی شبیه چهارباغ است درحالی که اصلا اینطور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
نمیدانم این تخم اصفهان ستیزی ار کجا ریشه دوانده
متاسفانه برخی از عزیزان مثلا دلسور حرف های کانال های آن طرف آب را تکرار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
ای وای بر تابناک که اصفهان ستیزی را ترویج داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
شما وضع اصفهان را با شهر مری سیستان و بلوچستان یکی می کنی؟
شما اگر ۱۰ جا داشته باشید که محروم است انجا ۱۰۰ جا دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بسیاری از مناطق اصفهان حتی محلات وضعی بدتر از خوزستان دارند
اما کسی توجه نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اصفهان ستیزی در کار نیست انتقال آب ظالمانه است و توسط هرکسی که انجام شود محکوم است درشرایطی زیست محیطی که همه را گرفتار کرده بازم حرف از انتقال آب میکنند و مثل کبک سرشان را در برف کردند و چیزی نمیبینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتقال آب یک کار ملی و همه جانبه است
شما بهتر است به جای تفرقه افکنی به دنبال جلب رضایت نمایندگان خود باشید تا بتوانیم اصفهان را مثل همیشه آباد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
زنده باد اصفهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
انتقال آب باید 20 سال پیش انجام میشد اما اهالی محترم بختیاری نگذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
انتقال آب فقط وضعیت را بدتر میکند همه پیش بینی ها حکایت از بدتر شدن وضعیت آب دارد دولت باید از این انفعال خارج شود و در جهت کاهش مصرف تصمیمات بزرگ بگیرد
دولت‌مردان بدانند که اصفهان و استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می‌دهد، کارخانجات را با لابی در دل کویر قرار دادن و خسارت سنگینی به کشور ، محیط زیست و اقتصاد وارد کردن که هنوز هم ادامه دارد حالا از موضع طلبکاری هم حرف میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
استان اصفهان در سالهای گذشته مورد ظلم وارد شده و از بسیاری از امکانات محروم شده
واقعیت این است که بیشتر صنایع در استان خوزستان وجود دارد و اگر کاستی در این استان است به خاطر بی درایتی مدیران آن است
در ضمن استان اصفهان کویری نیست بهتر است بلکه بسیاری از شهرستان های آن جزو حاصل خیز ترین مناطق ایران بشمار میروند
در اطلاعات جغرافیایی خود تجدید نظر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
شما اصلا میدونی چقدر خسارت تا به الان به اصفهان وارد شده
استانی که باید سرامد کشور باشه حالا بیشترین مقدار بیکار را داره
هرچی کارخونه و کارگاهه داخل اهواز ساخته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
استانها باید مصرفشان را با آبی که دارند هماهنگ کنند اینکه دائم از دولت طلب آب کنند دولت در این بحران آب که کشور را فرا گرفته چه کاری میتواند اتجام دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اصلا آب به اصفهان نمیرسد که بخواهد مصرف شود
همین الان ذخیره سد زاینده رود 10 درصد شده
باید همه کمک کنیم تا اصفهان آباد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حالا که این طوریه استان تهران چند براب اصفهان مالیات می ده پس معضل آلودگی هوای و ترافیک تهران پروژه ای ملی و اولویت دار تر است
این مقیاس های خنده دار چیه که چون ما مالیات می دیم ما در اولویت تریم
اصفهان حق آبه دیگران رو سالیان طولانی گرفته خورده و بازم طلب آب می کنه اونم تو این دوران خشک سالی
ایران
بابا برید دو تا مدیر خارجی بیارید مشکلتون با مصرف بهینه حل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
وقتی میگن خشکسالی یعنی همین آب کم شده و برای همه کم شده ولی ما میخواهیم همچنان مثل وضعیت عادی آب مصرف کنیم مشخص است که به مشکل میخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
توی فلان کشور اروپایی که همیشه بارندگی است یک ذره مشکل آب پیدا کنند به مردم اجازه نمیدن به چمن خونه شون آب بدن
دولت باید 100 برابر مالیاتی که استان اصفهان میده هزینه کنه برای رفع مشکلات زیست محیطی که این استان ایجاد کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بیشترین مشکلات زیست محیطی در خوزستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
الان 1000 برابر مالیات اصفهان داره صرف مشکلات زیست محیطی و اجتماعی در خوزستان میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بیشترین بودجه کشور داره در خوزستان صرف میشه
تازه کلی معتاد اونجا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
مشکلات زیست محیطی خوزستان بخاطر انتقال ابها است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
مشکلات زیست محیطی خوزستان به خاطر فولاد اهواز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خوزستان مشکل آب ندارد
مشکلات آن بخاطر ندانم کاری خود آنهاست
در ضمن بیشتر شهدا اصفهانی هستند نه خوزستانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
مشکل خوزستان بخاطر کشیدن قلیان لب کارون است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بیشترین مناطق محروم کشور در اصفهان هستند
اما کسی توجه نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
من خودم پارسال اهواز بودم
کارون پر آب بود
الکی میگن خوزستان مشکل آب داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حرف حساب نداری مجبورت کردن نظر بدی
رئیس محیط زیست هرچه فریاد میزنه اینقدر آب مصرف نکنید بازهم به زیادی خواهی ها قول مساعد داده میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اگر به خوزستانی ها اجازه برداشت از کارون بدن در یک هفته کارون به سرنوشت زاینده رود دچار میشود
لطفا مسئولین محترم دیگه ریش نزنند ک بدرد بخوره تا فساد کم بشه گرونی کم بشه آمریکا هم نابود بشه
با نظر امام جمعه استارا خیل عظیمی از کارمندان ومسیولین را برای ریش نداشتن باید اخراج کرد!!!!
وقتی در کشور مجلس و قانون وجود دارد . میزان انجام نشدن کارها یا درست نشدن کارها یا مربوط به اجرا نشدن قلنون هست یعنی قانون نقص دارد و باید اصلاح شود آتش باخیتار زمانی هست که کشور برنامه و قانون نداشته باشد .اصلا این کلمه برای کشورهای هست که هر چی به هرکی هست یعنی هرج و مرج هست . کسی به کسی فکر نمیکند . همه بفکر جان خودشان هستند .
رابطه ریش و خدمت به دولت , مرا یاد محمود خاوری با آن ریش و چفیه اش انداخت ... هر کس را که در نماز جماعت شرکت نمیکرد توبیخ و تذکر میداد و اول از همه می آمد و آخر از همه میرفت. الان هم وقتی کازینو باز میشود اول از همه آنجاست و آخر از همه خارج میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
با این حرف ها نتیجه میدهد که دیگر اقتصاد ما درست نخواهد شد در شهر ما پسرم یکسال جویای کار در ا ارات بود بمن گفت بابا نود درصد همه افراد فامیل و سفارشی هستند . یعنی همان افرادی هستند که ریش دارند شکل و شمایل انها هم مشخص هست پس چرا مشکلات هنوز هم هست . برای اینکه این افراد در ضوابط اداری رقتار نمیکنند .‌. همه انها خودشان را انقلابی میدانتد اما هر روز مشکلات بیشتر میشود . کار با تجربه و برنامه و علم جلو میرود نه با ریش
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
من ریش خیلی باهالی دارم . هر روز شانه اش میکنم . کسی هست بمن کار بده .‌ کسی هست بمن پیشنهاد مدیریت بده . یقه پیراهنم گرد هست . آقا در کجای دنیا چنین مشخصه را دنبال گیری میکنند . اتفاقا اگر از ته بزنی هم تمیز تر هست هم ادم زیبا تر هست . نظافت بهتری انجام میگیرد . این چه اهمیتی دارد . مو یک عصو زاید بدن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آفرین جناب مسلمان
چه غم انگيز است كه صورت از ته نزدن ، نماد خدمت مملكتي است
به كجاي اين شب تيره، بياويزيم قباي كهنه خود را
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
من آلان زمانی که زباله را داشتم جدا سازی میکردم پلاستیک را جدا کردم و فلزات را هم جدا کردم و بقیه پوست میوه و پوست تخمه و پوره چای را در باعچه حیاطم جهت ایجاد کمپوست طبیعی دفن میکنم و این باعث رشد درختان حیاط منزلم شده است این چه ربطی به صورت من دارد که هر یک روز در میان اصلاح میکنم . اصلا ربطش به چیست . مسایل بی اهمیتی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کاملا درست گفتی
درجواب شب تیره شما گویم :
کی به کیه ؟! تاریکیه !!!!!!
صحبتهای جناب امام جمعه آستارا حیرت انگیز است! آیا هنوز باید غرق در ظواهر باشیم؟ ضمن اینکه بسیاری از مسئولین که ناکارآمدی، بی کفایتی و یا متاسفانه فساد خود و اطرافیانشان بر همگان آشکار شده، ریش هم داشته اند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ریش دکور بوده عزیزم !!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
امام جمعه جان من اصلا دغدعه تو را ندارم اما بیشتر فکر من این هست که وقتی جوان بودم موهای سرم بلند بود و هر روز موقع رفتن به مدرسه شانه میکردم و کیف میکردم ولی صورت من صاف و هنوز ریش نداشتم اما حالا ریشم تا سی سانتیمتر رسیده ولی موی سرم ریخته شده و سرم را باید در زیر آفتاب هستم کلاه بذارم . ای گ کاش بجای ریش هنوز موی سرم را داشتم .
امام جمعه محترم آستارا .لطفا کمی مطالعه بیشتری داشته باشید . تابدانید ریش مشکلات راحل نمیکند. تخصص حل میکند. وهیچکس نمی‌تواند بگوید من که ریش دارم از آقای بدون ریش سالم تر هستم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
تخصص خالی زیاد کارایی ندارد و باید در کنارش هم تعهد وجود داشته باشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اگر زحمتی نیست از کلمه تعهد زیاد این روزها سر زبان هست کمی توضییح دهید که منظور چی هست . یعنی آن مهندس آلمانی در ۸۰ سال پیش سازه ای را در کسور ما اجرا میکرد تعهد به چی داشت تعهد به کی داشت . من نظرم این هست که با چنین تعاریفی میخواهید اینقدر گردنه قبف را تنگ کنید که فقط همان الگوی تفکر شماها د ان جای خواهند گرفت . تعهد به چی به علم و سواد و تجربه میخواهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
تعهد به کارش
تعهد به سازمانی که برای ان کار می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
تعهد ؟؟!!!!
سالهاست داریم آن را با تمام وجود حس می کنیم !!!!!!!
فرمدن این چه فسادی هست که ......... علت فساد بخاطر این هست که تمام بخش های تولیدی کشور دولتی هست . در صورتی برای اینکه فساد صورت نگیرد . اقتصاد را از دولت جدا کردند و به مردم دادند دولت فقط سیاست گذاری میکند . دولت اگر هنر دارد در بخش درمان و اموزش و حفظ محیط زیست فعالیت دارد جالب این هست که برای اینکه در یک کشور دمکراتیک دولت ها بیشترین مانور تبلیغی انتخاباتی را در این سه حوزه انجام میدهند . اگر اقتصاد از دست دولت و نهادها آزاد کردی مطمن باش در یک شرکت خصوصی پول و سرمایه صاحب دارد و فیاد نخواهد شد چرا اقتصاد را به نهادهای موازی با کار مردم دادید چرا
متاسفانه این تفکر باعث شد بمدت چند دهه از نخبگانی که مدیران لایقی هم بودند در دستگاهها محروم شویم وقت آن است بجای توجه به ظواهر به کارآمدی و نخبگی مدیر توجه کنیم و کشور و مردم را از خدمات آنها محروم نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
درسته
هرچه ضربه خوردیم از این تفکراست!!!!
جالبه که در طول تاریخ همین بازار پشتیبان بوده، یادمان نرفته همین بازار بعد از انقلاب چطور روزانه قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را به نرخ من دراوردی میفروختند و براستی صدها برابر سود کردند در حالیکه مردم در مضیغه بودند
اقای امام جمعه ریش از ته میزنه یا ریش داره مهم نیست مهم اینکه خدمت کنه و ریشه در صداقت و سلامت داشته باشه
جناب آقای جلیلی کسی که به دیگران انتقاد می کند باید کارنامه درخشان داشته باشد! شما دارید؟؟ اگر داشتید چرا در طول سالها که مسئول مذاکره بودید به مردم توضیح ندادید؟ تقوا تقوا تقوا ......؟
بیچاره ایران و ایرانی با این مسئولا و مشکلا
باید بشینیم خون گریه کنیم که چه کسانی تو این کشور مسئولین.
بله مسوول که کار بلده ولی صورتش رو تیغ میزته بدرد نمیخوره، مسوول ریشدار میخوایم هرچند کارنابلد باشه و ریاکار
امام جمعه استارا. خاوری هم ریش داشت هم چفیه میبست هم....الان تو کازینوهای کانادا داره با پول ما قمار بازی میکنه
اگه روحانیت گدایی محترمانه بود حالا کل ملت به گدایی افتادن و چشم انتظار یارانه هستند
پس کارایی مهم نیست فقط ظاهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بله حق با شماست این طوری کار پیش رفته ! حتی امام جمعه در آستارا هم
با شما موافقند:
حافظ‌نیا با انتقاد از وضعیت غیر اسلامی برخی مسئولان گفت: مسئولی که در نظام اسلامی خدمت می کند، باید ظاهر اسلامی داشته باشد و کسی که صورتش را از ته می زند علیرغم کارایی به درد نظام اسلامی نمی خورد.
یلدا بر سایت محترم تابناک و کاربران محترم سایت خوش به خرمی .
راست میگه
مسئولی که ریش داره و اختلاس 3000 میلیاردی انجام میده مطمئن تر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
چفیه فراموش نشود !!!
ریش مهم نیست . ریشه مهم است . چیزی که ساله ازش دور ماندیم . اگر به سیمای ادیسون بنگریم و ان را با جناب خاوری (رئیس اسبق بانک ملی و مختلس سه هزار میلیاردی)مقایسه کنیم کدام شرافتمند تر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
هزاران لایک
سرکشی بانک مرکزی به حساب مردم نشان از اشفتگی وضعیت کشور است بطوری که دولت قصد باجگیری از مردم رو داره ، با اوصاف کسی تو بانکها سپرده گذاری نخواهد کرد ، اقای همتی خیلی دارید تند میروید مواظب باش ترمز نبرید ؟؟
چقدر کانون قدرت متفرق, ناهماهنگ, طلبکار و غیرپاسخگو در کشور ایجاد شده! به همین دلیل است که کشور غیر قابل اداره شده است
اقای همتی با این بخشنامه خود مبنی بر ارسال اطلاعات مشتریان به بانک مرکزی فاتحه بانکهای کشور رو خواندید ؟؟!
آقای جلیلی اگر این دوره گردی در شهرها برای انتخابات نیست پس چی هست کجای دنیا در روند دمکراسی بدون تشکل حزبی شما و احمدی نزاد راه براه در سمت دولت در سایه به دولت واقعی با برنلمه انتقاد میکنید . اگر عیر از تیلیعات نیست شما احمدی نزاد و قالیباف و رییسی تشریف ببرید همان کابینه دولت یه چای بخورید و همانجا بحث کنید . من در اخبار میبینم همه شما در همه جا تشریف دارید اینقدر دیگر فیلم بازی کردن برای مردم هست
دادن یارانه نقدی را هر چه زودتر حدف کنید و پول مازاد را در قبال وام کم بهره به هر کسی که تولید میکند کشاورزی . سم و کود و مواد اولیه کارخانجات تولیدی بدهید تا مصرف کننده ارزانتر بخرد . این درست نیست که در دوره احمدی نزاد گروه فکریشان این رویه اشتباه را ایجاد کردند که چرا باید اعتبار به تولید داخلی بدهیم آلان هم مشخص شد که آن راه اشتباه بود . حمایت از مصرف یعنی دامن زدن به تقاصا و گرانی بیشتر
یعنی نمایندگان محترم استان اصفهان تا حالا حکم شرع را ندارند و اخیرا متوجه حکم شرع شدند؟به آقای امام جمعه بفرمایید که برخی از همین استانهای کوچک هم تولیدات چند برابر اصفهان دارند. مالیات تکلیف انجام تکلیف منت نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
در این سالها کمترین بودجه به اصفهان رسیده درحالی که بیشترین درآمد را برای دولت داشته
همه باید به رشد و بالندگی اصفهان کمک کنیم تا کشوز آباد بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بیشتر جمعیت استان های چهارمحال و خوزستان در اصفهان ساکن هستند
متاسفانه نمک خوردند و نمکدان شکستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
وقتی کف دست مو ندارد چی رو بکنند آبی برای انتقال نیست وگرنه بالندگی اصفهان و همه شهرها ایران آرزوی ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
هزار برابر مصرف مهاجرها تا حالا آب منتقل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مشکل اینه که مصرف ما در خشکسالی و غیرخشکسالی تفاوتی ندارد و مرتب در حال افزایش است آخرعاقبت این شیوه نیاز به گفتن نداره
نیماخان
| Germany |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اون دوستمون که میگن خوزستانیا داخل اصفهان ساکن هستن، به این نکتهخیلی از اصفهانیا هم داخل شهرای دیگه هستن و شغل دارن و امورات میگذرونن! آخه این چه استدلالیه عزیز من؟ چه ربطی داره اصن؟ لحث سر حفظ چرخه طبیعی محیط زیسته! من نمیدونم واقعا متوجه نمیشید یا خودتونو زدید به کوچه علی‌چپ!
شما میخوای برای اینکه یکم به منطقه‌ای که خودت هستی فشار نیاد بزنی بقیه جاهارو نابود کنی!
بقول شاعر:
چون دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن
که میگویند ملایان سرودی
که گر باران به کوهستان نبارد
به سالی دجله گردد خشک رودی
مملکت نه با صادرات گز اصفهان و نه پشمک یزد و نه سوهان قم و لوقای تبریز و نه با مالیات این استان ها میچرخد!
مملکت با صادرات نفت و گاز خوزستان و بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد و ایلام میچرخد که خود از نظر فقر و فلاکت زبانزدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
زنده باد اصفهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
در این سالها استان های خوزستان و چهار محال ظلم زیادی به اصفهان کردند
چطور میخواهید جواب 23000 شهبد را در آخرت بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
همه بدختی کشور از صادرات نفتی است
ای کاش مثل اصفهان تولیدات غیرنفتی داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
وای بر کسی که اصفهان ستیزی را در کشور باب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
همه به هم کمک کنیم تا اصفهان را زیبا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مشکل اصفهان اینه که اصرار به انتقال آب و بیچاره کردن سایرین دارد و باید منتظر بیشترین انتقادات هم باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آب یعنی پول و ثروت انگیزه انتقال آب همین است
از شهدا سوءاستفاده نکنید
آقای ترکان .‌آقای روحانی رای ۲۴ میلیون را از اصلاح طلبان کسب کرده . آلان اگر چراغ بسمت دیگری رفته باید مجلس پیگیری کند . کشور ما در روند دمکراسی بشکل عجیبی پیدا کرده . حزب قوی و محبوب مردم اصلاحات بوده ولی کاندید نداشته . شما اول برو این مشکل ساختاری را حل کن بعد نظر بده آلان اگر تمام مردم با یک حزب طرفداری کنن ولی قدرت اجرای نداشته باشند . آلتن روحانی فقط بگوید کسی معصوم در سیاست نیست فردا کوبیدن را شروع میکنند یعنی ان ساختاری که دولت را میکوبد از دولت حقوق نمیگیرد
دیروز بانک های امریکا نرخ بهره را تا یک چهارم از ۲۵-۲به ۵۰ -۲ بالا بردند فقط یک چهارم درصد . بنابراین گروهی اقتصاد دان بخاطر شفافیت مالی بازار پول و سرمایه را هر لحطه رصد میکنتد که چه مقدار سرمایه در کجا خرج میشود یعنی گاهی برای دامن زدن به تقاصا و خروج از رکود بازار تقاضا را بالا میبرند و گاهی برای جلو گیری از رشد قیمت ها هم وام کم بهره میدهند یعنی تمام این موارد به شفافیت مالی و بازار و اقتصاد نیاز هست
ببینم کسی جرات میکند به اصفهان بخاطر صنایغی که نباید آنجا توی کویر ایجاد شده ایراد بگیرد و الان هم تیشه به ریشه کارون میزنند و دست بردار هم نیستند. بابا آش را با جاش می خواهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خوزستان میلیونها هکتار زمین حاصلخیز دارد و براختی میتواند تمام گندم کشور را تولید کند اگر مسئولان خوزستان اجازه دهند 10 تا مثل کارون را براحتی مصرف میکنند اینکه اندک آبی در کارون جاری است دلیل بی نیازی خوزستان به آب نیست
خاوری هم ریش داشت
همه اونایی که بقول شما اختلاس و از دید ملت دزدی کردند ، هم ریش انبوه داشتند
استان خوزستان بیشترین آب مصرفی کشور داره تو اینترنت سرچ کنید متوجه میشوید بعدا در این چند ساله بیشتریندبودجه رو هم خوزستان گرفته
خوزستان آب نداره که ادعای آب میکنه
چهارمحال همشون تواصفهان هستند بعداچند نفر ‌که با خوزستانی ها هم دیدند که برعلیه اصفهان باشه
تمام کوه ودشت وسنگ اصفهان دارند برمیدارند برای صنگ برسدها ومصالح ساختمانی وفولاد وبرای استانهای شما ارسال میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
اگر خوزستان آب مصرف میکرد کارون هم مثل زاینده رود خشک میشد
بعد شش ماه ریش خود را ته زدم تا هم از لحاظ فکری با ایشان فرق داشته باشم و هم از لحاظ ظاهری
در این 40 سال اصفهانی ها با اعمال نفوذ بیشترین سهم از صنعت و بودجه کشوررا برده اند و اکنون با قدرت دولت را تهدید می کنند که مالیات نمی دهند باشد ندهند اما دولت هم از این تاریخ نفت و گاز و مواد خام و آب ورودی از سایر استانها را قطع کند تا معلوم شود که یک من ماست چقدر کره دارد؟
واقعا مسئولان استان چهار محال دارند حق الناس می کنند ، بالاخره روز قیامتی هم هست واین کار از زمان احمدی نژاد شروع شد ، اب رو می برن توی کوه وتپه هلو و بادام می کارن که هیچ تاثیری هم در اقتصاد کشور نداره تا یه ذره آب به اصفهان نرسه ، مثلا مسلمانید، اصفهان بیشترین شهید رو تقدیم این کشور کرده،، الان نصف جمعیتی که تو اصفهان هستن از استان چهارمحال و خوزستان مهاجرت کردن ، اون وقت اینقدر اصفهان ستیزن ، نمکدون شکستن ، باور کنید حتی چهارمحال نتونسته واسه مردمش پزشک بومی ازخودشون تامین کنه ،از اصفهان پزشک میره اونجا ، چون من خودم تو سیستم درمانم از نزدیک دیدم که میگم ، اون وقت اینقدر بی مهری میکنن،، ما مردم اصفهان از شما اب نمی خوایم حداقل آب خودمونو نفرستن یزد و شما ها هم برگردید به استان خودتو ن که جمعیت شهر کم شه . آلودگی هوا هم کم شه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دوست عزیز فرافکنی هم حدی داره مگه چند هکتار هلو میکارن مگه با برنجکاری تو استان اصفهان قابل قیاسه مگه با باغهای چادگان نجف آباد مهیار مرغ بقیشونو هم یادم رفتقابل قیاسه راستی اگه نصفه جمعیت استانتون از مردم این دو استان هست چقد از صدا سیماتون برنامه دارن منتظر جوابتان هستم
آقاي امام جمعه بهترين پزشكان كشور ريش ندارند و روزانه هزاران نفر را از درد و رنج نجات ميدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خوب اونا کارآیی دارند و مردم را از درد و رنج نجات می دهند..
بسمه تعالی
این شرایط برای اوایل انقلاب صادق بود که ظاهر و باطن افراد یکی بود، طوریکه بعضیها جهت سوء استفاده و بهرمند شدن از امتیازات خاص مبادرت به بلند کردن ریش میکردن.
من نمیدونم کسانی که میگن آب باید از خوزستان به اصفهان منتقل بشه با چه منطق حرف میزنن؟؟
اخه با انصافا گاز و نفت و فولاد و ... بس نبود؟ حالا نوبت آبه؟ تورو قرآن یکم مروت بخرج بدین! آخه شما ها وسط کویر باغ و بستان میخواین تاوانشو خوزستان فلک‌زده باید بده؟ زاینده رود مادر مرده رو خشک کردین با کاراتون حالا نوبت کارون و دز و بقیه؟ برید به کل دنیا نگاه کنید که چجور مدیرت میکنن! میخواید کارون هم خشک بشه تا همین هوای سالم که یک‌روز در ماه داریم هم نداشته باشیم؟
تورو قرآن برید یکم مطالعه کنید، هرچی میشه هی بخاطر زیاده خواهیاتون بقیه رو زجر میدید.
آخه کی گفته مثلا پالایشگاه نفت بره اصفهان!؟
کی گفته شرکت فولاد بره اصفهان؟!
اولا این جور صنایع مال جاهایی هستن که آب زیاد داشته باشن و دوما برای صادرات به مرزهای بین المللی نزدیکتر باشن!
رفتین با لابی گری همه جور صنایع پرمصرف آبی زدین اصفهان، بعدش بدبختی و بی آبیشو ما باید بکشیم!؟
نصف بودجه مملکتو صرف اصفهان کردین
بسه دیگه بابا
انصاف هم خوب چیزیه والا
در عجبم از کسانی که میخوان از اسم شهدا هم به نفع خودشون بهره‌برداری کنن!
آخه عزیز من اگه خوزستان میفتاد دست دشمن بقیه استان‌ها امنیت میداشتن بعدش؟؟ یا اینکه اونام میشدن اهداف بعدی؟
اگه خوزستان نبود این همه نفت و گازی که میفروشیم از کجا میاوردیم؟
این همه صنعت بپا شده تویه کشورمون پولش از کجا اومده؟؟
پس از هرجهت بخای نگاه کنی حفظ و حراست از تمایت ارضی وظیفه هر ایرانیه و بخاطرش نباید منت بزارین سر کسان دیگه، حالا چه خوزستان چه سیستان چه کردستان چه آذربایجان چه هر نقطه‌ای از ایران.
شما هم از شهدا سو استفاده نکنید بخاطر زیاده‌خواهی‌های خودتون، فردای قیامت همین شهدا یقتونو میگیرن که چرا از اسم و راه ما برای اهداف خودتون سودجویی کردین.!
بخدا درست نیست که برا رسیدن به هدفتون به هر وسیله و راهی متمسک بشید از خدا بترسید که چوب خدا صدا نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آب را میخوان برای اضافه کردن به پول و ثروتشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کشور آنچنان به صادرات نفت و گاز وابسته شده که آماده است برای ادامه این صادرات با قوی ترین کشور دنیا وارد جنگ شود
من اگر جای نمایندگان اصفهان بودم برای همیشه از مجلس خداحافظی میکردم و هیچ وقت هم به فکر عادت کردن منابع دیگر استان ها نمی افتادم. اصلا جای این افراد با این تفکر مخروبانه در مجلس درست نیست. با پول نفت خوزستان به فکر برداشت منابع آن هستید. باز خداروشکر که این نفت هم دارد تحریم میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به صفر رسیدن صادرات نفت حداقل امتیازی که داره اینه که کارخانه جدیدی در اصفهان ساخته نمیشود که دوباره آب بخواند
عزیزم لطفا سوابق امام جمعه آستارا را بررسی و نتیجه را گزارش دهید
اقای کاشانی باید این طور تبلغ میکردید ...که دینا باید گلستان شود از پاکی و انسانیت .وان موقع امام زمان می اید
من صد درصد با نظر امام جمعه آستارا موافقم. تخصص کیلو چند. تخصص اصلا به چه دردی میخوره.
" امام جمعه آستارا: مسئولی که صورتش را از ته می‌زند، به درد نظام نمی‌خورد "
آیا آنان که با تیغ ریش می زنند با آنان که با ریش تیغ می رنند نزد ایشان یکسانند؟؟؟؟
آیا بنطر شما نمایندگان مجلس کاری هم برای مملکت می کنند تا اینکه مجلس یک مجلش فرمایشی و نمایندگان این محل را بازار بورس پیشرفت آنهاست بجز چند نماینده که تعداد آنها به اندازه انگشت دست نیست مابقی نمایندگان افرادی ناکارامد هستند
تمام كساني كه ميليارد - ميليارد دزديدند ، با ريش تراشيده و كراوات دزدي نكردند بلكه از سلاح ريش و يقه بسته و ... استفاده كرده و بيت المال را غارت نمودند. حضرت علي (ع) هم به اعمال اطرافيانشان توجه داشتند نه به ظاهرشان .
کسی که صورتش را از ته می زند علیرغم کارایی!!!!! به درد نظام اسلامی نمی خورد...!!!!
آدم میمونه چی بگه....
جناب اقای خجسته حرف شما بسیار خوب و بجا و دلنشین است اما کو گوش شنوا؟ اقای واعظی که می فرمایید اقای روحانی با اصلاح طلبان ائتلاف نکرد ولی مردم ان عکس اقای روحانی را در بین اقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی را هنوز در خاطره دارند.
واما در جواب امام جمعه آستارا.....کسانی که با تیغ ریش میزنندنزد خداوند بسیار شریفتر از کسانی هستند که با ریش تیغ میزنند...امید وارم که فهمیده باشند مطلب رو...
امام جمعه عزیز آستارا همشهری عزیز اگر می خواهی واقعا نهی از منکر کنی به فساد گسترده افراد اعتراض کن
کسانی که بهشت و جهنم را انکار میکنند باید به عرضشان برسانم که بنده با چشم خود جهنم را در این دنیا دیده ام....
دوستان چرا حرف امام جمعه آستارا بهتون برخورد؟ واقعا از دینتون در این سطح اطلاعات دارید؟!
اتفاقا شما هم اگه یه ذره مطالعه راجع به دین و مذهبتون داشتید متوجه میشدید حرف ایشون کاملا درسته. احادیث فراوانی داریم که ریش زدن حرامه. تمام مراجع هم بدون استثناء به تبعیت از ائمه معصومین علیهم السلام فتوا دادن که ریش زدن حرامه، لابد شما عزیزان هم بالاخره مقلد یه مرجعی هستید دیگه؟ و اگه مقلد نیستید که شیعه نیستید چون تقلید از مرجع جزو ضروریات شیعه بودنه مگه اینکه خودتون مجتهد باشید.
مسئولی که آشکارا فعل حرام انجام میده به درد جامعه اسلامی نمیخوره، متاسفانه بعضیها سفسطه میکنن میگن چون مثلا خاوری یا فلان و بهمان که ریش داشتن و اختلاس و دزدی کردن پس آدمای ریش دار به درد مملکت نمیخورن!! خب اگه از مسئولین بی ریش هم اینکارو کردن اونوقت باید چکار کرد؟ اونوقت اونا هم به درد نمیورن دیگه؟ این مثل اینه که بگیم اگه یه مسئول نماز خوان اختلاس کرد پس بانمازها هیچگدوم به درد اینکار نمیخورن، با این منطق هیچکس تو هیچ کشوری لیاقت مسئولیت تداره چون بالاخره در هر شکل و شمایلی و با هر مرام و مسلکی آدم خلافکار پیدا میشه.
البته و صد البته کسی باید مسئول جامعه اسلامی بشه که علاوه بر رعایت ظاهر اسلامی، دارای تفکر واقعی اسلامی،تخصص و تعهد هم باشه نه فقط و فقط ریش. چراکه امروزه مد شده هنرمند و فوتبالیست و بیکاره و داعش و خیلی از کسای دیگه ریش میذارن و وقتی مد عوض بشه از ته میزنن. پس تفکر و اندیشه اسلامی هم ضروریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
سلام دوست عزیز . مطلبی که فرمودید چقدر مشکلات عدیده کشور را حل کرده . این جز زاید بدن محسوب میشود و باید از اصلاح بشه . . بگدارید جوری دیگری برایت شرح بدم . این ابزاری که شما جهت تشخیص انسانها و فرق انسانها اختیار کردید ملاک خوبی نیست یعنی با این ابزار نه فرد را به بهشت میبرد نه باعث امتیاز هست و نه ریای مانعه را دفع میکند . بهرحال فارغ از اینکه میگویید شما مگر مسلمان نیستید . چرا من هم مسلملن هستم . . اتفاقاتی در جامعه ما میفتد که اصلا قابل طرح نیست . چرا باید در چنین جامعه ای که برای ریش مردم برنامه دارد . چرا برنامه ریزی فقط برای ریش مردان و روسری زنان اینقدر برنامه دارید
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نه داداش . ریش یک غضو زاید در بدن هست . باید برداشته بشه . موی های اضافه در سراسر بدن انسان یک عضوی هست که اگر اصلاح مشکلات زیادی در باب بیماری پوستی دارد .
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دوست عزیز اینقدر ریش ریش نکن . تو دیگه پیاز داغش را زیاد نکن که دلم ریش از دست شماست . این دیگر چه جور فرهنگ سلزی هست که ریش ریش میکنید . درستی کار . صداقت . نفی از ریا . نفی خشونت . آزادی اندیشه و بیان و قلم و عقیده در کجای بخش ریش قرار داره . چاپلوسی و دست بوسی و تملق . ریش شده مسله جامعه . برای اینکه نظافت رعایت بشه تمام موهای زاید باید حذف بشه بجر موژه چشم که فوایدی دارد موی دماع نباید بر اشته بشه چون از عبور گرد و عبار جلو گیری میکنه . ابرو باید باشه چون اشکال ادمها عوض نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برای انجام‌هر کاری ابزار خاصی نیاز هست برای از بین بردن فقر اول باید سواد آموخت . برای بیکاری باید ابزار تولید دارد . مگر قرار نیست ابزاری تعریف کرد تا ریا و دروع در جامعه نباشد . دوست عزیز این ابزاری گه گفتی داشتن ریش ابزار مناسبی برای برون رفات از مشکلات اخلاقی در جامعه مناسب نیست یعنی این وسیله د ضعیف هست . تعریفی در اخلاق ندارد بلکه صداقت در رفتار و کردار و پندا مناسب تر هست
امام جمعه محترم آستارا یه لطفی بکنند یه تحقیقی از افرادی که در دهه ی اخیر اختلاسهای میلیاردی کردن انجام بدن.... مطمئن باشن 99 درصدشون ریش دارند و جای مهر نماز بر پیشانی...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خوبه ریش باشه کار درسته؟؟؟
باید به امام جمعه محترم آستارا یادآوری کرد: خاوری ریش داشت از نوع مرغوب و باکیفیت و با پیراهن یقه آخوندی - فردی که بهشتی و 72تن را ترور کرد ریش داشت در حد جان باشگاههای اسلامی-کروبی و موسوی هم کم ریش نداشتند. الان هم برخی که دلار 3500تومانی را به اینجا و گوشت 40تومانی رابه 80تومان و پسته 60تومانی را به 200تومان رساندند، ریش ندارند آیا؟؟؟؟؟ پس غیر از ریش، کارامد بودن و خیلی چیزهای دیگر لازم است که اگر نداشت باید گوشش را گرفت و بیرون انداخت.
درزمان جنگ و انتخابات هم روي مردمي كه ريششان را از ته ميزنند حساب نكنيد چون بدرد نظام نميخورد
وای به حال کسی که قضاوتش در مورد مسئولین بر اساس اندازه ریششان باشد .
مشکلات مه از ته زدن ریش است. آفرین بر این اقای عزیز.آفرین.
شمر ریش داشت خاوری ریش داشتپ
ای کاش امام جمعه ها به جایی پاسخگو بودند
نفت آب گاز ملی است و برای همه به اندازه احتیاج تا حد امکان چرا بعضی ها در کشور خط کشی می کنند و اول آب شرب برای همه کشور
پاسخ ها
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دوست عزیز همه قبول دارند که نفت و آب و گاز ملی هستند.بنده از کارکنان صنعت نفت کشور هستم همیشه برام سوال بوده که چرا علیرغم آنکه خوزستان(تقریبا تمام خوزستان) و کهکیلویه (گچساران)و بوشهر(عسلویه ) و ایلام (دهلران و مهران) کرمانشاه(نفت شهر ) تقریبا تمام نفت و گاز کشور را تامین میکنند ولی خود در فقر مطلق به سر می برند
شاید اگر این استانها هم در مسولیت جایگاهی داشتند الان وضعیت به مراتب بهتری داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نفت و کاز ملی است ولی آب فقط برای اصفهان است تا حد امکان هم با لابی کردن پایانی ندارد بقیه هم مهم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
چرا برای این آب شرب رقم اعلام نمیشود مگر جمعیت اصفهان در سالهای اخیر چقدر اضافه شده مصرف هر نفر در سال چقدر است کسی به این سوال ها جواب نمیدهد
انتقال آب یعنی تسلیم زورگویی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نفت آب گاز ملی است و برای همه به اندازه احتیاج ، احتیاج اصفهان هم که از همه بیشتر است بقیه هم که نیازی ندارند تا حالا که همه چیز منصفانه تقسیم شده از این به بعد هم همین روال است خسته نباشید
واقعا اینها دیگه چه جور آدمی ؟؟؟هستند
تصویب انتقال آب کارون به اصفهان فریاد بی عدالتی و تبعیض و نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم استان های ضعیف و بی دفاع و نبود اولویت بندی در کشاورزی و صنعت و آبادانی یک استان کویری به قیمت نابودی جلگه ای مستعد توسعه و آبادانی و حکایت ناکارامدی و نبود قانون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
استفاده از ابزار استعفا آنهم برای رسیدن به یک خواسته به ناحق باعث میشود حداقل سایر نمایندگان برای رسیدن خواسته های به حق خود از این حربه استفاده کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
همیشه گفته میشود مسئولین امین مردم هستند ولی با این شرایط همه چیز زیر سوال میرود
آقای احمدی نژاد این عرضه را داشت که برای اولین بار یارانه ها را برقرار کند، کارت سوخت را برقرار کرد پس عرضه برقراری یارانه 900 هزاری را هم دارد، شما که می گویید نمی شود همان هایی هستید که هر ماه برای یارانه فعلی هم وامصیبتا سر می دهید
ايشون وقتي مي خوان برن دكتر بازهم براساس ريش ، دكتر خودشون رو اتخاب مي كنن يا بهترين متحصص رو انتخاب مي كنن؟
مطمئنید امام جمعه این حرف رو زده باشه؟
وقتی کارخانه در حال احداث مبارکه رو از توی استان هرمزگان می کنید و می برید تو استان اصفهان نصب می کنید باید مالیات این کارخانه رو خودش بده که توی اصفهانه . نکنه انتظار دارید مالیات فولاد مبارکه رو مکثلاً استان هرمزگان بده حاج آقا ؟
مسئولی که صورتش را از ته می‌زند، به درد نظام نمی‌خورد
.همه کسانی که اختلاس کردند .بانیان موسسات مالی و... اگر ذره ای ته ریش داشتنداین اتفاقات نمی افتاد.
بسياري ازدزدهاي خارج رفته باريشهاي آنچناني بودن حاج آقامثل خاوري عزيز
به نظر صنایع آب بر اصفهان مثل ذوب آهن باید منتقل شود بندر عباس و چابهار . و با استفاده از روش های جدید آب شرین از طریق تبخیر و تبرید آب خنک کننده ها به عنوان محصول فرعی تولید شد و هم مشکل اب شهرهایی مثل یزد و اصفهان حل شود و هم صادرات محصولات کم هزینه تر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
یک شهر نمیتواند قطب گردشگری ، صنعت و کشاورزی باشد در نقطه خشک کشور هم قرار داشته باشد این سوءمدیریت کشور و فاجعه را در هیچ کجای دنیا نمی بینید
اتفاقا کاملا درست گفته اند. در کشوری که حجاب زنان اجباری است ریش مردان هم باید اجباری باشند. چون هر دو حکم اسلام هستند و حکومت ما اسلامی است. نمیشود که فقط احکام مربوط به زنان اجرا شود و احکام مربوط به اقایان نادیده گرفته شود
تخصص داشتن در کار یکی از خوبی های لازم و شرط پذیرفتن مسئولیت هر کاری است. که در حدیثی از علی علیه السلام است که ملعون است کسی که خود را بر دیگران مقدم کند در حالی که بهتر از او در آن جمع باشد.
امام جمعه محترم دیانت به ریش نیست.مردم در سخت ترین شرایط زندگی میکنند.حضرتعالی از ریش حرف میزنی....مملکت متخصص.مدیر و مدبر میخواد.
واقعا دغدغه امام جمعه های کشور چیست ؟!!
واقعا دغدغه امام جمعه های کشور چیست ؟!! باید خون گریست .
برخورد نماینده سراوان در مجلس آن هم ظاهرا با همراهی واردکننده خودروهای خارجی به کارمند گمرک بی ادبی این شخص است چه ربطی به شیعه سنی دارد عجب اینکه مجلس چرا نعل وارونه می زند اطلاعات دقیقتری دارد نشان دهد ملنت هم ببینند مردم میگویند نماینده مقصر بوده تمام
در مورد ریش مسئولان از قدیم گفتن نه همین لباس زیباس نشان آدمیت. انسان بودن به ریش نیست
کشور اسلام
مگر مسیولین نمی گقتن افزایش دلا ر مربوط به یک یا دودرصد حجم ذلار ست که در پس کوچه ها معامله می شود حالا چه شده است که همانها تبلیغات وسیع وهدفمندی زا راه انداخته اند که افزایش دلار را کنترل کردهایم وکاهش می یابد ولی از کاهش قیمت اجناس حبری نیست
آقا بسیار از کسانی که محاسن دارن چه گلی بر سر ملت زده اند. اصلا کلا تمام ایران ریشو. چه کار مثبتی صورت گرفته است.
سلام امام جمعه نمیدانند که ظاهر سازی خیلی اسانتر از ارائه تخصص ظاهری است؟
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
ریش نمی تواند معیار دینداری و انسانیت باشد
بقول يكي از بازيگران در يك فيلم جنگي ايراني به ريش نيست به ريشست آقا؟؟؟؟
اگر ريش ملاك بود پي بعضي ها ا ريش انقدر خيانت كردن و اختلاس كردن و الان كجا هستند


اي خدا ديگه ظهور امام زمان رو زوذتر قرار بده
به امام جمعه محترم بفرمایید بعضی با تیغ ریش میزنند و بعضی با ریش تیغ به جان مردم
در جواب حاج منصور ولایتی، مومن اکثر قریب به اتفاق مفسدین اقتصادی و کسانی که اختلاس کردن از همین برادران باریش بودن، آقای خاوری یادتان هست که؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها